دانلود فیلم لحظه اهدای توپ طلا 2015 به لیونل مسی

دانلود فیلم لحظه اهدای توپ طلا 2015 به مسی

 فیلم لحظه اهدای توپ طلا 2015 به لیونل مسی

کلیپ اهدای توپ طلا 2015 به لیونل مسی

توپ طلا 2015 به لیونل مسی رسید+دانلود فیلم

دانلود فیلم لحظه اهدای توپ طلا 2015 به لیونل مسی

مراسم اهدای توپ طلا امشب در سوییس برگزار شد و لیونل مسی به عنوان بهترین بازیکن سال 2015 انتخاب شد.

مسی پس از دریافت جایزه گفت : این لحظه بسیار ویژه ای برای من است، دوباره به روی سن برگشتم، تا برنده یک توپ طلای دیگر باشم. باور نکردنی است. پنجمین توپ طلای من است. این بیش از آن چیزی است که من به عنوان یک کودک در رویاهای خود می پروراندم. می خواهم از هم تیمی هایم تشکر کنم، بدون آنها هیچ یک از این موفقیت ها ممکن نبود. من می خواهم به طور کلی از فوتبال تشکر کنم برای خوبی ها و بدی هایش.

کی‌روش و تیموریان مسی را انتخاب کردند
پس از برگزاری مراسم برترین‌های سال 2015، لیست سرمربیان و بازیکنانی که به نامزدهای فیفا رای دادند منتشر شد و بر این اساس آرای کی‌روش و تیموریان بهعنوان سرمربی و کاپیتان مشخص شد.
بر این اساس کی‌روش به مسی (5 امتیاز)، رونالدو (3 امتیاز) و نیمار (یک امتیاز) رای داد و تیموریان هم به همین ترتیب رای داد.

سه نامزد نهایی توپ طلا به چه کسانی رای دادند؟
پس از پایان مراسم اهدا توپ طلا فاش شد سه نامزد نهایی توپ طلای سال 2015 به چه کسانی رای داده اند.
مراسم اهدا توپ طلا دقایقی پیش با پیروزی لیونل مسی بر رونالدو و نیمار به پایان رسید، تا نابغه فوتبال جهان برای پنجمین بار بهترین بازیکن جهان شود.
اما بسیاری از علاقمندان فوتبال مایلند بدانند این سه ستاره فوتبال جهان خود به کدام بازیکنان رای داده اند.
سه بازیکنی که نیمار به آنها رای داد عبارتند از 1- لیونل مسی 2- لوئیس سوارز 3- ایوان راکیتیچ
کریستیانو رونالدو به سه هم تیمی خود رای داد 1- کریم بنزما 2- خامس رودریگز 3- گرت بیل
و بالاخره این که بازیکنان منتخب لیونل مسی فاتح پنجمین توپ طلا هم هر سه از بارسا بودند .این بازیکنان عبارتند از 1- لوئیس سوارز 2- نیمار 3- آندرس انییستا

از مجموع آرای شمارش شده برای انتخاب بهترین بازیکن جهان لیونل مسی 41.33 ، کریستیانو رونالدو 27.76 و نیمار 7.86 درصد آرا را به خود اختصاص دادند.

دانلود فیلم

منبع:باشگاه خبرنگاران