اطلاعیه جدید وضعیت تعطیلی مدارس فردا شنبه 6 آذر 95 

وضعیت تعطیلی مدارس فردا شنبه 6 آذر 95 

اخبار تعطیلی مدارس فردا فردا شنبه 6 آذر 95 

آیا مدارس فردا فردا شنبه 6 آذر 95  تعطیل است؟

تعطیلی مدارس و دانشگاه ها شنبه 95/9/6

اطلاعیه تعطیلی مدارس فردا شنبه 6 آذر 95 :

تعطیلی مدارس گلستان فردا شنبه 6 آذر 95:مدیر کل آموزش و پرورش گلستان امروز اعلام کرد ؛ به سبب یخ زدگی و سرمای هوا  فردا مدارس دانش آموزان استثنایی استان  در  تمام مقاطع تحصیلی نیز تعطیل  است . 

محمد رضا وطنی هم چنین گفت : مدارس تمام مقاطع تحصیلی در  مناطق کوهستانی گلستان  نیز فردا  تعطیل است .

وضعیت استان های کشور بعد از بارش برف:به گزارش ذاکرنیوز ، کاهش دما در استان های مازندران، گیلان، گلستان، مرکزی، اردبیل، شیراز، سمنان موجب بروز مشکلاتی برای مردم این استان شده است.

این مشکلات از قبیل اختلال در رفت و آمد مردم و خودرو ها،تعطیلی مدارس، قطعی گاز و... بوده است.

همچنین در حال حاضر بارش برف که از روز دوم آذر آغاز شده است تاکنون ادامه دارد و ارتفاع برف در برخی قسمت های استان مازندرن به 150 سانتیمتر نیز رسیده است.

بر اساس آخرین گزارشات ارسالی از مازندران میزان مصرف گاز از 27 میلیون متر مکعب فراتر رفته است و گاز خانگی بخش های زیادی از شهرستان های آمل و بابل و بابلسر قطع است.

لازم به ذکر است مراکز عرضه سی ان جی در مازندران هم تعطیل شد تا از میزان افت فشار گاز استان جلوگیری شود.

فشار گاز درون شهری هم از 250 در وضعیت عادی به 30 در نخستین ساعات دیشب افت کرده است.

شرکت گاز مازندران گاز صنایع بزرگ و پرمصرف را از شب گذشته قطع کرده و دیروز هم صنایع دارای سامانه سوخت دوم به سمت مصرف سوخت جایگزین هدایت شدند. 

بر اساس اطلاعات دریافتی از سازمان هواشناسی، بارش برف در محور زنجان به قزوین در استان زنجان، سیرجان به کرمان، بافق به کرمان، جیرفت به کرمان و محمدآباد به کرمان در استان کرمان و محورهای یزد طبس، یزد کرمان و یزد شیراز در استان یزد و محور آباده در استان فارس نیز گزارش شده است. 

آیا فردا شنبه 6 آذر 95 مدارس تعطیل است؟ | وضعیت تعطیلی مدارس 6 آذر 95

همچنین شب گذشته زاهدان بدترین شرایط سرما و یخبندان را به خود دیده است.لازم به ذکر است برخی از پروازها در استان های فارس و گلستان به دلیل برودت هوا لغو شد .

امداد رسانی به 500 حادثه دیده در برف :گفتنی است با توجه به ادامه بارش برف در عملیات امدادرسانی در استان گلستان به 500 حادثه دیده در برف کمک رسانی شده است. 

گودرزی کارشناس هواشناسی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های ذاکرنیوز  گفت: امروز همدان با منفی 18 درجه و اراک با منفی 14 درجه سردترین نقطه کشور بوده اند.

وی افزود: پیش بینی می شود توده هوای سرد در دامنه البرز - شمال و شمال شرق کشور ماندگار باشد.

گودرزی برای شهرهای جنوبی کشور طی امروز بارندگی و آبگرفتگی معابر پیش بینی کرد و گفت: شهرهای فارس، کرمان، و بوشهر همراه با آبگرفتگی معابر -و در قسمت غرب همراه با وزش باد و شمال کشور با لغزندگی معابر و مه همراه است.

***تا این لحظه خبری درباره تعطیلی مدارس و دانشگاه ها سایر شهرها در روز شنبه 6 آذر 95 منتشر نشده است به محض انتشار اطلاعیه جدید تعطیلی مدارس فردا ‎‌شنبه 495/9/6 سایت بروز میشود.***