فال روزانه سه‌شنبه 8 تیر 95

فال روز سه‌شنبه 8 تیر 95

فال روز  سه‌شنبه 8 تیر 95فال روز 95/4/8   -  فال هشت چهار نود و پنج

فال روزانه فردا سه‌شنبه 8 تیر 95| فال 8تیر 95 فال امروز من

طالع بینی سه‌شنبه 8 تیر 95

فروردین:

وقتی که احساس گیجی و پریشانی می‌کنید واقعا دست پاچه و نگران می‌شوید در حالیکه دیگران شما را به عنوان شخصی می‌بینند که گام‌هایتان را استوار و مطمئن بر زمین می‌گذارد. با وجود اینکه ماه نشان شما هنوز تحت تاثیر زحل تاریک و محزون است و در اولین خانه از شخصیت شما قرار دارد، افکارتان در ابرها شناور هستند. سیاره حاکم شما عطارد اکنون مقصر است چرا که به نپتون رویایی می‌پیوندد تا شما را به یک سفر جادویی و مرموز بفرستد. ممکن است زمانیکه از دنیای خیال به زمین برمی‌گردید بین حقیقت و خیال غوطه ور باشید..

اردیبهشت:

امروز شاید دیگران فکر کنند شما در کارتان ناشی و دست و پا چلفتی هستید!! در حالیکه شما کاملاً به رفتار خود مسلط هستید و اصلاً لازم نیست چیزی را تغییر دهید. حالا که خورشید و بهرام در نشانه شما به هم ملحق شده‌اند شما باید بدانیدکه قدرت استفاده کردن از توانایی‌هایتان را دارا هستید و می‌توانید به طور موثری روی اهداف آینده خود تمرکز کنید.

خرداد:

در حال حاضر به اندازه کافی مشغله دارید، پس بهتر است هیچ مسئولیت و تعهد جدیدی به عهده نگیرید. فعلا خیلی پرانرژی نیستید، پس به لیست کارهایتان چیز دیگری اضافه نکنید. امروز کارهایی که دوست دارید را همراه با کسانی که دوست دارید انجام دهید. اگر کسی از دوستان و یا اعضای خانواده به تازگی رفتارهای عجیبی از خودش نشان می دهد که فکر می کنید به دلیل ناراحتی از شما است با او حرف بزنید و دلیل این رفتارش را از او بپرسید. امروز قبل از حرف زدن خوب فکر کنید، چرا که ممکن است با رک گویی زیاد کسی را از خودتان دلخور کنید. زیاد به کسی که دوست دارید فشار نیاورید و از او انتظارات بیهوده نداشته باشید، او نمی تواند ذهن شما را بخواند.

تیر:

امروز ممکن است آنقدر مجذوب رویاهای خود شوید که فراموش کنید به دنیای زمینی برگردید. مسلما یک روز تعطیل برای سلامت شما خوب است اما فکر نکنید که قادر خواهید بود مسئولیت‌های روزانه خود را نادیده بگیرید. طرح ریزی یک راه فرار موقتی ایده خوبی است. به یاد داشته باشید؛ رییس خودبودن خیلی بهتر از این است که منتظر دیگری شوید تا به عنوان یک قهرمان به کمک تان بیاید.

 مرداد:

اگر شما اکنون وظایف خود را به خوبی انجام ندهید، شاید دیگران بیایند و این کار را برایتان بکنند. جالب اینجاست که اگر آنها امروز شما را سرزنش کنند، شما هم به آنها ایراد می‌گیرید که چرا در زندگی شما دخالت می‌کنند. حتی اگرآنها قصدشان فقط کمک کردن باشد، شما نمی‌توانید به راحتی جواب آنها را بدهید. با وجود این شما مجبورید سخت کار کنید تا زندگی تان را تغییر دهید.

 شهریور:

مواظب باشید خوشبینی دوباره کشف شده تان شما را به زانو در نیاورد. شما احساس خوبی نسبت به زندگی خود دارید و به کارهایی که انجام می‌دهید اطیمنان کامل دارید. اما دیگران سعی دارند دلیل این خوشبینی شما را بفهمند. شور و هیجان خود را متعادل کنید و اطلاعات خود را راجع به دوستانتان بیشترکنید. ملایم‌تر کردن جوش و خروش خود جوی مناسب برای دوستی‌های متعادل ایجاد می‌کند.

 مهر:

دوست دارید اردیبهشت را در پاریس باشید یا پاناما؟ امروز هیجان زیادی برای سفر دارید و دلتان می خواهد در اولین فرصت به شهرها یا کشورهای دیگر سفر کنید و زیبایی های آنها را از نزدیک ببینید. فرصت خوبی برای آشنایی با فرهنگ های جدید است. از امروز تا شش هفته دیگر این هیجان در وجود شما باقی خواهد ماند. به خود و کارهایتان ایمان داشته باشید تا موفقیت بیشتری کسب کنید.

آبان:

امروز هر برنامه ای که در ذهن دارید را چند بار دوره و بررسی کنید. قرارهایی که با افراد مورد علاقه خود دارید را نیز مرور کنید تا رفتار مناسبی داشته باشید. به دلیل فضای ابهام آلودی که امروز وجود دارد، شاید در ارتباط های خود با کمی مشکل یا سوبرداشت مواجه شوید اما باید مراقب رفتارهای خود باشید و واکنش های ناگهانی بروز ندهید. برای امضا قرارداد یا تصمیم گیری های مهم اصلا روز خوب و مناسبی نیست این مسایل را به زمانی دیگر موکول کنید.

آذر:

امروز یادتان می آید که چقدر خلاقیت و اشتیاق برای انجام یک سری کارها دارید. پس آنها را خفه نکنید. بگذارید تراوشات روحی شما بیرون بریزند. مهم نیست اطرافیان چه برداشتی دارند. خودتان باشید. برای تحریک بیشتر اشتیاق های خود می توانید به مکان های فرهنگی یا هنری بروید. یا حتی برای خود گل بخرید. خود و خواسته های خود را فراموش نکنید و بدانید که زندگی جریان دارد و شما هم باید از اکسیژن سالم این روزها لذت ببرید.

 دی:

دیگر زمان استراحت و غیر فعال بودن سر ﺁمده است بهتر است کار و فعالیت تازه‌ای را ﺁغاز کنید زیرا الان شما در بهترین موقعیت قرار دارید و می‌توانید بهترین بازده کاری را از خود در برابر مشکلات یا مسائل زندگی بروز دهید. شما در این روزها مسئله‌ای را از اعضای خانواده‌تان مخفی نگه داشته‌اید بهتر است به ﺁنان این مسائل را انتقال دهید زیرا بهتر می‌توانند شما را یاری دهند و با هم فکری ﺁنها مسائل زندگی تان حل خواهد شد. بهمن:

امروز انرژی های زیادی برای شما در نظر گرفته شده است که باید از آنها استفاده کنید. از این اتفاق ها خیلی روی نمی دهد. از این فرصت برای الهام بخشیدن به خود و سامان بخشیدن به مسایل شخصی و برنامه های زندگی کمک بگیرید. امروز به هیچ عنوان نباید وقت تلف کنید. هر یک ثانیه هم برای شما ارزشمند است. اعتمادبه نفس و انرژی های شما زیاد هستند و باید بی خیال داستان های تکراری و ناراحت کننده دیگران شوید. فقط به خودتان فکر کنید.

اسفند:

ممکن است امروز کمی وقت داشته باشید، که به شما اجازه می‌دهد که به خاطراتی که در ذهن دارید برگردید و به آنها فکرکنید. حتی اگر وقت دوباره ای بدست آوردید و جاییکه زیاد به نظرتان عالی نیست، فرصت دارید که تمام تجربه‌های گذشته خود را تنظیم کرده و ببینید که در آینده چه اتفاقی می‌افتد. در یک موقعیت مشکل ، یک دید و ذهنیت مثبت داشتن می‌تواند اولین قدم مهم در جهت فراموش کردن تجربه‌های ناخوشایند گذشته و التیام بخشیدن به زخم‌های عاطفی گذشته باشد.

منبع: اختصاصی مرجع فال ایران