آخرین خبرهای ورزشی اقتصادی سیاست جامعه فرهنگ و هنر

۲۳ مطلب در آبان ۱۳۹۴ ثبت شده است

زمان و ساعت پخش برنامه حریم مهرورزی آموزش مهارت‌های زناشویی به زوجین جوان شبکه آموزش

زمان و ساعت پخش برنامه حریم مهرورزی آموزش مهارت‌های زناشویی به زوجین جوان شبکه آموزش

زمان و ساعت پخش برنامه حریم مهرورزی آموزش مهارت‌های زناشویی به زوجین جوان در شبکه آموزش:


باشگاه خبرنگاران :«حریم مهرورزی» عنوان برنامه‌ای است که در جدول پخش شبکه آموزش سیما قرار گرفته است.


این برنامه به کارگردانی و تهیه‌کنندگی حسین علیانی کاری از گروه مهارت شبکه آموزش است.


«حریم مهرورزی»، برای مخاطب بزرگسال تهیه می‌شود و سری اول آن در 26 قسمت تولید شده و قرار است که سری دوم آن هم ساخته شود.

ادامه مطلب...
۰ نظر
فیلم مصاحبه با وحید پسر جنجالی تلگرام بعد از دستگیری توسط پلیس فتا

فیلم مصاحبه با وحید پسر جنجالی تلگرام بعد از دستگیری توسط پلیس فتا

خبرگزاری تسنیم: جوانی که پخش‌شدن 28 عکس از وی به‌همراه 14 دختر در شبکه‌های اجتماعی و تلگرام وی را حسابی مشهور کرده بود، دستگیر شد.


جوانی که پخش‌شدن 28 عکس از وی به‌همراه 14 دختر در شبکه‌های اجتماعی و تلگرام وی را حسابی مشهور کرده بود، پس از بازداشتش با ابراز پشیمانی از این ماجرا می‌گوید: انتشار کلیپی که در آن گفتم پلیس فتا حواسش به همه‌ چیز هست بزرگترین اشتباه زندگی‌ام بود.



این جوان سی‌ساله که حدود 25 عکس از وی به‌همراه بیش از 10 دختر در مکان‌های مختلف منتشر شده است، پس از دستگیری‌اش در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، ماجرای انتشار عکس‌ها، ساختن کلیپی که بعد از انتشار عکس‌ها منتشر کرد و نحوه دستگیری‌اش را تشریح می‌کند؛ او که دستبند و پابند به دست و پایش زده شده و پیراهن و شلوار آبی راه‌راه به تن کرده، می‌گوید: هیچ‌وقت فکر نمی‌کردم موضوع به اینجا کشیده بشه؛ کاش هیچ‌وقت آن کلیپ را منتشر نمی‌کردم... .

ادامه مطلب...
۱ نظر
ماجرای عکس‌های لو رفته پسر جوان با دختران در تلگرام

ماجرای عکس‌های لو رفته پسر جوان با دختران در تلگرام

ماجرای عکس‌های لو رفته پسر جوان با دختران در تلگرام 

باشگاه خبرنگاران جوان: انتشار تصاویر یک پسر با ده ها دختر، خبر جنجالی این روزهای فضای مجازی و کانال های تلگرامی بود به گونه ای که در چندین ساعت این تصاویر دست به دست میان مردم چرخید و منتشر شد.


تنها بعد از سه روز بود که ویدئویی از پسر مشترک در تمامی عکس ها منتشر شد که در آن دلایل انتشار آن ها را توضیح می داد و ادعا کرد از چرایی انتشار این تصاویر اطلاعی ندارد. 


این فرد که اخیرا جنجال برانگیز شده است، از پخش تصاویر شخصی خود در گروه های تلگرامی ابراز نارضایتی کرده و اذعان داشته به دنبال منبع انتشار تصاویرش است و مسئله را از طریق پلیس فتا پیگیری می کند، این فرد در کلیپ منتشره اظهار داشته گوشی خود را به مدت سه روز گم کرده و تصاویر ذخیره شده بر روی آن به سرقت رفته است.

ادامه مطلب...
۱ نظر

فیلم انیمیشن نبرد خلیج فارس دو 2 با حضور سردار سلیمانی

فیلم انیمیشن نبرد خلیج فارس دو 2 با حضور سردار سلیمانی

انیمیشن حاج قاسم ساخته شد

دانلود با لینک مستقیم

 

۰ نظر

نصب همزمان دو تلگرام با دو شماره متفاوت در یک گوشی

شاید شما نیاز به این داشته باشید که با چندین شماره در تلگرام اکانت داشته باشید و بتوانید به صورت همزمان آنها را مدیریت کنید این کار در حالت عادی عملی نیست زیرا شما فقط میتوانید یک شماره را به تلگرام بدهید. اما میتوان با یک ترفند ساده به صورت همزمان چند اکانت تلگرام را برروی یک گوشی استفاده نمود برای اینکار شما باید سه بار مسنجر تلگرام را برروی گوشی خود نصب نمایید اما به چه صورت!!!! کافیست ورژن های مختلف مسنجر تلگرام را بر روی دیوایس خود نصب نمایید سپس هر کدام را با شماره ای متفاوت فعال کنید با این روش شما توانستید چند اکانت تلگرام را یک جا برروی گوشی خود داشته باشید به طوری که در فعالیت یکدیگر اختلالی ایجاد نمیکنند. برای دریافت مسنجرهای متفاوت از لینک های زیر استفاده کنید و پس از دریافت و نصب آنها را با شماره های متفاوت فعال نمایید.

ادامه مطلب...
۱ نظر

دانلود کاملترین مجموعه استیکر های سخنگو و صوتی تلگرام

استیکر های صوتی و سخنگوی تلگرام


 این مجموعه شامل فقط فایل های صوتی با فرمت ogg هستن

که بین کاربران به نام استیکر صوتی معروف شدن



دانلود فایل زیپ

۳ نظر

خواننده رپ زیرزمینی حامد مجتهدی تهرانی شهردار سابق ناحیه ۶ شد !؟

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بنا به نوشته سایت های خبری، فردی به نام حامد مجتهدی تهرانی که در وبسایت رسمی شهرداری خود را "حامد ملا مجتهد تهرانی" معرفی و ترانه هایش را با نام "حامد تهرانی" عرضه کرده است، از روز (سه شنبه 19 آبان)  در محل کار جدید خود مستقر شده و جایگزین اسفندیار آزاده شهردار سابق ناحیه ۶ شده است.

ماجرای شهرداری که خواننده زیرزمینی است!+ تصاویر

ماجرای شهرداری که خواننده زیرزمینی است!+ تصاویر
ادامه مطلب...
۳ نظر

رتبه‌بندی کشورهای جهان بر اساس شاخص رفاه لگاتوم در سال 2015

خبرگزاری ایسنا: شاخص رفاه لگاتوم، رتبه‌بندی سالانه و جهانی موسسه مطالعاتی لگاتوم در لندن است که درباره سطح رفاه در 142 کشور مختلف منتشر می‌شود.


بنابر گزارش شبکه تلویزیونی «نیوز اِیشیا»، در این رتبه‌بندی، نروژ بار دیگر در صدر کشورهای جهان قرار گرفت و سنگاپور نیز به عنوان مرفه‌ترین کشور آسیا برگزیده شد و همچنین رتبه 17 جهانی را به دست آورد.


این شاخص هر سال کشورهای جهان را بر اساس فاکتورهایی چون شادی،‌ ثروت و میزان درآمد، سلامتی و همچنین امنیت اجتماعی رتبه‌بندی می‌کند. این موسسه به مقایسه 89 متغیر برای ارائه این فهرست پرداخته است. این متغیرها شامل شاخص‌های قدیمی همچون سرانه تولید ناخالص داخلی، تعداد افراد شاغل در مشاغل تمام وقت و همچنین شاخص‌های جدیدتر نظیر تعداد سرورهای امن اینترنتی در هر کشور و احساس آسودگی افراد جامعه در طول روز می‌شود.


در این مطالعه شاخص رفاه لگاتوم برای 142 کشور جهان که در دسترس‌ترین اطلاعات را در اختیار داشتند مورد بررسی قرار گرفتند و 26 کشور به عنوان مرفه‌ترین قلمروهای جهان معرفی شدند. 10 کشور نخست در این فهرست عبارتند از:

ادامه مطلب...
۰ نظر