فال روزانه جمعه 25 تیر 95

فال روز جمعه 25 تیر 95

فال روز روزانه جمعه 25 تیر 95 فال روز 95/4/25 - فال بیست و پنج چهار نود و پنج

فال روزانه فردا جمعه 25 تیر 95| فال 25 تیر 95 امروز من

طالع بینی روزانه جمعه 25 تیر 95

فروردین:

شخصی امروز ممکن است که قصد و نیات شما را اشتباه تعبیر کند، در حالیکه ثابت شده است که شما نمی‌توانید با توجه به جلد یک کتاب در مورد آن قضاوت کنید. فعالیتهای شما با قلب شما متناقض هستند و هر کدام به راهی جدا می‌روند. اما دیگران را به خاطر اینکه از حرفهای شما دچار سوء تفاهم شده‌اند سرزنش نکنید. امروز کمتر حرف زدن برایتان مؤثرتر است.

اردیبهشت:

از بهانه آوردن دست بردارید. عینک خوش بینی و بی خیالی را نیز از چشمان خود بردارید. باید عمیق تر به زندگی و رویدادها نگاه کنید. احتمالا در ارتباط های خود با موانع و مشکلات بزرگی روبه رو شوید. امروز در هیچ زمینه ای تصمیم گیری نکنید. هیچ قولی ندهید. حتی حرف های جدی هم نداشته باشید. اعصابتان ناآرام است و نمی توانید درست فکر کنید و ممکن است کارهای خود را خراب کنید. به دعوت دوستان پاسخ منفی بدهید. امروز برای آغاز کار یا دوستی زمان خوبی نیست.

خرداد:

اگر شدت احساسات عاطفی شما نسبت به قبل بیشتر شود، بیشتر می‌توانید با دیگران روبرو شوید. حتی اگر شما به تنهایی سعی کنید که رابطه‌ای شیرین‌تر برقرار کنید، افراد دیگر شاید از این کار هراس داشته باشند. پنهان کردن احساسات به طور کامل تنها راه حل نیست، اما اگر اکنون این احساسات را به آرامی آشکار سازید بهتر از این است که مکنونات قلبی‌تان را بدون مانع محسوسی افشا کنید.

 تیر:

شما دوست ندارید در کارتان عجله کنید و می خواهید سرفرصت انتخاب کنید و به کسی که شما را مجبور می کند شتاب زده تصمیم بگیرید واکنشی نشان نمی دهید. ممکن است حتی وقتی دارید از حق خودتان دفاع می کنید پرخاشگر شوید و دوست دارید خودتان به تنهایی راه تان را انتخاب کنید نه اینکه دیگری نظر خودش را به شما تحمیل کند. اما سعی کنید تا این اختلاف نظر واضح به یک مسئله پیچیده تبدیل نشود چرا که شما را در رسیدن به خواسته قلبی تان کمک نمی کند. مراقب باشید؛ واکنش شما به عوامل بیرونی می تواند موقعیت دشواری ایجاد کند که شما را از رسیدن به اهداف تان باز دارد.

مرداد:

شما نباید فکر کنید که امروز هم مثل دیروز روز آرامی ‌خواهد بود، برای اینکه ماه در حال حاضر به اورانوس نزدیک می‌شود، و شما را غرق در افکار ناراحت کننده می‌کند. بعضی از ایده‌های جدید شما مهم هستند، اما تا موقعی که آنها را پرورش نداده‌اید، تبدیل به واقعیت نمی‌شوند. قبل از اینکه روزهای آرامی‌که در پیش رو دارید فرا برسند باید کاملاً نسبت به کارهای کوچکی که باید به اتمام برسانید آگاهی پیدا کنید.

 شهریور:

در حال حاضر به شما توصیه می شود که مرخصی نگیرید و به مسافرت هم نروید، به ویژه اگر وظایفی دارید که نا تمام مانده اند، چرا که این کار تنها مشکلات شما را دوچندان خواهد کرد و انرژی منفی ناشی از نگرانی وظایف رها شده نیز نخواهد گذاشت از تعطیلات خود لذت ببرید. بهتر است فعلا تا جایی که می توانید تلاش کرده و کارهای نیمه تمامتان را به پایان برسانید و بعد از آن به برنامه ریزی برای تعطیلات بپردازید. به این صورت ذهنتان نیز آرامش بیشتری خواهد داشت. انگیزه و هیجانی که به آن معروف هستید به شما بازگشته و دیگر به آنچه دیگران فکر می کنند و ظاهر قضایا اهمیت نمی دهید و بر آنچه فکر می کنید درست است متمرکز شده اید.

مهر:

امروز اختصاص دادن زمانی برای استراحت کردن امری حیاتی برای شما به حساب می‌آید، وگرنه دیگر فرصتی برای تفریح کردن نصیبتان نمی‌شود. اما حتی اگر خودتان هم متوجه بشوید که چه راهی را باید انتخاب کنید، شاید اتفاقی رخ دهد که مجبور شوید برنامه تان را تغییر دهید. با این حال نباید به خاطر چیزهای بدیهی بجنگید؛ پس عاقلانه تر این است که انرژی تان را برای چیزهای مهم تر زخیره کنید.

آبان:

اگر تمام اهداف امروز شما تغییر کرد ممکن است باز هم قادر نباشید که فهرست قرار ملاقات‌های سابق خود را تغییر دهید. اما این ارزش استرس وعصبانیت را ندارد؛ فقط دقیقا طبق آنچه که قرار گذاشته‌اید مطابق وظایف تان پیش بروید. نیازی نیست که کسی بداند شما چه فکر می‌کنید؛‌ حتی اگر قلب شما با کاری که دارید می‌کنید در ارتباط است. اما سعی کنید برای مدت زیادی افکار خود را در قلب تان نگاه ندارید برای اینکه زمانیکه آنها را بیرون می‌ریزید احساس راحتی و آزادی بیشتری خواهید کرد.

 آذر:

مواظب باشید خوشبینی دوباره کشف شده تان شما را به زانو در نیاورد. شما احساس خوبی نسبت به زندگی خود دارید و به کارهایی که انجام می‌دهید اطیمنان کامل دارید. اما دیگران سعی دارند دلیل این خوشبینی شما را بفهمند. شور و هیجان خود را متعادل کنید و اطلاعات خود را راجع به دوستانتان بیشترکنید. ملایم‌تر کردن جوش و خروش خود جوی مناسب برای دوستی‌های متعادل ایجاد می‌کند.

دی:

معمولاً شما فقط بر پایه نیازهای خودتان تصمیم‌گیری می‌کنید، اما حالا در هر تصمیمی که می‌گیرید باید اطرافیانتان را هم در نظر بگیرید. اگر شما بخواهید فقط به خودتان توجه کرده و دیگران را نادیده بگیرید، ممکن است در کارهای شما اشتباهات جدی رخ دهد. سعی نکنید که به دیگران رودست بزنید؛ فقط لبخند زده و کاری را که صحیح است انجام دهید.

 بهمن:

اگر یک دوست یا همکار طبق رفتاری که شما می‌پسندید با شما برخورد نمی‌کند، به این فکر کنید که شاید انتظارات شما به قدری بالا است که خودتان و دیگران باعث شکست خوردن می‌شوید. اما شما نباید انتظاراتی که معقول و استاندارد هستند را کم کنید. فقط باید تا زمانی که یاد نگرفته‌اید چگونه منعطف‌تر باشید تحمل داشته باشید.

اسفند:

 امروز تمرین کنید تا حالت های تدافعی و واکنش های سریع خود را ترک کنید و کنار بگذارید. خودتان را بالاتر از بقیه ندانید و به یاد داشته باشید همه انسان ها نقاط ضعفی دارند. لازم نیست بهترین کارها را انجام دهید. فقط منطقی باشید و روشی که مطمئن هستید درست است را ادامه دهید. از دیگران مشورت بگیرید اما منتظر تایید آنها نباشید. شما می توانید با رفتار منطقی دیگران را به خود جلب کنید.

منبع:اختصاصی مرجع فال ایران