جنجال جدید دنیا جهانبخت با اشکان اشتیاق+جزئیات ماجرا و عکس

جنجال جدید دنیا جهانبخت با اشکان اشتیاق

جزئیات ماجرای دنیا جهانبخت با اشکان اشتیاق

عکس دنیا جهانبخت با اشکان اشتیاق

درگیری دنیا جهانبخت با اشکان اشتیاق بازیگر تلویزیون

جنجال جدید دنیا جهانبخت با اشکان اشتیاق+عکس و جزئیات ماجرا

در اقدامی عجیب دنیا جهانبخت دوباره بر سر زبان های شبکه های مجازی آمد اینبار با بازیگر فیلم سریال های ایرانی اشکان اشتیاق!

ماجرا از این قرار هست که دنیا جهانبخت پیامی را به اشکان اشتیاق میفرستد در اقدامی عجیب اشکان اشتیاق هم این پیام ها را در صفحه اینستاگرامش منتشر میکند!

در این پیغام همانطور که در تصویر زیر ملاحظه می کنید دنیا جهانبخت به اشکان اشتیاق ابراز علاقه می کند . (اشکان جان خیلی دوست دارم … به ما سر بزن و ….)

جزئیات ماجرای دنیا جهانبخت و اشکان اشتیاق+عکس و بیوگرافی

واکنش دنیا جهانبخت:دنیا جهانبخت هم بعد از این اتفاق واکنش تندی نشان میدهم و در اینستاگرامش  اشکان اشتیاق را به ممنوع التصویری تهدید کرده است .در ادامه به اشکان اشتیاق خاطر نشان کرده است که همه مردم آرزو دارند بهشون پیغام بدم…! (چه اعتماد به نفسی) . هیچکدومتون لیاقت عاشقی ندارید . پست پاک کن وگرنه کافیه یک مطلب راجبت تو پیج بنویسم خیلی سریع ممنوع التصویرت میکنن . اشکان اشتیاق هم عکس زیر را منتشر کرده و نوشته : از تمام این موضوعاتی که بعضیا پیش آوردن پوزش

جزئیات ماجرای دنیا جهانبخت و اشکان اشتیاق+عکس و بیوگرافی

ماجرا های دنیا جهانبخت همچنان ادامه دارد …

بیوگرافی اشکان اشتیاق:اشکان اشتیاق متولد ششم تیر ماه سال ۱۳۶۱ از تهران بازیگر تلویزیون و سینما اهل ایران است.او بازیگری را در سنین نوجوانی با بازی در مجموعه‌های تلویزیونی آغاز کرد. او با مجموعهٔ دنیای شیرین جلوی دوربین رفت و با سریال نود شبی مهران غفوریان به شهرت رسید؛ و با فیلم «چپ دست» به کارگردانی آرش معیریان نخستین تجربه خود را آموخت.

منبع:دانلود روزانه