فال روزانه شنبه 12 تیر 95

فال روز شنبه 12 تیر 95

فال روز شنبه 12 تیر 95 فال روز 95/4/12   -  فال دوازده چهار نود و پنج

فال روزانه فردا شنبه 12 تیر 95| فال 12 تیر 95 امروز من

طالع بینی شنبه 12 تیر 95

فروردین:

امروز روزی نیست که کاملاً بدون مشکل باشد، اما باز هم روزی ملایم و آرام است. وقتی شما با مشکلی مواجه می‌شوید نگرش “من نمی توانم از پس این مشکل بربیایم” بهترین اسلحه‌تان است. عجیب اینکه بزرگترین توانایی‌های شما می‌تواند برایتان خطرساز باشد. اگر شما در قبول کردن محدودیتهایتان ناتوان هستید، اطمینان بیش از حد شما به خودتان می‌تواند مشکلی بزرگ برایتان به وجود آورد.با این که در تصمیم گیری بسیار مصمم به نظر می رسید، اما واقعیت این است که اکنون در وضعیت دشواری گیر افتاده اید. فکر می کنید که می دانید دقیقاً به دنبال چه چیزی هستید و آن چه می خواهید چندان هم پیچیده نیست، اما در واقع افکارتان آشفته اند و اولویت های تان را گم گرده اید. احساس رضایتمندی به این سادگی ها به دست نمی آید، زیرا اهدافی که شما در سر دارید با چیزی که دیگران توانایی عرضه ی اش را دارند زمین تا آسمان فرق می کند. شادی اکنون شما به این بستگی دارد که اهداف تان را اصلاح کنید و آن چه را ممکن و شدنی است در پیش بگیرید.

اردیبهشت:

شخصی که شما دنبالش می‌گشتید امروز می‌تواند با تشخیص دادن نیروی بخصوص و فوق العاده‌ای در شما، خوشحالتان سازد. شاید این نیرو به صورت برقی در چشمان شما باشد، برای اینکه شما اکنون انرژی‌ای را دریافت کرده‌اید که افق‌های فکریتان را گسترده می‌سازد و فکرتان را با تفکرات زیبا انباشته می‌سازد. وقتی که دیگران به شما توجه می کنند سعی نکنید که زیاد توضیح بدهید؛ اندکی ابهام آنها را در شک و تردید نگه خواهد داشت.امروز قوه ی تخیل تان خوب کار می کند. شاید نتوانید احساسات تان را از آن چه واقعیت است جدا نگه دارید و بهترین مسیر ممکن را تشخیص دهید، به همین دلیل به نظر می رسد که نسبت به حقایق انکارناپذیر بی توجه شده اید و بیشتر حواس تان به فرصت های بی شماری است که پایه و اساسی ندارند. قبل از این که تصمیم نهایی را بگیرید، به شما توصیه می شود که یک بار دیگر همه ی برنامه را از ابتدا بررسی کنید. یادتان باشد که قرار نیست همه ی آرزوهایی که در سر دارید به واقعیت تبدیل شوند.

 خرداد:

راه حل و فعالیت‌های تازه‌ای به ذهن شما وارد شده اند، بهتر است برای انجام تمام ﺁنها یک برنامه زمان بندی شده طولانی مدتی را داشته باشید زیرا تک تک برنامه‌هایی را که در ذهن می‌پرورانید در ﺁینده جواب‌های قطعی را به شما خواهند داد.قبل از شروع این کارها انرژی لازم را در خود بیدار کنید و سپس برای شروع کار پیش بروید.البته اکر با فرد معتمدی نیز مشورت کنید باعث می‌شود هر چه سریعتر به اهداف تان دست پیدا کنید.

 تیر:

این آخر هفته برای شما بسیار لذت بخش خواهد بود. برای این که از تمام آنچه که زندگی به ما هدیه می دهد بهره ببریم، باید ببینیم چه چیزهایی دیگر کارایی مورد نظر را ندارند. امروز برای شما روز رهایی و پیش رفتن است. به وابستگی های عاطفی خود به شکلی منطقی فکر کنید. با شرکت در کلاس یوگا، پیاده روی طولانی مدت در طبیعت و یا گفتگو با کسی که به او اعتماد دارید خودتان را آرام کنید. باید خیلی زود خودتان را از آنچه دست و پایتان را می گیرد رها کرده و آغوشتان را به سوی آنچه پیش رویتان است باز کنید. شاید ریلکس کردن به نظرتان سخت بیاید، اما حداقل کمی دراز بکشید تا باتری هایتان شارژ شوند. در مورد قوانین رابطه خود با همسرتان صحبت کنید و حدود را مشخص کنید.

مرداد:

شما معمولا آدمی نیستید که خودتان را با دیگران مقایسه کنید و از موفقیت های آنها به عنوان معیار سنجش خودتان استفاده کنید، اما به نظر می رسد امروز دارید این کار را می کنید. اصلا خودتان را با دیگران مقایسه نکنید، شما خودتان خیلی خوب می دانید که گول ظاهر هیچ چیز را نباید خورد، پس خودتان را بیهوده ناراحت نکنید. حقایقی برایتان آشکار خواهد شد و خواهید دید حدس هایی که می زده اید درست بوده اند. سعی کنید به حرف های همسرتان گوش کنید و به نیازهای او توجه کنید. ممکن است طی سه هفته آینده درگیری هایی بر سر اموال مشترکتان و اینکه چه چیزی مال چه کسی است داشته باشید.

شهریور:

امروز پنجمین خانه و دوازدهمین خانه شما یعنی خانه های عشق و محبت داغ شده‌اند و بنابراین شما نمی‌توانید در محل کار به راحتی حواستان را روی کارتان تمرکز کنید. عجیب است که اورانوس غیر قابل پیش بینی نیز به سمت آنها کشیده شده و حتی پیدا کردن راه درست برای شما سخت می‌شود. سعی نکنید به خاطر حس مسئولیت خودتان را در محل کار عذاب بدهید، بلکه در عوض امروز را دست از کار کردن شسته و به تفریح کردن بپردازید.

 مهر:

امروز شما دید دیگری نسبت به زندگی دارید و این دیدگاه شما به زندگی بسیار متفاوت‌تر از همیشه است. یک توجه عمیق می‌تواند شمارا به اولین گام برای یک سفر باورنکردنی و خارق العاده رهنمون کند اما شما احتمالا هنوز نمی‌دانید که کجا می‌خواهید بروید. اگر نتواسنتید یک چشم‌انداز روشن برای خود ایجاد کنید نگران نشوید. اکنون هر حرکتی که بکنید خوب است؛ ‌در واقع بهتر از این است که اصلا حرکت نکنید. مقصد شما به موقع خودش برای شما آشکار خواهد شد.

 آبان:

در حالی که یک نفر سعی می‌کند جلوی رسیدن به اهدافتان را بگیرد، ناامیدی شما نیز بیشتر می‌شود. اما دلیلش فقط این است که امروز پایداری و استقامت شما بیشتر شده است و این سخن به معنی این نیست که شما به راحتی تن به شکست خوردن می‌دهید. آماده مبارزه کردن برای چیزهایی باشید که می‌خواهید بهشان برسید؛ اگر الان پافشاری کنید بعدها از نتایح آن شگفت‌زده خواهید شد.

آذر:

امروز از لحاظ عاطفی و عشقی برای شما یکی از بهترین روزهای ماه و یا حتی شاید سال خواهد بود. می توانید به راحتی حرف هایتان را انتخاب کرده و کارهای درست را انجام دهید. اما مواظب باشید که شخص مورد نظرتان نیز احساس مشابهی نسبت به شما داشته باشد وگرنه ممکن است وضعیت خجالت آوری پیش بیاید. حتی اگر از رسم و رسوم قدیمی خسته شده اید، از جر و بحث با خانواده تان درباره عقایدی که دارند خودداری کنید تا مبادا دلخوری پیش بیاید. به این پی خواهید برد که شادی حقیقی شما فقط از طریق داشته هایتان نیست و گاهی از بخشش و هدیه دادن به دیگران خواهد بود. امروز با شاد کردن کسی که دوستش دارید خودتان را نیز خوشحال کنید.

 دی:

شما دوست ندارید در کارتان عجله کنید و می خواهید سرفرصت انتخاب کنید و به کسی که شما را مجبور می کند شتاب زده تصمیم بگیرید واکنشی نشان نمی دهید. ممکن است حتی وقتی دارید از حق خودتان دفاع می کنید پرخاشگر شوید و دوست دارید خودتان به تنهایی راه تان را انتخاب کنید نه اینکه دیگری نظر خودش را به شما تحمیل کند. اما سعی کنید تا این اختلاف نظر واضح به یک مسئله پیچیده تبدیل نشود چرا که شما را در رسیدن به خواسته قلبی تان کمک نمی کند. مراقب باشید؛ واکنش شما به عوامل بیرونی می تواند موقعیت دشواری ایجاد کند که شما را از رسیدن به اهداف تان باز دارد.

بهمن:

امروز ذهنتان شدیدا درگیر فرد و یا اتفاقی غیر قابل درک خواهد بود. هر چقدر هم که به این موضوع فکر کنید، پیدا نکردن جواب سوالاتی که ذهنتان را مشغول کرده اند تنها شما را گیجتر خواهد کرد. بهتر است در مورد این مسئله از دوستانی که به آنها اطمینان کامل دارید نظرسنجی کنید، بلکه آنها بتوانند به شما کمک کنند ماجرا را از زاویه دیگری بنگرید. نگران نباشید، بالاخره حقیقت ماجرا را خواهید یافت. امروز وقت آن رسیده که به جزئیات توجه کنید و کارهای نیمه کاره خود را تکمیل کنید. آنهایی که دوست دارید را اصلا نادیده نگیرید و به آنها توجه کنید. در مکالمه سعی کنید حرف هایتان را رک و واضح بگوئید تا هر دو طرف راحت باشند.

اسفند:

شاید این روزها شما دوست داشته باشید که رابطه نزدیکتری با افراد خانواده‌تان داشته باشید. ممکن است شما فکر کنید که در تصمیم گیری‌هایتان شکست خورده‌اید، برای اینکه زندگی طبق انتظارات شما پیش نمی‌رود. اما مقایسه کردن آرزوهای قبلی‌تان با واقعیت حاضر کار اشتباهی است؛ این دو مقوله کاملاً با هم متفاوتند. زندگی کردن در زمان حال بهتر از سفر کردن در گذشته است.

  منبع:اختصاصی مرجع فال ایران