زمان بازی بارسلونا و منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا ( تاریخ و ساعت )

تاریخ بازی فوتبال بارسلونا و منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا

ساعت بازی فوتبال بارسلونا و منچسترسیتی سال 95

بازی بارسلونا و منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا

بارسلونا و منچسترسیتی سال 95

زمان ( تاریخ و ساعت ) بازی بارسلونا و منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا

زمان برگزاری بازی بارسلونا و منچسترسیتی : چهارشنبه 28 مهر 95  1395/07/28

ساعت بازی بارسلونا و منچسترسیتی : 22:15 

پخش زنده بارسا و منچسترسیتی: شبکه سه

بارسلونا امشب در نوکمپ میزبان سیتی خواهد بود. این بازی از هفته سوم لیگ قهرمانان برگزار می شود و در حال حاضر بارسا با دو امتیاز بیشتر از سیتی در صدر جدول گروه خود قرار دارد.

لوئیس انریکه ساعتی پیش، فهرست بازیکنانش برای این بازی حساس را اعلام کرد که در آن نام 21 بازیکن دیده می شود.

در این فهرست، الکس ویدال پس غیبت در 7 بازی، حضور دارد؛ ضمن اینکه سرجی روبرتو و ژوردی آلبا نیز که بازی با دپورتیوو را به دلیل مصدومیت از دست داده بودند، به موقع به بازی امشب رسیده اند. تنها غایب حتمی بارسا سیله سن، گلر هلندی این تیم، است که فعلا در مصدومیت به سر می برد.

انریکه تا قبل از شروع بازی باید نام سه بازیکن را از این لیست حذف کند.

 فهرست بارسا: تراشتگن، ماسیپ، ماسکرانو، پیکه، روبرتو، آلبا، متیو، ویدال، بوسکتس، آردا، دنیس، اینیستا، گومز، راکیتیچ، رافینیا، دینیه، اومتیتی، مسی، سوارز، نیمار، آلکاسر

در چند روز اخیر و به دلیل نزدیک بودن بازی حساس بارسلونا و سیتی (امشب در نوکمپ)، رسانه های اروپایی مطالب مختلفی در مورد این بازی منتشر کردند و یکی از مهمترین موضوعاتی که نشریات چاپ بارسلونا روی آن مانور دادند، به علاقه باشگاه سیتی برای در اختیار گرفتن 4 بازیکن بارسلونا مربوط بود.

ساعت بازی بارسلونا و منچسترسیتی | پخش زنده 28 مهر 95 | فیلم و نتیجه

پپ گواردیولا، سرمربی سیتی، در نشست خبری روز گذشته خود، این شایعه را به شدت تکذیب کرد و گفت که با وجود اینکه حق خود می داند به جذب هر بازیکنی در دنیا علاقمند باشد؛ اما برای در اختیار گرفتن هیچ بازیکنی از بارسلونا اقدام نکرده است.

 فران سوریانو نیز در همین رابطه گفت: «نه با مسی و نه با هیچ بازیکن بارسا در تابستان مذاکره نکردیم؛ اما اگر مسی روزی خواست که از بارسلونا جدا شود، درهای منچسترسیتی به روی وی باز است. من با مسی تماس نگرفته ام؛ ولی اگر روزی او زنگ بزند، حتما جوابش را خواهم داد.

رابطه من با بارتومئو (رئیس بارسلونا) و دیگر مدیران باشگاه های بزرگ اروپایی خوب است. اگر مشکلی وجود داشته باشد، باهم صحبت خواهیم کرد. قبلا امکانش وجود نداشت؛ ولی حالا چرا.» 

منبع:ورزش سه

بعد از انجام بازی نتیجه و فیلم در سایت قرار میگیرد