دانلود برنامه دید در شب رضا رشیدپور با حضور علی مطهری
برنامه دید در شب علی مطهری و رضا رشیدپور 
مصاحبه با علی مطهری در برنامه دید در شب
دانلود برنامه دید در شب علی مطهری
علی مطهری در برنامه دید در شب رضا رشیدپور

دانلود برنامه دید در شب رضا رشیدپور با علی مطهری

دید در شب علی مطهری پنجشنبه 15 بهمن 94 راس ساعت 22

دید در شب با علی مطهری : روشن فکری سیاسی، روشن فکری فرهنگی
بیست و دومین برنامه دید در شب را راس ساعت 22 امشب پانزده بهمن از آپارات 

======== 

بیست و دوم دید در شب با علی مطهری

برخی اط صحبت های جنجالی ایشان :

نقص حزب جمهوری اسلامی این بود که موسسین همه روحانی بودند!

از اول نگاه بدی به اصلاح طلبان وجود داشت !

جامعه باید عادت کنه که حرف مخالف رو بشنوه !

مجلس حق ورود به برجام را نداشت !

به سمت من جاسوس زنی پرتاب کردند که به پشت مانیتور اصابت کرد!

برنامه کامل را امشب خواهید دید

***

دانلود دید در شب علی مطهری با کیفیت بالا 720

دانلود دید در شب علی مطهری با کیفیت متوسط 270

دانلود دید در شب علی مطهری کم حجم

=======

بیوگرافی علی مطهری از ویکی پدیا:

علی مطهری (زادۀ بهمن ۱۳۳۶، تهران)، نمایندۀ تهران در دوره‌های هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی است. او فرزند مرتضی مطهری و برادرزن علی لاریجانی است. علی مطهری تنها نمایندۀ مجلس شورای اسلامی است که در دوران وکالتش، دو مرتبه از جانب قوه قضائیه ایران، علیه وی اعلام جرم شده‌است.
علی مطهری، فرزند سوم مرتضی مطهری، در بهمن ۱۳۳۶ در خیابان ری تهران متولد شد. وی در سال ۱۳۵۵ تحصیلات متوسطۀ خود را در دبیرستان علوی در رشتۀ ریاضی به پایان رساند و در رشتۀ مهندسی مکانیک دانشکدۀ فنی دانشگاه تبریز پذیرفته شد. پس از کشته شدن پدر در اردیبهشت ۱۳۵۸، خود را به دانشگاه علم و صنعت ایران منتقل کرد و چندی در این دانشگاه به تحصیل ادامه داد.

.

علی مطهری، باآن‌که بیش از نیمی از واحدهای رشتۀ مکانیک را گذرانده‌بود، با آمدن به دانشکدۀ الهیات دانشگاه تهران تغییر رشته داد و تحصیلات خود را تا اخذ درجۀ دکتری در رشتۀ فلسفه و کلام اسلامی ادامه داد. وی پس از مرگ پدر مسؤولیت تدوین و تنظیم آثار چاپ‌نشده و به‌طورکلی نظارت بر نشر آثار وی را به عهده گرفت. مدیریت علمی انتشارات صدرا (مرکز نشر آثار مطهری) و عضویت در هیأت مدیره «بنیاد علمی فرهنگی استاد شهید مطهری» از دیگر مسئولیتهای وی است. او همچنین سابقه کار در رادیو را نیز دارد. مطهری در سال ۱۳۶۰ با نوه شیخ جواد انصاری از هم عصران آیت الله خمینی عقد کرده و در سال ۱۳۶۲ زندگی مشترک را با وی آغاز کرد. در حال حاضر همسر ایشان دارای فوق‌لیسانس حقوق بوده ولی شاغل نیست. وی ۴ فرزند دارد که بنا بر گفتهٔ خودش در سال ۸۹: "اولی مرتضی ۲۴ ساله و مهندسی عمران تهران جنوب می‌خواند، دومی رضا است که ۱۹ سال دارد و مهندسی مکانیک شریف می‌خواند، سومی لیلا است که دوم راهنمایی است و چهارمی هم زهرا است که الان حدود ۲ سال دارد.خواهر وی، فریده مطهری همسر علی لاریجانی است

=========

دانلود قسمت های قبلی و بعدی دید در شب