ترانه زندگی قسمت آخر چی میشه؟

آخرین قسمت سریال ترکی ترانه زندگی چی میشه؟

دانلود ترانه زندگی قسمت آخر / پایان سریال ترانه زندگی 

ترانه زندگی آخرش چی میشه؟

ترانه زندگی قسمت آخر | پایان سریال ترکی ترانه زندگی چی میشه؟

پایان سریال ترکی ترانه زندگی چی میشه؟

امروز قرار است که به صورت کامل برای شما قسمت آخر سریال ترانه زندگی رو مفصل توضیح بدهیم ولی متاسفانه تاکنون اطلاعات کامل و جامعی راجع به این سریال در اینترنت منتشر نشده است

لذا ما منتظر می‌مانیم تا زمانی که این اطلاعات در اینترنت منتشر شود و پس از چند روز و اگر این اطلاعات به دست ما رسید این مطلب را تکمیل خواهیم کرد و معرفی خلاصه و متن خلاصه قسمت آخر سریال ترانه زندگی چی میشه را به صورت کامل در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد.

ترانه زندگی قسمت آخر 

بایرام و دوست عزیز تر از جانش صالح که در روستای ائشئکلار در اطراف مودانیا به دنیا آمده و بزرگ شدن ، برای اینکه خصومتی که بینشون هست ختم به خیر بشه ، بچه هاشون ملک و کریم را در سن کم به عقد هم در میارن و تا زمانی که بچه ها بزرگ شده و به سن ازدواج برسن در دو شهر متفاوت به زندگی خود ادامه میدهند .

بایرام که صاحب دو تا بچه است اگرچه به همراه خانوادش در استانبول ساکن شده ، کار و بارش رو گسترش داده و صاحب ثروتی فراوان شده ، اما عهدی که بسته را فراموش نکرده . به همراه پسرش کریم به روستای ائشئکلار رفته و در خونه صالح رو که با دو تا دخترش هولیا و ملک زندگی میکنه ، میزنه .

صالح هم به عهدش وفادار است و با آمدن بایرام به تصمیم ازدواج بچه هاشون قطعیت میبخشن . در حالیکه بچه های هر دو خانواده در طول این سال هایی که گذشته برای خودشان زندگی های متفاوتی بنا کرده و به طرف عشق های دیگری رفته اند .

گر چه جوان ها بین خودشان در مورد این ازدواج اجباری صحبت کرده و تصمیماتی میگیرن و باعث میشود تا یک مقدار خیالشان راحت بشود ولی آن چیزی که اصلا حسابش رو نکرده اند نقشه های هولیا است که از خیلی وقت پیش به اجرا درآمده اند .

ترانه زندگی قسمت آخر | پایان سریال ترکی ترانه زندگی چی میشه؟