آیا فردا پنجشنبه مدارس تعطیل است؟ | وضعیت تعطیلی 4 آذر 95

وضعیت تعطیلی مدارس پنجشنبه  فردا 4 آذر 95

اخبار تعطیلی مدارس فردا 4 آذر 95

آیا مدارس فردا پنجشنبه  4 آذر 95 تعطیل است؟

تعطیلی مدارس و دانشگاه ها پنجشنبه 95/9/4

وضعیت تعطیلی مدارس فردا پنج‌شنبه 4 آذر 95 

درپی بارش برف و یخبندان و آلودگی هوا در برخی از نقاط کشور تعدادی از مدارس کشوردر نوبت عصر چهارشنبه سوم آذر تعطیل شد. هرمزگان؛ تعطیلی مدارس نوبت عصر بندرعباس  گیلان؛ تعطیلی شیفت عصر مدارس تولمات و شفت خراسان شمالی؛ تعطیلی مدارس شیفت عصر خراسان شمالی در روز چهارشنبه تعطیل شد

تعطیلی استان مازندران:سخنگوی آموزش و پرورش استان مازندران از تعطیلی تمامی مدارس ابتدایی و پیش دبستانی مناطق شهری و روستایی این استان چهارشنبه در نوبت صبح و عصر خبر داد.بر اساس اعلام اداره کل آموزش و پرورش مازندران، تمام مقاطع تحصیلی شهرستان های بابل، بابلسر، آمل، سوادکوه، سوادکوه شمالی، فریدونکنار، محمودآباد، بهنمیر، مناطق دودانگه و چهاردانگه، یانه سر بهشهر ،گلوگاه، بخش هزارجریب نکا، بندپی شرقی و غربی بابل، کلاردشت، نور، چمستان، دو هزار و سه هزار تنکابن و اشکور رامسر چهارشنبه تعطیل است.

به گفته سخنگوی آموزش و پرورش استان مازندران، تعطیلی مدارس بابل، بابلسر، فریدونکنار و بهنمیر به دلیل افت فشار گاز است.

تعطیلی مدارس گرگان و گلستان:به گزارش بولتن نیوز،قربانعلی بذرافشان در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: پیش از این تنها مدارس مدارس ابتدایی و پیش دبستانی سراسر استان تعطیل شده بود، اما به دلیل برف شب گذشته و برودت هوا و لغزنده بودن مسیرها ، چهار شنبه مدارس تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان های استان به غیر از شهر های کردکوی، بندرگز و گمیشان، تعطیل شد.

وی با اشاره به ورود موج جدید سرما در روزهای آینده به استان، خاطرنشان کرد: تعطیل یا دایر بودن مدارس در روز شنبه متناسب با شرایط جوی طی روزهای آینده از طریق این اداره کل اعلام خواهد شد.

وضعیت تعطیلی مدارس گیلان:مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: مدارس مقاطع ابتدایی ، دوره اول و دوم متوسطه شفت، صومعه سرا و تولمات در شیفت عصر امروز (چهارشنبه) تعطیل اعلام شده است.

مهدی حاجتی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ذاکرنیوز، افزود: واحدهای آموزشی مقاطع ابتدایی و متوسطه دوره اول در سنگر و کوچصفهان نیز سوم اذر تعطیل است.وی اظهار داشت: مدارس ابتدایی رستم آباد، منجیل، رودبار و نواحی یک و دو رشت نیز امروز (چهارشنبه) در نوبت عصر تعطیل است.

کلیه مدارس ابتدایی، دوره اول و دوم مقطع متوسطه بخش احمدسرگوراب شفت ، دیلمان ، عمارلو و واحدهای آموزشی عشایری رضوانشهر (چهارشنبه) در شیفت صبح تعطیل شده بود. 

واحدهای آموزشی تمام مقاطع تحصیلی فومن و ماسوله و واحدهای آموزشی ابتدایی رستم آباد، رودبار، منجیل و رشت نیزسوم اذر در شیفت صبح تعطیل بود. 

بیش از 370 هزار دانش آموز در استان گیلان تحصیل می کنند.اداره کل هواشناسی گیلان اعلام کرده که نقشه های هواشناسی نشان دهنده فعالیت تناوبی توده هوای ناپایدار در منطقه است که بر این اساس بارندگی متناوب، وزش باد، مخلوط برف و باران تا فردا پنجشنبه ادامه دارد. منبع:ذاکر

***تا این لحظه خبری درباره تعطیلی مدارس و دانشگاه ها در روز پنجشنبه 4 آذر 95 منتشر نشده است به محض انتشار اطلاعیه جدید تعطیلی مدارس فردا پنج‎‌شنبه 495/9/3 سایت بروز میشود.***