فال روزانه جمعه 11 تیر 95

فال روز جمعه 11 تیر 95

فال روز جمعه 11 تیر 95 فال روز 95/4/11   -  فال یازده چهار نود و پنج

فال روزانه فردا جمعه 11 تیر 95| فال 11 تیر 95فال امروز من

طالع بینی جمعه 11 تیر 95

فروردین:

کار شما بالاخره به مرحله نتیجه دهی رسیده است و به زودی از لحاظ اقتصادی نیز اوضاع بهت خواهد شد. وقتی خوشبختی می بارد از در و دیوار می بارد و ممکن است پیشنهادهای کاری بسیار خوب و وسوسه انگیزی به شما بشود. اما مواظب باشید که فعلا از پیشرفت خود زیاد با کسی حرف نزنید، چرا که ممکن است این وضعیت حتی در نزدیک ترین دوستانتان هم ایجاد حسادت بکند. وقتش که رسید این خبرها را به دیگران هم بدهید، اما مواظب باشید که حرفتان را با چه کسانی در میان می گذارید. فقط به یاد داشته باشید، حالا که انرژی و انگیزهکافی دارید هیچ کاری را به تاخیر نیندازید. اجازه ندهید سرمستی ناشی از موفقیت های کاری شما را از عشقتان غافل کند.

اردیبهشت:

امروز احساس بیقراری می کنید و نمی دانید که دلیل آن چیست. مهم نیست. مطمئن باشید که تا فردا احساس آرامش به شما برمی گردد. صحبت های پشت پرده با اعضای مسن خانواده شاید به شما کمک کند که صحنه خانه خود را پایدار کنید. کمک گرفتن چیز بدی نیست. با آنکه ممکن است نشانه هایی از احساس و عاطفه بین شما و فردی که با او قرار دارید نباشد، ولی این قرار به طریقی خاص می شود. اشتیاقی واقعی به و درباره موضوعات صحبتی که انتخاب می کنید ایجاد می شود. اینجاست که شما زمینه مشترکی می یابید که شما را عمیقاً به هم نزدیک می کند و رابطه پرشوری را تضمین می کند.

 خرداد:

از امروز تا سه هفته دیگر، زندگی شما روی غلتک خواهد بود و همه جانبه از مزایای زندگی بهره مند خواهید شد. ارتباط های حضوری و آنلاین خود را بیشتر کنید. برای دوستان ایمیل بزنید یا با همکاران جلسه های کاری تشکیل دهید. انرژی های گروهی شادی مضاعفی به قلب شما جاری می کند که خودتان هم هیجان زده خواهید شد. درک و مهربانی زیادی دارید و این مساله کمک می کند تا با شریک عاطفی خود لحظه خاطره‌انگیزی خلق کنید. این را به یاد داشته باشید که همه لحظه ها، فرصتی برای پیشرفت هستند. پس از ثانیه های زندگی استفاده کنید.

 تیر:

امروز بسیار با انگیزه و پر انرژی هستید و به آن چه که دیگران در مورد شما می اندیشند اهمیت چندانی نمی دهید. این انرژی مثبت به بهتر شدن اوضاع کمک بسیاری خواهد کرد. امروز روز خوبی برای وقت گذرانی با دوستانتان خواهد بود، اما از همراهی افرادی که اهل غیبت و دو رویی هستند هیچ لذتی نخواهید برد؛ امروز در زندگی شما جایی برای افراد منفی نیست. زدن حرف های خوب بجای بدجنسی باعث می شود احساس بهتری داشته باشید. امروز دلتان می خواهد همراه با عشقتان به یک مسافرت دو نفره بروید. سرشار از انرژی مثبت خوشبینانه هستید، پس هر برنامه ای که می چینید سعی کنید متفاوت فکر کنید و برای انجام کارهای بزرگ نقشه بکشید. تنها رویاپردازی نکنید، این رویاها را عملی کنید.

مرداد:

امروز حس رقابتی عجیبی در وجود شما است و دوست دارید در مرکز توجه ها باشید. به پول، مدرک دانشگاهی یا این چیزهای خود نباید بنازید، بلکه با خوب حرف زدن می توانید به این هدف بزنید. در مورد موضوعات مورد علاقه جمعی که در آن حاضر هستید، حرف بزنید و سخنرانی خود را به خوبی هم مدیریت کنید تا همه توجه ها به شما جلب شود. البته خیلی هم زیاده روی نکنید

 شهریور:

در تماس بودن با جنگجوی درونیتان بیش از اینکه فکرش را بکنید سخت و دشوار است. با وجود اینکه بعضی اوقات می‌دانید که باید چکار بکنید ممکن است در رابطه با خودتان احساس ناتوانی و درماندگی کنید. به جای اینکه به خود سخت بگیرید و مدام از خودتان انتقاد کرده و بدین ترتیب خود را دیوانه کنید آرام باشید و به خود قول بدهید که در رابطه با این بی‌ارادگی‌تان کاری انجام دهید. مطمئن باشید این بی‌هدفی مدت زیادی طول نخواهد کشید.

 مهر:

با وجود اینکه شما می‌دانید امروزه پیروی کردن از قوانین اهمیت ویژه‌ای دارد، اما شما کارهایتان را بر مبنای منطق خودتان انجام می‌دهید. حتی اگر این رفتار غیر قانونی شما باعث شود که احساس کامل بودن بکنید، توجیه کردن آن کار سختی است. برخی از قابلیتهای‌تان را باید به خاطر پذیرفته شدن توسط اجتماع زیر پا بگذارید. شاید امروز به عضویت یک گروه در آمدن مهم تر از پرکار بودن باشد.

 آبان:

امروز هر چقدر هم که مثبت اندیش باشید و انتظارات زیادی از زندگی داشته باشید، بهتر است پاهایتان را روی زمین سفت زیر پایتان بگذارید و واقع بین باشید. با وجود این که اغلب آدم خوش شانسی هستید به نفعتان است امروز زیاد روی شانستان حساب نکنید و منطقی قدم بردارید. تمرکزتان را بالا ببرید و به جزئیات توجه کنید. توصیه می شود امروز به جای عشق روی کارتان متمرکز شوید و سخت کار کنید. تا چند روز دیگر در کنار کار می توانید به عشقتان نیز رسیدگی کنید. به زندگی حرفه ای خود بیندیشد. آیا مطمئنید برای انجام کاری که الان می کنید به دنیا آمده اید؟ آیا از استعدادهایتان نهایت استفاده را می کنید؟

آذر:

امروز آرام گرفتن تبدیل به چالش شده است، چراکه عطارد در نشانه شما با بهرام نگران در یک دام گرفتاره شده اند. به جز اینکه شما در طول روز به تمام افکارتان با دقت گوش فرا می‌دهید، ممکن است از برخوردهای زبانی افراد دیگر خشمگین شوید، چراکه فکر می‌کنید مورد تهدید قرار گرفته اید. به هرجهت اکنون صحبت‌هایی که بدون فکر قبلی به زبان می‌آیند مفید نخواهند بود. برای کسب کردن دیدگاه‌های متفاوت به جای صحبت کردن سعی کنید بیشتر گوش دهید.

دی:

شما می‌توانید هفته‌های پر از هیجانی را داشته باشید اما به دلیل کارها و فعالیت‌های اجتماعی‌تان خود تان را از تمام این تفریح‌تان محروم می‌کنید. شما با دید مثبتی که به زندگی دارید الگوی تمام افراد در خانواده یا دوستان‌تان هستید. شما همیشه مانند یک نجات غریق برای اطرافیان تان می‌باشید و در لحظات سختی که ﺁنها به کمک شما نیاز دارند شما ظاهر می‌شوید. شما به خوبی از وقت تان استفاده بهینه را انجام می‌دهید.

 بهمن:

امرزو تلاش می کنید تا احساسات واقعی خود و ناراحتی هایتان را مخفی کنید. اما در این امر موفق نخواهید بود. اطرافیان خیلی خوب تشخیص می دهند که چندان اوکی نیستید. غباری از ابهام و ابرهای تیره روی آسمان ذهن شما را پوشانده که نمی توانید دید درستی به مسایل اطراف داشته باشید. اما به جای عصبانیت یا جنگدین با اطرافیان، باید برای حل آنها راهی پیدا کنید.

اسفند:

 امروز صبح سخت از خواب بیدار می شوید اما بعدازظهر اوضاع کاملا فرق خواهد کرد. به جای انکه همه استرس های هفته را با خود مرور کنید و دوباره مضطرب و غمگین شوید، روی برنامه های آینده خود متمرکز شوید. کفش های رقص خود را بپوشید و وارد میدان شوید: شاد باشید و با آهنگ زندگی برقصید. امروز این فرصت را دارید تا در کنار فرد دلخواهتان شادی های زیادی را تجربه کنید. اگر میان شما و دوستان سوتفاهمی وجود دارد، با صحبت آن را برطرف کنید.

 منبع:اختصاصی مرجع فال ایران