فال روزانه سه‌شنبه 15 تیر 95

فال روز سه‌شنبه 15 تیر 95

فال روز سه‌شنبه 15 تیر 95 فال روز 95/4/15   -  فال پانزده چهار نود و پنج

فال روزانه فردا سه‌شنبه 15 تیر 95| فال 15 تیر 95 امروز من

طالع بینی سه‌شنبه 15 تیر 95

فروردین:

شما امروز نمی‌توانید هرکاری که دلتان می‌خواهد انجام دهید، برای اینکه امکان دارد امکانات مالی‌تان نتوانند خیلی شما را به جلو ببرند. به جای اینکه به هر پیشنهادی جواب مثبت داده و بعد فکر کنید که چگونه می‌توانید از پس این مسئولیتهای بزرگ برآیید، قبل از اینکه دست به اقدامی بزنید از حجم برنامه‌هایتان کم کنید. اهل عمل بودن بهتر از این است که در طول مسیر تغییر جهت بدهید.

اردیبهشت:

مواظب باشید در حفظ رازهایی که دیگران به شما گفته اند کوشا باشید وگرنه از دهن لقی خود پشیمان خواهید شد. امروز روزی بسیار خوب برای به اجرا گذاشتن ایده هایی که در سر دارید می تواند باشد. پس نفستان را در سینه حبس کرده و بشتابید. اکنون تمام آن چه را که لازم دارید فراهم است، پس از هیچ چیز نترسید، چرا که همه چیز همانطور که می خواهید پیش خواهد رفت. دوره سختی به پایان رسیده است و اوضاع روبراه خواهد شد. شاید کمی نگران و هیجان زده باشید و نتوانید روی کارتان تمرکز کنید، اما خودتان را ناراحت نکنید، این اتفاقات پیش می اید. کمی صبوری کنید و خواهید دید که همه چیز روبراه خواهد شد. برای گرفتن آرامش به عشقتان پناه ببرید، در کنار او احساس بهتری خواهید داشت. 

خرداد:

در روابط خانوادگی خود تا حدودی دچار مشکل شده اید به همین دلیل بسیار ناراحت و غمگین شده‌اید و دیگر توان و قدرت ادامه کارهای اجتماعی‌تان را ندارید. شما به خانواده‌تان بیش از حد اهمیت می‌دهید تا حدی که تمام منافع، هیجانات، خوشبختی‌های خود را به خاطر ﺁنها به هدر داده اید و خود را از تمام ﺁنها محروم کرده‌اید. بین زندگی خودتان و زندگی اعضای خانواده‌تان تعادل برقرار سازید.

تیر:

بهرام و خورشید در یازدهمین خانه تان یعنی خانه اهداف بلند مدت با هم روبررو شده‌اند و شما حتی مواقعی که برای آینده خود برنامه ریزی می‌کنید می‌توانید واقع بین باشید. اما حواستان باشد که بهرام همچنین می‌تواند بدبینی را در شما تقویت کند. اما خیلی هم نگران این موضوع نباشید زیرا تا فردا بدبینی شما کمتر می‌شود.

 مرداد:

ستارگان به کسانی که در موسسات بزرگ، بانک ها و شرکت های بیمه و مکان هایی مانند این ها کار می کنند، کمک خواهند کرد. یکی از نزدیکانتان از نظر مالی وضع خوبی دارد. و به طور مستقیم یا غیر مستقیم شما نیز سود می برید. لازم است در مورد مسائل احساسی خود کمی بیشتر فکر کنید، اگر عجله ای هم برای تصمیم گیری ندارید بنابراین هیچ کس هم نمی تواند شما را مجبور کند.

 شهریور:

تمایل شما برای امتحان یک ماجراجویی جدید امروز بسیار شدید تر ازهمیشه خواهدشد. این فکر در یک لحظه آنقدر شدید خواهدشد که باعث می‌شود شما فکرکنید هر چیزی ناممکنی، ممکن خواهد شد و شما می‌توانید هر جا که دوست دارید بروید. اما بعدا اتفاقی در محیط اطراف تان رخ می‌دهد که به شما یادآوری می‌کند که شما آنطور که دوست دارید آزاد نیستید. به جای اینکه در ناامیدی و دلسردی غوطه بخورید،‌ نظرات خود را تعدیل کنید تا عملی شوند، و سپس برای اینکه رویاهای خود را به واقعیت درآورید شروع به برنامه ریزی کنید.

مهر:

به جای این که دیگران را مقصر بدانید، خود مسئولیت کارهایتان را به عهده بگیرید. از صحبت کردن خجالت نکشید وگرنه افراد زیادی را از اطراف خود خواهید راند. یادتان باشد که هستید، بنابراین اعتماد به نفس خود را تحت هیچ شرایطی از دست ندهید. شاید برایتان کمی سخت باشد اما بهتر است عادات روزمره خود را کنار بگذارید و کمی به زندگی تان تنوع دهید. با شریک زندگی خود بحث تان می شود اما نمی دانید چگونه آن را حل کنید یا احساسی را به تازگی تجربه کرده اید که نمی دانید چگونه بیان اش کنید. نگران نباشید، همه چیز حل خواهد شد به شرط این که تنهایی تصمیم نگیرید.

آبان:

ممکن است شما یک دوست و پشتیبان توانا داشته باشید که به خاطر شما کار می‌کند، و ممکن است حتی تا الان این موضوع را متوجه نشده باشید. افرد دیگر وقتی پنهانی از شما حمایت می‌کنند می‌توانند خیلی برایتان مفید باشند. وقتتان را برای فهمیدن اینکه فرشته نجات شما چه کسی است هدر ندهید، فقط خودتان را برای خبرهای خوبی که در راه است آماده کنید و با روی خوش پذیرای آنها باشید.

 آذر:

اطرافیان تان‌ارزش و حد شما را نمی‌دانند اما در روزهای آینده موضوعی پیش می‌آید تا دیگران به ارزش شما در زندگی پی ببرند. البته شما از این که اطرافیان تان شما را نادیده می‌گیرند دچار ناراحتی‌ها و حساسیت‌های زیادی شده اید اما نگران نباشید زیرا ارزش شما بر همگان فاش خواهد شد. مانند همیشه به راه خود ادامه دهید، سعی کنید تمجید دیگران از شما یا حضورشان در زندگی برایتان ارزش کمتری پیدا کند.

دی:

امروز ممکن است با وجود این که خودتان نیاز به کمک دارید به کمک دیگران بروید و نیازهای آنها را نسبت به خودتان در اولویت قرار دهید. درست است که این کار احساس خیلی خوبی در شما ایجاد می کند، اما یادتان باشد که با این کار از مشکل خودتان فرار نکنید و اگر موقعیت خودتان فوریت بیشتری دارد اول به فکر مشکل خودتان باشید. این که بخواهید دیگران را رهبری کنید بخشی از ذات شما است، اما همه ما گاهی به تغییر نیاز داریم. امروز بگذارید دیگران رهبری را به دست بگیرند و شما هم خودتان را تسلیم آنها کنید. مثلا می توانید از همسرتان بخواهید برای امروز برنامه ریزی کند و یک روز تعطیل به یاد ماندنی برایتان بسازد.

بهمن:

امروز می تواند روز فوق العاده ای برایتان باشد به شرط این که بدانید چگونه برنامه ریزی کنید. اگر بخواهید تنها شرایط خود را در نظر بگیرید، با فرد مورد علاقه زندگی تان به مشکل بر می خورید. بهترین راه این است که اول با او مشورت کنید سپس با کمک هم به سمت اهدافی واحد قدم بردارید. انرژی زیادی کسب خواهید کرد، آن را سر مسائل بی ارزش هدر ندهید. بهترین چیز در زندگی آزادی است و شما این حس را تجربه خواهید کرد. احتیاجی نیست برای فرد مورد علاقه خود هدیه ای گران قیمت بخرید، تنها چیزی که به آن احتیاج دارید، کمی خلاقیت برای ایجاد تغییراتی کوچک به زندگی تان است.

اسفند:

شما مدتی است که سست شده اید و توان ادامه زندگی برایتان سخت شده است. اما باید به خاطر اطرافیان تان هم که شده است به فعالیت‌هایتان ادامه دهید زیرا آنها با دیدن شما نیرو و انرژی کار کردن دوباره را می‌یابند. سعی کنید مسئولیت‌هایتان را به خوبی انجام دهید نه این که در گوشه‌ای نشسته باشید و تنها نظاره گر باشید. زیرا با پشت سر گذاشتن این مرحله، زندگی روی خوبیش را به شما نشان خواهد داد.

 منبع:اختصاصی مرجع فال ایران