اعلامیه تعطیلی مدارس تبریز و آذربایجان شرقی و اردبیل فردا یکشنبه 28 آذر 95

وضعیت تعطیلی مدارس تبریز و آذربایجان شرقی و اردبیل فردا یکشنبه 28 آذر 95

اطلاعیه تعطیلی تبریز و آذربایجان شرقی و اردبیل فردا یکشنبه 28 آذر 95

آیا مدارس تبریز و آذربایجان شرقی و اردبیل فردا یکشنبه 28 آذر 95 تعطیل است؟

تعطیلی مدارس و دانشگاه ها یکشنبه 95/9/28

کدام مدارس فردا یکشنبه 28 آذر 95 تعطیل است؟

وضعیت تعطیلی مدارس تبریز و آذربایجا ن شرقی یکشنبه 28 آذر 95: روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی اعلام کرد: به علت بارش برف و برودت هوا ، مدارس مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی مناطق شهری و مدارس کلیه مقاطع مناطق روستائی شهرستان اهر  ،مدارس مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی مناطق شهری و مدارس کلیه مناطق روستایی هشترود،مدارس مقاطع پیش دبستانی و ابتدائی مناطق شهری و روستائی سراب،مدارس مقطع پیش دبستانی شهری و روستائی  کلیبر ،کلیه مدارس مقاطع مختلف تحصیلی مناطق شهری و روستائی بخش نظر کهریزی چاروایماق،مدارس مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی مناطق شهری و مدارس کلیه مقاطع مناطق روستائی بخش خواجه هریس و مدارس مقاطع پیش دبستانی عشایر فردا یکشنبه 28 آذرماه تعطیل است.

مدارس مقاطع متوسطه دوره ی اول و دوم مناطق شهری هشترود نیز  با یک ساعت تاخیر و مدارس مقاطع متوسطه  شهری و روستایی دوره ی اول و دوم سراب و مدارس مقطع ابتدائی شهری و روستائی کلیبر  ساعت ۹ صبح شروع خواهند شد. مدارس تبریز تا این لحظه تعطیل اعلام نشده است

وضعیت تعطیلی مدارس و دانشگاه های اردبیل یکشنبه 28 آذر 95:روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل شنبه شب در اطلاعیه ای اعلام کرد که سری پیش از ظهر دراردبیل، خلخال، سرعین، کوثر، خورش رستم، شاهرود، نمین، نیر و هیر تمامی مقاطع تحصیلی و درارشق، لاهرود و مشکین شهر پیش دبستانی و ابتدایی به علت بارش برف و برودت هوا تعطیل می باشد.

به گزارش ایرنا، دانشگاه محقق اردبیلی نیز اعلام کرد که به دلیل بارش برف و برودت هوا کلیه کلاس های درس این دانشگاه در اردبیل ، دانشکده فناوری های نوین در شهرستان نمین و دانشکده کشاورزی در مشگین شهر روز یکشنبه تا ساعت 12 ظهر تعطیل بوده و شروع کار کارمندان نیز ساعت 10 صبح می باشد. 

دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل و اغلب مراکز آموزش عالی خصوصی نیز در اطلاعیه هایی کلاس های درس خود در نوبت پیش از ظهریکشنبه را تعطیل اعلام کردند.

ساکنان بیشتر مناطق استان اردبیل از ظهر شنبه شاهد ریزش برف هستند که به تدریج روی برف های قبلی افزوده می شود.

دمای هوای تمامی 10 شهرستان استان اردبیل در شامگاه شنبه بین یک درجه تا هفت درجه زیر صفر متغییرمی باشد.

پیش بینی می شود که در اکثر روزهای هفته جاری در اردبیل و قسمت وسیعی از این استان به شکل متناوب برف ببارد و بیشینه دمای هوا در تمام ساعات روز و شب زیر صفر باشد.

ریزش برف در روزهای یکشنبه و دوشنبه در مرکز و جنوب استان اردبیل و سه شنبه فقط در جنوب این استان انتظار می رود. 

هواشناسی اردبیل اعلام کرده است که باتوجه به وجود حجم قابل توجه برف در زمین های این استان و وزش باد ؛ شاهد کولاک برف در جاده های مواصلاتی منطقه در این مدت باشیم. 

بارش برف در اکثر محورهای ارتباطی این استان در جریان بوده و یخبندان بر سطح جاده ها حاکم می باشد و تردد بدون زنجیر چرخ در آنها امکان ندارد.

** تا این لحظه خبری درباره تعطیلی سایر مدارس و دانشگاه ها در روز یکشنبه 95/9/28 منتشر نشده است.در صورت اعلام خبر جدید تعطیلی مدارس فردا یکشنبه 29 آذر 1395 سایت بروز میشود.**