فال روزانه دوشنبه 7 تیر 95

فال روز  دوشنبه 7 تیر 95

فال روز  دوشنبه 7 تیر 95فال روز 95/4/7   -  فال هفت چهار نود و پنج

فال روزانه فردا دوشنبه 7 تیر 95| فال 7 تیر 95 فال امروز من

طالع بینی دوشنبه 7 تیر 95

فروردین:

امروز خصلت حقیقت‌گویی شما در حالیکه باعث می‌شود شما احساس خوبی نسبت به خود داشته باشید، شما را به چیزهایی که می‌خواهید می‌رساند. حتی اگر شما بین دو تفکر مختلف تردید داشته باشید، هر یک از آنها قدرتی جادویی در خود نهفته دارند. به جای اینکه درگیر احساسات شوید، توانایی‌هایتان را بالاتر ببرید و به جهان اطرافتان عشق بورزید.

 اردیبهشت:

امروز زمان تغییرات است. طالع شما در وضعیتی قرار گرفته که باید همه چیز را تغییر دهید. به واسطه انرژی بسیاری که دارید خیلی کارها از دستتان بر می آید. قوه خیال و تخیلتان نیز امروز خیلی خوب کار می کند. این همه انرژی و خلاقیت را با هم ترکیب کنید تا نتایج خوب و کاربردی برای شما داشته باشد. امروز خوب است با عشقتان به مکان های پرهیجان بروید، یا با هم در خیابان قدم بزنید. حتی می توانید یک پروژه کاری یا هنری را استارت بزنید. 

 خرداد:

همکاری کردن با دیگران در جهت به دست آوردن اهداف مشترکی که دارید علاوه بر هدفتان، شما را به یکدیگر نیز نزدیکتر خواهد کرد. با شراکت و کار گروهی می توانید نتایجی بسیار بهتر از آنچه که انتظارش را دارید به دست بیاورید. امروز حرف هایتان می توانند بدون آنکه منظور بدی داشته باشید دیگران را ناراحت کنند و یا بدون ین که بخواهید حرفی می زنید که بعدا از گفتن آن پشیمان خواهید شد، این ممکن است روی رابطه شما و عشقتان هم تأثیرگذار باشد، احتیاط کنید. بالاخره شجاعت گفتن آنچه مدت ها می خواسته اید به کسی که دوست دارید بگویید را پیدا خواهید کرد. ممکن است یک ملاقات هیجان انگیز و پر شور در جهت پیشبرد رابطه عاطفیتان داشته باشید.

 تیر:

باوجود اینکه شما هنوز در حال رقابت کردن هستید و با سرعت به جلو پیشروی می کنید، در پیرامون شما همه چیز روال آرامی را طی می کند، و این موضوع کمی شما را عصبانی می کند. این سخن به این معنی نیست که شما نمی توانید از یک محیط آرام لذت ببرید؛ بلکه به معنی این است که شما دوست دارید با کسانی که روابط متقابل دارید روزتان را سپری کنید. اگر احساس می کنید که نیاز به تحرک و هیجان دارید پس این کار را بکنید، اما در عین حال باید از آرامش و سکون نیز لذت ببرید.

 مرداد:

اگر امروز به محل کارتان می روید سعی کنید بهترین رفتار ممکن را از خودتان نشان دهید، چرا که افرادی که شما را می بینید در موردتان با دیگران صحبت خواهند کرد. اولین برخورد تأثیری بسیار می تواند باشد و موقعیت های آینده شما را به ویژه از لحاظ مالی می تواند بهبود ببخشد. اگر کسی را دوست دارید وقت آن رسیده است که قضیه را رسمی کنید. فقط یادتان باشد قبل از هر اقدامی با طرف مقابلتان سنگ هایتان را وا بکنید و هیچ موضوعی را حل نشده نگذارید. داریم در مورد یک عمر زندگی حرف می زنیم! تلفن هایتان را خاموش کرده و در جایی که هیچکس مزاحمتان نشود با هم صحبت کرده و از بودن در کنار هم لذت ببرید.

 شهریور:

اجازه ندهید دوستان جدیدتان با حرف هایشان شما را راضی به انجام کارهایی کنند که می دانید نباید انجام دهید. زمان زیادی طول کشیده است تا موقعیت امن فعلی خود را به دست بیاورید، پس آن را بیهوده به خطر نیندازید. این هفته برخی درگیری های لفظی با کوچکترها ممکن است پیش بیاید که اصلا برازنده شما نیست، رفتار خود را کنترل کرده و سکوت کرده و گوش کنید. کمی خسته و کسل هستید، اگر هر یک از دوست هایتان از شما دعوت کردند که با هم به بیرون بروید بی درنگ این دعوت را قبول کنید و مطمئن باشید زمان بسیار لذت بخشی را با هم خواهید گذراند. به زودی یک سفر هوایی خواهید داشت!

مهر:

احساسات شما هنگامی که خورشید با ستاره اقبالتان، پلوتو، ظاهر می‌شود تشدید می‌شوند. مهم نیست که به خاطر چه ایده‌ای تلاش می‌کنید، شما احتمالاً فقط می‌خواهید برای مدتی کوتاه فشارها را کاهش دهید. شما کاملاً نمی‌توانید از ناراحتی‌ای که اینک احساس می‌کنید رهایی یابید. خوشبختانه این شرایط همیشگی نیست؛ بلکه دوره گذرایی است که در این دوره شما می‌توانید کمک کنید تا بخش آرام شده ذهنتان در هفته‌های آینده بهبود یابد.

 آبان:

امروز کمی خسته و خواب‌آلوده از خواب بیداری می شوید و حس تنبلی دارید. هیچ چیزی به اندازه خوابیدن و در رختخواب ماندن برایتان مهم نیست. اما ساعت های روز خود را به تنبلی هدر ندهید. امروز شانس در طالع شما نشسته است. باور کنید یا خیر، در مرکز توجه ها خواهید بود. این فرصت را هم دارید تا روی اعتقادهای درونی خود کار کنید و فکرتان را تغییر دهید. برای مسایل کاری هم خلاقیت های زیادی دارید. از آنها استفاده کنید.

 آذر:

امروز آمادگی تفریح کردن را دارید. اما به آن آسانی‌ها هم که فکر می‌کنید نیست. تصمیم می‌گیرید که یک بازی بکنید اما برخی چیزها جلوی مشارکت شما در آن بازی را می‌گیرند. یک مشکلی برای برقراری تعادل بین خوشگذرانی شما و نیاز به ایجاد روابطی صمیمی‌تر و عمیق تر وجود دارد.دلیلی هم برای تحلیل بی پایان آن وجود ندارد. فقط به شرایط فعلی خود توجه کنید و به حرف دل خود گوش کنید نه به عقلتان.

 دی:

امروز ارتباط های شما وارد فاز جدیدی می شوند و دوستان تازه ای به دایره دوستان اضافه خواهد شد. با آنها صادق باشید اما سیاست هم داشته باشید. روی تک‌تک کلمات خود وسواس به خرج دهید و بدون فکر هیچ حرفی نزنید و رفتاری نشان ندهید. در جمع ها و جلسات کاری حاضر شوید و با دقت بسیار به همه سخنان اطرافیان گوش کنید. همه مسایل و نکات مثبت را در ذهنتان ثبت کنید. این فرصت، ایده های خلاقانه ای در ذهن شما ایجاد خواهند کرد که موجب ارتقا کار و درآمد می شود. بهتر است چند رو زاز عشقتان دور باشید تا اگر تنشی میان شما هست، برطرف شود.

 بهمن:

خوشا به شما! امروز می توانید برای همه بخش های زندگی خود برنامه ریزی کنید و برای کارهای در دست انجام، لیست تهیه کنید. امروز بد نیست به مسایل و مشکلات خانوادگی نیز توجه داشته اشید. اگر به رسیدگی نیاز دارند، حتما آنها را انجام دهید و پشت گوش نیندازید. برای اینکه کارهایتان انجام شوند، روی زمان بندی کارها خیلی تاکید داشته باشید.

 اسفند:

مارگارت مید می گوید: «شک نداشته باشید یک گروه کوچک از افراد اندیشمند می توانند همه دنیا را تغییر دهند». امروز بنا را بر مهربانی بگذارید. با همه دوست باشید و موجب ناراحتی کسی نشوید. برای انجام کارهای گروهی داوطلب شوید. خوش‌بین باشید و تعداد دوستان خود را بیشتر کنید. از استعدادهای درونی خود برای انجام پروژه ها یا برای جذب فرد دلخواه خود استفاده کنید. امروز خوب است از روش های خلاقانه برای مهرورزی استفاده کنید.

 منبع:اختصاصی مرجع فال ایران