ساعت پخش زنده دیدار رئال مادرید و سوسیداد 21 بهمن 96 + نتیجه و فیلم

نتیجه بازی دیشب رئال مادرید و رئال سوسیداد 96/11/21 +فیلم

خلاصه بازی و گلهای رئال مادرید و سوسیداد 21 بهمن 1396

جزئیات بازی امشب رئال مادرید و سوسیداد 21 بهمن 96 

ساعت پخش زنده دیدار رئال مادرید و سوسیداد 21 بهمن 96 + نتیجه و فیلم

پخش زنده بازی رئال مادرید و سوسیداد 21 بهمن 96 

پخش زنده از شبکه ورزش

ساعت دیدار امشب رئال مادرید و سوسیداد 

از هفته بیست و سوم لالیگای اسپانیا امشب دو تیم رئال مادرید و رئال سوسیه داد به مصاف هم می روند. این دیدار از ساعت 23:15 به وقت تهران به میزبان مادریدی ها در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو آغاز می شود.

پیش بازی رئال مادرید و رئال سوسیداد 96/11/21

زین الدین زیدان پس کسب نتیجه ای نا امید کننده برابر لوانته در هفته گذشته رقابت های لالیگا، باید برابر رئال سوسیداد سخت کوش در هفته بیست و سوم، در سانتیاگو برنابئو شاگردان خود را به میدان بفرستد.
زین الدین زیدان که تعبیر تازه ای از نتایج سینوسی در لالیگا اسپانیا را تقدیم هواداران خود کرده است، پس از توقفی غیر قابل باور در واپسین دقایق کار برابر لوانته، حالا باید برابر حریفی شاگردان خود را به میدان بفرستد که به هیچ حریفی به آسانی باج نمی دهد!

رئال مادرید دور از انتظار ظاهر شده است و همین مسئله موجب آن شده است تا اعتماد ها نسبت به نتایج این تیم در لالیگا از بین برود و همواره در انتظار نتیجه ای غیر قابل باور از سوی قو های مادریدی باشیم.

هرچند که پیروزی 3_1 شاگردان زین الدین زیدان در دیدار رفت برابر سوسیداد می تواند نکته ای امیدبخش برای هواداران کهکشانی ها باشد، اما در سمت مقابل نکته ای نگران کننده هواداران مادریدی را برای کسب پیروزی در این دیدار بیش از پیش مضطرب کرده است، چرا که آنها باید پس از این دیدار، سریعا مراحل آماده سازی خود را برای دیدار حساس برابر پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا از سر بگیرند!

نتیجه و فیلم بازی  رئال مادرید و سوسیداد 21 بهمن 96

نتیجه :  رئال مادرید 5   رئال سوسیداد 2

فیلم   :    دانلود   

ساعت پخش زنده دیدار رئال مادرید و سوسیداد 21 بهمن 96 + نتیجه و فیلم