تاریخ و ساعت کشتی شانس مجدد رضا یزدانی المپیک 2016 ریو

ساعت کشتی شانس مجدد رضا یزدانی المپیک 2016 ریو

تاریخ مسابقه شانس مجدد رضا یزدانی المپیک 2016
زمان کشتی شانس مجدد رضا یزدانی المپیک 2016 ریو
برنامه و زمان مسابقه شانس مجدد رضا یزدانی المپیک 2016

زمان ( تاریخ و ساعت ) کشتی شانس مجدد رضا یزدانی المپیک 2016 ریو:
رضا یزدانی کشتی گیر آزاد وزن 97 کیلوگرم ایران در دومین دیدار خود رو در روی ختاگ گازیموف قهرمان جهان و دارنده مدال برنز المپیک از آذربایجان قرار گرفت. رضا در اولین حضور خود روی تشک موفق شد با نتیجه 10 بر صفر ابرهیم بلوکباشی از ترکیه را شکست دهد تا شروع امیدوار کننده ای داشته باشد و برای مبارزه با گازیموف شانس داشته باشد.
زمان اول با اخطار دوار برای دو کشتی گیر برای کم کاری همراه بود اما اخطار 30 ثانیه به یزدانی داده شد تا نتیجه یک بر صفر به سود گازیموف شود. در ثانیه های آخر زمان اول رضا یزدانی زیر حریف را گرفت و گازیموف را به خاک برد اما داوران به بهانه پایان اجرای فن بعد از پایان زمان مبارزه 2 امتیاز او را ندادند.
ساعت مسابقه کشتی شانس مجدد رضا یزدانی در المپیک 2016
اعتراضات پی در پی رسول خادم و مربیان ایرانی جواب نداد تا زمان دوم 2 بر صفر به سود گازیموف آغاز شد. کم کاری کشتی گیر آذربایجانی یک امتیاز از اخطار را برای رضا یزدانی همراه داشت تا اختلاف به حداقل برسد.
با شکست یزدانی، کارنامه خوب کشتی آزاد در دو روز اول با چالش مواجه شده و احتمالا ما بدون مدال روز آخر المپیک را پشت سر خواهیم گذاشت. یزدانی در صورت پیروزی با برنده دیدار  کشتی‌گیران اوکراین و روسیه دیدار می‌کرد، او حالا باید در انتظار برد کازیموف در کشتی بعدی باشد تا به گروه شانس مجدد برود. 
یورش رضا یزدانی به مدال برنز
ختاگ گازیموف فینالیست شد تا رضا یزدانی به جدول شانس مجدد برای کسب مدال برنز راه پیدا کند. این کشتی‌گیر که در دو مبارزه بعدی‌اش با امتیازات عالی رقبا را شکست داده بود اما با داوری پرحرف و حدیث 2 بر یک کشتی‌گیر ایرانی را شکست داده بود این یعنی اگر یزدانی هم به دور بعدی صعود می‌کرد شانس حضور در فینال را داشت.
با این حال ختاگ گازیموف در دیدار نیمه نهایی 10 بر صفر والری آندریسف اوکراینی را شکست داد و راهی فینال شد تا رضا یزدانی از امشب ساعت 20:23 تلاش خود برای کسب مدال برنز را آغاز کند.
زمان کشتی شانس مجدد رضا یزدانی در المپیک 2016 ریو :  ساعت 20:23   تاریخ : یکشنبه 31 مرداد 1395
منبع:ورزش سه/