فال روزانه دوشنبه 14 تیر 95

فال روز  دوشنبه 14 تیر 95

فال روز  دوشنبه 14 تیر 95 فال روز 95/4/14   -  فال چهارده چهار نود و پنج

فال روزانه فردا  دوشنبه 14 تیر 95| فال 14 تیر 95 امروز من

طالع بینی دوشنبه 14 تیر 95

فروردین:

امروز دلتان می خواهد پول زیادی خرج تفریح و یا خرید کنید، کمی تفریح یا خرید بد نیست، اما بهتر است زیاده روی نکنید تا بعدا به مشکل مالی برنخورید. با یک بودجه بندی عاقلانه می توانید پس انداز بیشتری کرده و یک سرمایه گذاری دراز مدت انجام دهید. امروز نیاز زیادی به ریلکس کردن دارید و این برای سلامت شما ضروری است. اگر نامزدتان به شما آرامش می دهد با او ساعات خوشی را گذرانده و لذت ببرید، اما اگر او خودش منبع استرس است بد نیست امروز را به تنهایی بگذرانید! آیا مجرد هستید و کسی چشمتان را گرفته اما پا پیش نمی گذارید؟ بهتر است این کار را بکنید، این می تواند فرصت خوبی برایتان باشد، ستاره هایتان که اینطور می گویند!

اردیبهشت:

شما این روزها با مجموعه‌ای از تضادها مواجه می‌شوید. گرچه شما حس می‌کنید این جریانات زیاد بهتان مربوط نمی‌شود، اما از نظر احساسی خیلی در آن غرق شده اید و در مورد حوادث دور و برتان دیدگاه‌های سخت گیرانه‌ای دارید. شما ابدا به کسی اجازه نمی‌دهید در مورد احساسات درونی تان چیزی بفهمد، چرا که خودتان نیز در جستجوی فهمیدن نقطه نظرات دیگران نیستید. با همه این احوال صحبت کردن با یک دوست نزدیک هنوز هم جواب می‌دهد، حتی اگر گفتگوی رفاقتی و خیلی ساده‌ای باشد.

 خرداد:

امروز تمرین کنید تا حالت های تدافعی و واکنش های سریع خود را ترک کنید و کنار بگذارید. خودتان را بالاتر از بقیه ندانید و به یاد داشته باشید همه انسان ها نقاط ضعفی دارند. لازم نیست بهترین کارها را انجام دهید. فقط منطقی باشید و روشی که مطمئن هستید درست است را ادامه دهید. از دیگران مشورت بگیرید اما منتظر تایید آنها نباشید. شما می توانید با رفتار منطقی دیگران را به خود جلب کنید.

تیر:

هیچ کس به اندازه اعضای نزدیک خانواده نمی توانند روی آدم تاثیر بگذارند. سعی کنید احساسات خود را با ذهن و عقلتان هماهنگ کنید. نه زیادی احساساتی باشید و نه زیادی منطقی. تا حد امکان به حرف های دیگران گوش کنید. این را بدانید که حتی در میان حرف های ساده آدم ها هم می توانید مسایل مهمی برای آموختن پیدا کنید. با درک درست داشتن از اطرافیان می توانید مراتب احترام خود را به آنها نشان دهید.

مرداد:

شما انسانی هستید که قلبی بزرگ، سخاوتمند و بخشنده دارید و با تمام وجود از خودتان برای دوستان و عزیزانتان مایه می کذارید، اما وای به روزی که احساس کنید دارد از شما سوء استفاده می شود، آنگاه هیچ چیز جلوی شما را نخواهد گرفت. اگر این احساس خشم شما را برانگیخته است ممکن است کمی جر و بحث در پیش داشته باشید. روز جمعه خودتان را خراب نکنید و اوقاتتان را به خاطر کسانی که ارزشش را ندارند تلخ نکنید. مسائل و مشکلات بخش جدایی ناپذیر در هر رابطه عاطفی هستند، به جای این که در چنین وضعیتی از کاه کوه بسازید سعی کنید به اعصابتان مسلط باشید، از موقعیت به وجود آمده درس بگیرید و از گرفتن هرگونه تصمیم ناگهانی خودداری کنید. اگر امروز خودتان را کنترل نکنید فردا مجبور به منت کشی خواهید شد.

شهریور:

امروز برای شما این امکان وجود دارد که تمرکز کنید و جنبه‌های بسیار جدی را در روز معتدل کنید. حتی با علاقه اخیر شما برای خلاقیت، برایتان سخت است که از علائق ناپسند دوری کنید. فقط به یاد داشته باشید که برخی از افراد نسبت به شما و هر فرد دیگری که هدایای متفاوتی را به روی میز می‌گذارد پرشورتر هستند.

 مهر:

آیا آزادانه پرواز می کنید و یا اجازه می دهید نگرانی هایتان جلوی شما را بگیرند؟ وقت آن رسیده است که با ترس هایی که شما را از رسیدن به رویاهایتان باز می دارند مواجه شوید. از چه ریسک هایی برای حفظ امنیت خود دوری کرده اید؟ آیا کسی هست که باید ببخشید؟ تا زمانی که این چیزها ذهن شما را درگیر می کنند هیچگاه اوج نخواهید گرفت. خودتان را برای یک بعدازظهر پر از فعالیت که می تواند نقطه عطفی برای شما باشد آماده کنید. امشب می تواند برای رابطه شما بسیار مثبت و یا منفی باشد و این بستگی به این مسئله دارد که آیا نقطه تاریکی در رابطه های پیشین شما وجود دارد یا خیر. از فرصت استفاده کنید و حرف بزنید و پرونده گذشته را برای همیشه ببندید. یادتان باشد که با دید مثبت جلو بروید.

آبان:

امروز هر چقدر قهوه و چای می نوشید، باز هم ذهنتان باز نمی شود و حالت کسالت و خواب‌آلودگی دارید. ماه در وضعیت ابهام قرار گرفته و این مساله روی طالع امروز شما نیز تاثیر گذاشته است. بهتر است به ندای درونی خود اعتماد کنید. در میان انسان هایی باشید که انرژی خوب و مثبتی دارند و می توانند شما را از فضا و فاز فکری منفی بیرون بیاورند. به جای اینکه به این تردیدها دامن بزنید، یا در نتیجه آنها با اطرافیان بدرفتاری داشته باشید، در گوشه تنهایی خود باشید و استراحت کنید تا این انرژی های منفی از بین بروند

آذر:

عقاید بزرگی که طی این چند هفته گذشته داشته‌اید، امروز واقعی‌تر می‌شوند. این مثل برنامه‌ای می‌ماند که فکر می‌کردید در آینده‌ای دور تحقق پیدا می‌کند اما الان به نزدیکتر شده اید . اما اینکه شما به دنبال ایجاد هیجان در زندگی اتان هستید دلیل بر رسیدن شما به اهدافتان نیست. هنوز خیلی کار دارید تا به آرزوهایتان پی ببرید بنابراین وقت را تلف نکنید تا بتوانید به زودی موفقیت خود را جشن بگیرید.

 دی:

طالع شما امروز به گونه ای است که از نظر احساسات بسیار عمیق خواهید بود و همین باعث می شود تا عمیق تر فکر کنید و تاثیرگذاری بیشتری هم روی دیگران داشته باشید. نباید وقت خود را با صحبت های کوتاه و سطحی هدر دهید. موضوعاتی را انتخاب کنید تا عمق دانش و درک شما را نشان دهند. امروز هیچ موقعیتی نباید شما را بترساند، حتی تاریکی. به خودتان ایمان داشته باشید و به این فکر کنید حتما خوب و قوی هستید که دیگران جذب شما می شوند.

 بهمن:

امروز باید تصویرهای ذهنی خود را از زوایای مختلف ببینید و بررسی کنید. اگر مسایلی هستند که موجب هراس یا نگرانی شما شده اند را امروز کشف و برای برطرف کردن آنها راه چاره بیابید. نشانه های متعددی امروز در زندگی شما ظاهر خواهند شد و باید بسیار باهوش باشید و آنها را به سرعت تشخیص دهید. با نیروی فکری خود می توانید فرصت های مالی و شغلی عالی برای خود رقم بزنید. با عشقتان در مورد روحیاتتان حرف بزنید و از اینکه از واقعیت های درونی شما آگاه شود هیچ ترسی نداشته باشید.

 اسفند:

متاسفانه دوستان و افراد دغل باز و حیله گر زیادی اطراف شما را گرفته اند، شما به خوبی از طرز صحبت کردن و رفتارشان آنها را شناسایی می‌کنید اما بعد از مدتی تمام سخنان شان را از یاد می‌برید و دوباره رابطه جدیدی را با آنها شروع می‌کنید. این نظر و اعتقاد شما اصلا و به هیچ وجه درست نمی‌باشد زیرا با این رفتار خود را از درون خرد می‌کنید و اطرافیان‌تان هیچ گاه متوجه اشتباهات‌شان نمی‌شود.

 منبع:اختصاصی مرجع فال ایران