اطلاعیه تعطیلی دانشگاه ها و مدارس کشور چهارشنبه 12 و فردا پنجشنبه 13 آبان 95

اطلاعیه تعطیلی دانشگاه های کشور چهارشنبه 12 و فردا پنجشنبه 13 آبان 95

اطلاعیه تعطیلی مدارس کشور چهارشنبه 12 و فردا پنجشنبه 13 آبان 95

تعطیلی مدارس و دانشگاه ها 95/8/13

آیا مدارس و دانشگاه ها چهارشنبه 12 و فردا پنجشنبه 13 آبان تعطیل است؟

اطلاعیه تعطیلی مدارس کشور چهارشنبه 12 و فردا پنجشنبه 13 آبان 95:

تعطیلی مدارس چهارمحال و بختیاری به علت گردو غبار:به گزار شخبرگزاری صدا و سیما ، چهارمحال و بختیاری، مدیر کل بحران چهارمحال و بختیاری گفت: به علت شدت یافتن میزانگردو غبار و کاهش دید افقی شیفت بعد ظهر تمام مدارس مقاطع مختلف تحصیلی در این استان تعطیل شد .ستار فرهادی افزود: در حال حاضر میزان غلظت گردوغبار ها 500 میکروگرم در هر متر مکعب هواست و تا عصر امروز ادامه دارد. به گفته وی باوزش باد شدید و گردو خاک محلی غلظت ذرات گردو غبار موجود در هوای استان به چهار برابر حد مجازرسیده است و در وضعیت بحران قرار دارد.

تعطیلی مدارس دهلران:به دلیل بروز پدیده گرد و غبار شدید، مدارس نوبت عصر شهرستان مهران تعطیل و مدارس دهلران هم زودتر از موعد اصلی تعطیل شدند. به گزارش نسیم دهلران؛ هجوم ریزگردها دید افقی را در شهرستان دهلران کمتر و کمتر نموده است و این امر باعث شد تا مردم این شهرستان خانه نشین شوند.

آیا مدارس و دانشگاه ها فردا پنجشنبه 13 آبان 95 تعطیل است؟+اطلاعیه جدید

وزش گرد و غبار مدارس «قصر شیرین» را تعطیل کرد:مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمانشاه از تعطیل شدن مدارس قصرشیرین به دنبال وزش باد و گرد و غبار خبر داد.حسین پارسا پور، مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از تعطیلی مدارس قصر شیرین خبر داد و گفت: امروز (چهارشنبه) تمام مدارس این منطقه به دلیل شدت وزش باد و افزایش گرد و غبار تعطیل است.وی در ادامه افزود: در صورت تداوم وزش باد فردا نیز مدارس تعطیل می شود در غیر اینصورت مدارسی که در روزهای پنج شنبه دایر بودند به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

مدارس استان مرکزی امروز تعطیل است:تمام مقاطع تحصیلی استان مرکزی امروز بدلیل احتمال وقوع طوفان تعطیل است. به گزارش ایلنا، مدیرکل مدیریت بحران استان مرکزی گفت : وزش باد شدید و احتمال وقوع طوفان علت تعطیلی مدارس است .سعید فرخی افزود : براساس پیش بینی ها احتمال دارد امروز تندبادی با سرعت بیش از 80 کیلومتر در ساعت در این استان به وقوع بپیوندد. از دیشب وزش باد در استان آغاز شده است و همچنان ادامه دارد .

تعطیلی دو روزه مدارس شهرستان زرند به علت زلزله های پی در پی:به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امید سلاجقه رئیس روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان در گفتگو با آرمان کرمان با اشاره به وقوع زلزله های پی در پی در زرند ابراز کرد: تمامی مقاطع تحصیلی مدارس شهرستان زرند امروز و فردا (۱۱ و ۱۲ آبان) تعطیل می باشد.

تعطیلی همه مدارس استان مرکزی در روز چهارشنبه:مامی مقاطع تحصیلی و مدارس استان مرکزی روز چهارشنبه به دلیل وزش تند باد، پدیده گرد و غبار و کاهش دید افقی تعطیل شد.  به گزارش روز نو، در اطلاعیه ستاد مدیریت بحران استان مرکزی تمامی مدارس این استان در نوبت صبح و عصر فردا چهارشنبه (12 آبان ماه) تعطیل است.  

آیا مدارس و دانشگاه ها فردا پنجشنبه 13 آبان 95 تعطیل است؟+اطلاعیه جدید

 تعطیلی خوزستان به علت گردوغبار:مدیر کل بحران استان نیز لحظاتی پیش با اعلام تعطیلی برای مراکز آموزشی استان در دو نوبت صبح و عصر فردا چهارشنبه اظهار کرد: برای تعطیلی مدارس در نوبت عصر امروز احتمال شدت یافتن یک باره میزان گرد و خاک پیش بینی نشده بود. هاشم بالدی گفت: با توجه به افزایش یافتن میزان این گرد و خاک در فردا، تمام مدارس و دانشگاه های استان در دو نوبت صبح و عصر تعطیل خواهد بود و کار ادارات نیز تا ساعت 12 صورت می گیرد

تعطیلی مدارس ارومیه به خاطر طوفان:طوفان که از روز گذشته آذربایجان غربی را در بر گرفته است ضمن اختلال در زندگی روزمره مردم، مدارس ارومیه را به تعطیلی کشاند.بر همین اساس روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد به علت وزش بادشدید، مدارس ابتدایی و متوسطه دوره اول شهرستان ارومیه و حومه در نوبت بعد از ظهر تعطیل است.

***تا این لحظه خبری درباره تعطیلی مدارس در روز پنجشنبه 13 آبان 95 منتشر نشده است به محض انتشار اطلاعیه تعطیلی مدارس کشور پنج‌شنبه 95/8/13 سایت بروز میشود.***