علت برگشت نکردن احسان حدادی به ایران چیست؟+شایعه پناهندگی

علت برگشت نکردن احسان حدادی به ایران

شایعه پناهندگی احسان حدادی حقیقت دارد؟

علت برنگشتن  احسان حدادی به ایران چیست؟

ماجرای برنگشتن  احسان حدادی به ایران+شایعه پناهندگی و جزییات

علت برگشت نکردن احسان حدادی به ایران چیست؟

احسان حدادی ورزشکار دو میدانی و پرتاب دیسک که در المپیک 2012 لندن مدال نقره بدست اورد بعد از ناکامی و حذف از المپیک ریو در حالی که همه منتظر او بودن هنوز به ایران برنگشته که شایعات زیادی برای او ذکر کردن

علت برنگشتن احسان حدادی به ایران / شایعه پناهندگی

چند دلیل را افراد مختلف می گویند پس از ناکامی در المپییک ریو 2016 او قصد پناهندگی در امریکا را دارد و نمیخواد برگردد

دلیل دوم ماجرای دادگاه او هست که تازگی ها قوت بیشتری گرفته در پی شکایت دختری از احسان حدادی باعث ایجاد پرونده قضایی برای او در سال 2014 در پی بازی های آسیایی شده که چند سال هست درگیر این پرونده هست و خبرها رسیده که گناه کار هم شناخته شده

کیومرث ‌هاشمی، رئیس کمیته ملی المپیک شرایطی فراهم شد تا احسان حدادی در آستانه المپیک خودش را درگیر این مسائل نکند و زمان رسیدگی به این پرونده به بعد از بازگشت از برزیل موکول شده بود،

به گزارش تسنیم : حکم تبعید و شلاق یکی از ورزشکاران کشور که با شکایت دختر جوانی مبنی بر آزار و اذیت، محکوم شده بود، از سوی دیوانعالی کشور تأیید شد.

این دختر جوان در جلسات دادگاه مدعی شد : ابتدا قرار بود با این ورزشکار ازدواج کنم اما مسابقات و مشغله‌ های ورزشی او مجبورم کرد در تصمیم خود تجدیدنظر کنم و در نهایت رابطه‌ام را با او قطع کردم، مدتی بعد از قطع ارتباط، او مرا به جشن تولدی دعوت کرد که وقتی به آنجا رفتم، متوجه شدم غیر از خودش و دوستش شخص دیگری حضور ندارد.

منبع:دانلود روزانه/