تصاویر مراسم تشیع آیت الله سید عبدالکریم موسوی اردبیلی+جزئیات

مراسم تشیع آیت الله سید عبدالکریم موسوی اردبیلی

تصاویر مراسم تشیع آیت الله سید عبدالکریم موسوی اردبیلی

تشیع آیت الله سید عبدالکریم موسوی اردبیلی+عکس و جزئیات

فیلم تشییع آیت الله موسوی اردبیلی

تصاویر تشیع آیت الله سید عبدالکریم موسوی اردبیلی+جزئیات

مراسم تشییع آیت‌الله سید عبدالکریم موسوی اردبیلی صبح امروز با تشییع از دفتر ایشان آغاز شد.

در این مراسم آیت‌الله محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری، حضرات آیات جوادی آملی، علوی بروجردی، مقتدایی، اعرافی و اختری و همچنین رئیس مجلس شورای اسلامی و برخی از وزرا حضور داشتند.مراسم تشییع از بیت آیت‌الله موسوی اردبیلی آغاز و به سمت حرم مطهر حضرت معصومه(س) ادامه دارد و آیت‌الله شبیری زنجانی بر پیکر این مرجع تقلید نماز اقامه خواهد کرد.

حضور روحانی در مراسم تشییع پیکر آیت الله موسوی اردبیلی:حجت الاسلام والمسلمین روحانی در مراسم تشییع پیکر مرحوم آیت الله العظمی سید عبدالکریم موسوی اردبیلی در قم حضور یافت. 

مراسم تشییع این مرجع عالیقدر با حضور علما، مقامات و شخصیت های برجسته کشوری و لشگری و اقشار مختلف مردم از ساعت ٩ صبح  جمعه  از مقابل بیت ایشان در خیابان صفائیه قم به سمت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) آغاز و قرار است پس از اقامه نماز بر پیکر این عالم بزرگوار در صحن آئینه حرم کریمه اهل بیت (ع) به خاک سپرده شود.

آیت‌الله العظمی سید عبدالکریم موسوی اردبیلی، از مراجع تقلید شیعه و از پیشگامان انقلاب اسلامی ایران و یکی از نزدیک‌ترین یاران امام خمینی(ره) و بنیانگذار دانشگاه «مفید»  پس از عمری تلاش و مجاهدت در مسیر ترویج آموزه‏‌های ناب دین مبین اسلام و استحکام نظام اسلامی  در سن ٩١ سالگی دعوت حق را لبیک گفت.

عکسهای تشیع جنازه آیت الله موسوی اردبیلی در قم | جزئیات مراسم خاکسپاری

منبع:باشگاه خبرنگاران/تسنیم/

فیلم تشیع آیت الله موسوی اردبیلی بزودی در سایت قرار میگیرد

در حال تکمیل.....