فال روزانه سه‌شنبه 1 تیر 95

فال روزسه‌شنبه 1 تیر 95

فال روز سه‌شنبه 1 تیر 95 فال روز 95/4/1   -  فال یک چهار نود و پنج

فال روزانه فرداسه‌شنبه 1 تیر 95| فال 1 تیر 95  فال امروز من

طالع بینی  سه‌شنبه 1 تیر 95

فروردین:

امروز سرشار از انرژی و شور زندگی هستید و تمرین کردن و ورزش برایتان بسیار خوب خواهد بود و اعتماد به نفس و رضایت از زندگی را در شما افزایش خواهد داد. دویدن و یا ایروبیک ذهنتان را آرام کرده و امکان پرداختن به ایده های جدید را به شما خواهد داد. اما یادتان باشد خودتان را زیادی خسته نکنید و به خودتان استراحت هم بدهید وگرنه ممکن است قبل از رسیدن آخر هفته کم بیاورید. کافی است تمام مسئولیت های وسوسه انگیزی که پیش رویتان قرار می گیرد را قبول نکنید و تعادل داشته باشید. 

اردیبهشت:

امروز بیشتر افکار شما حول‌و‌حوش مسایل مالی می چرخند اما به واسطه نامشخص بودن و فضای ابهام‌آلودی که امروز وجود دارد، نمی توانید درک درستی از این وضعیت داشته باشید. باید سعی کنید همه چیز را درست و حسابی چک کنید و مورد برر دارد چیزهای که کشف و درک می کنید، کاملا درست یا غلط باشند. بهترین کار این است که قدم های خود را آهسته تر اما با دقت تر بردارید.  

خرداد:

احتمالاً به هر دعوتی که امروز از شما می‌شود پاسخ مثبت می‌دهید چون به نظرتان خوشایند می‌آیند.اما ممکن است در موقعیتی قرار بگیرید که بهتان خوش نگذرد چون از اینکه در جای دیگری حضور ندارید دچار استرس شده اید. تا دیر نشده عجله کنید، سنگ بزرگ نشانه ی نزدن است. برای اینکه چیزی را از دست ندهید از زیادی آن بپرهیزید. شاید بعداً فرصت بهتری برای این کار داشته باشید. 

 تیر:

شما دوستانی که باید داشته باشید را دارید. مهم این است که چگونه با آنها رفتار کنید و آنها را برای خود نگه دارید. امروز باید بیشتر روی کارها و حرف های خود توجه داشته باشید. البته احتمال اینکه کمی عصبی باشید زیاد است. اما این به این مفهوم نیست که نتوانید از زیبایی ها و خوبی ها ی امروز لذت ببرید. خوشبختانه این شانس را دارید تا با عشقتان در مورد رابطه خود بیشتر حرف بزنید و آن رابهتر از قبل کنید.

 مرداد:

حال که دارید مسیر زندگی تان را به سمت نوک قله پیش می برید، ممکن است فکر کنید که موانع زیادی مقابل تان وجود دارد. حتی ممکن است از شدت خستگی دیگران را مقصر بدانید و با کلام خود آنها را ناراحت کنید. اما مراقب باشید، رفتارهای شما می تواند این راه را از آنچه هست، سخت تر کند. بهتر است امروز تعادل را به زندگی خود راه دهید تا با کنترل احساسات تان، مشکلات را به راحتی کنار زده و به مسیر خود با آسودگی خاطر ادامه دهید. شما در حال برنامه ریزی برای آخر هفته هستید. می خواهید کمی به روزهای خود تنوع دهید. بهتر است وقت تان را صرف استراحت خود کنید. حتی اگر برای بیرون از خانه برنامه ریزی می کنید، به جاهای آرام و بی سر و صدا بروید.

  شهریور:

امروز دفترچه یادداشت خود را پر کنید. همه ایده هایی که دارید را بنویسید و انرژی های جادویی امروز را در آغوش بگیرید. هر چه به ذهنتان می رسد یا از دیگران می شنوید و برایتان جالب است را بنویسید. امروز خوش بین و اجتماعی هستید و بهترین زمان برای بودن در میان دوستان است. یا حتی می توانید دوستان را به خانه خود دعوت کنید و با هم در مورد علاقه مندی هایتان حرف بزنید. امروز فرصت آشنایی با فرد مناسبی را دارید. به سلامت خود نیز امروز توجه داشته باشید و ورزش را فراموش نکنید.

 مهر:

از جاهایی که انتظار ندارید به شما کمک می شود، بنابراین اگر می خواهید کاری را انجام دهید با انرژی زیاد به طرف آن بروید. فضای بسیار هماهنگ، مخصوصاً‌ در رابطه با کارهای گروهی، حاکم است.

آبان:

امروز هیچ مانعی در مسیر فعالیت های شما وجود ندارد. با خیال راحت می توانید همه کارهایتان را انجام دهید. همیشه در خلال کارها، گوشه چشمی به آینده داشته باشید. امروز فرصتی برای آشنایی با فرد جدید برای شما ایجاد خواهد شد. خودتان باشید و آن را از دست ندهید. بدون هراس در مورد احساسات خود صحبت کنید اما در این امر زیاده روی نکنید. امروز می توانید شادی و هیجان زیادی به زندگی خود ببخشید.

 آذر:

در حالیکه بهرام در نشانه شما قرار می‌گیرد و به شما گرما می‌بخشد، تا چندین هفته بعد به شما انرژی می‌دهد، شما باید خودتان را برای تغییرات بزرگی که در زندگی‌تان اتفاق افتاده است آماده کنید. اما توصیه نمی‌شود که به خاطر این انرژی‌های تازه یافت شده خودتان را خسته کنید. از اهداف خود به طور سنجیده استفاده کنید و باید بتوانید تابستان امسال را تبدیل به پربارترین تابستانی بکنید که تا به حال وجود داشته است.

 دی:

امروز بی حوصله هستید؟ اوضاع ماه و مریخ همه را اینگونه کرده است، اصلا نگران نباشید. امروز به محض اینکه کسی مزاحم تمرکزتان شود یا در کارتان دخالت کند عصبی خواهید شد، رفتاری که در حالت عادی از شخصیت اجتماعی شما کاملا بعید است. حتی اگر کسی به همکاران یا دوستانتان چیزی بگوید شما را در مقابل خود خواهد یافت و تحمل این رفتارها را نخواهید داشت. خبر خوب این است که این حالت شما موقتی است، قرار نیست برای همیشه بداخلاق بمانید و خیلی زود خوب خواهید شد. امروز همراه با عشقتان از زیبایی های زندگی لذت ببرید؛ یک غذای خوب در یک رستوران عالی، پیاده روی زیر نور ماه و یا گوش دادن به موسیقی به هر دوی شما آرام خواهد داد و به خروج شما از این حالت کمک خواهد کرد.

بهمن:

امروز روز خوش شانسی شما است، و زمان این فرا رسیده که دیگران را در ایده‌های خود سهیم کنید، به خصوص اگر می‌خواهید که آنها در اجرا کردن برنامه‌های مهم به شما کمک کنند. اما زمانی که ایده ها‌یتان را بیان می‌کنید احتمال دارد که خیلی عجیب و افراطی جلوه کنید. آرام حرکت کنید و از ابتدا از روی منطق برنامه هایتان را قدم به قدم اجرا کنید.

 اسفند:

امروز باید لباس ضدضربه و محافظ به تن کنید. در تیمی که با آنها کار می کنید ایده های زیادی مطرح می شوند و بحث های بسیاری هم پیرامون آنها وجود خواهد داشت. پس خودتان را برای هر نوع انتقادی آماده کنید. احتمال اینکه نظرات شما با مخالفت روبه رو شوند، زیاد است. بدون برنامه ریزی و فکر کردن به انتهای کار، هیچ پروسه ای را آغاز نکنید.

 منبع:اختصاصی مرجع فال ایران