فال روزانه شنبه 20 آذر 95

فال روز شنبه 20 آذر 95

فال روز روزانه شنبه 20 آذر 95 فال روز 95/9/20 - فال بیست نه نود و پنج

فال روزانه فردا شنبه 20 آذر 95 | فال شنبه 20 آذر 95 امروز من

طالع بینی روزانه شنبه 20 آذر 95

فروردین:

شما هنوز کارهای ناتمام زیادی دارید و تا موقعی که آنها را تمام نکرده اید نمی‌توانید استراحت کنید. خوشبختانه هم اکنون تمرکز کردن بر روی وظایتان زیاد کار سختی نیست. شما باید تعادلی منطقی بین مسئولیت پذیر بودن بی‌تفاوت بودن برقرار کنید. شما با شناختن هر دو جنبه ذات خود می‌توانید در عین حال که کار می‌کنید از کارتان لذت هم ببرید.

اردیبهشت:

امروز کارهای بی‌معنی شما برای خودتان هم مایه تعجب شده است، برای اینکه دیگران به شما اعتماد دارند و می‌خواهند بهتان تکیه کنند. به جای تفسیر کردن موقعیت‌های جدید بر اساس اولویت‌های خود، شما به اندازه کافی عاقل هستید که نگرشها و ایده‌های خود را از واقعیت جدا کنید. اما دلیل این کارتان فقط این است که شما ظاهر را می‌بینید و بر اساس آن عمل می‌کنید و همین موضوع بهتان اجازه نمی‌دهد که برنامه های افراد دیگر راهم در نظر بگیرید.

خرداد:

امروز هوش و دقت فوق‌العاده شما واقعاً تعجب آور است، شما امروز می‌توانید بدون اینکه حتی دیگران بفهمند که شما از آنها زرنگ ترید، از پرداختن به موضوع‌های نامطبوع و نادرست اجتناب کنید. امروز برایتان بهتر است که آرام تر کار کنید و حتی اگر کارهایی است که ممکن است بیشتر از آنها لذت ببرید، بهتر است که بر روی مسائل عاطفی اصرار داشته باشید.

تیر:

شما در رابطه‌های دوستانه‌تان تنها کسی هستید که حساسیت زیادی دارید و از این موضوع خسته شده‌اید. اگر بنشینید و به حرف‌های دیگران گوش بدهید و از دید آنها به دنیا نگاه کنید ناامید خواهید شد، اما آنها ظاهراً خیلی به نقطه نظرات شما توجه نمی‌کنند. اگر این موضوع ناراحتتان کرده است، شاید الان وقتش باشد که در موردش وارد بحث بشوید و یا حداقل برای خودتان مرزهایی تعیین کنید که احساستان را حفظ کنید.

مرداد:

حالا که ماه وارد ششمین خانه شما یعنی خانه نیازهای منظم روزانه تان شده است، واقعاً لازم است که برنامه‌ریزی های خود را مدیریت کنید. شما کارهای زیادی برای انجام دادن دارید، پس باید از مسیر اصلی خود خارج نشوید. بیشتر توجه کردن به جزئیات باعث می‌شود در آینده راهتان هموارتر گردد.

شهریور:

امروز به حس ششم خلاقانه خود اعتماد کنید، چراکه امروز شما را در مسیر درستی هدایت می‌کند. به جای اینکه وقتتان را با تجزیه و تحلیل کردن مسائل تلف کنید- که البته بیشتر اوقات هم این کار را می‌کنید- حالا بهترین راه برای چیزهایی که بهشان شک دارید این است که فقط کاری را که احساس می‌کنید درست است انجام دهید. پس اصلاً بر اساس عقل و منطق تصمیم گیری نکنید و به حرف دلتان گوش دهید.

مهر:

شما حتی اگر برای کمک کردن به یک نفر و حل کردن مشکلات جزئی‌اش با او ارتباط برقرار کنید، اگر امروز خودتان را با مسائل عاطفی درگیر کنید خیلی بی فکر عمل کرده‌اید. اما این سخن بدین معنی نیست که اگر حضور شما باعث به وجود آمدن مشکلاتی بشود شما باید راهتان را عوض کنید. بلکه معنی این حرف این است که شما وقتی رابطه‌ای را آغاز می‌کنید حواستان باشد عقیده و ایمان خود را از دست ندهید. بی‌تفاوت بودن و داشتن قانون و متد خاص بهتر از کار کردن با دلشوره و اضطراب است.

آبان:

امروز شما حتماً باید با خواهر و برادر و یا یکی از دوستان نزدیکتان گفتگویی جدی داشته باشید. حتی اگر شما فکر کنید که همه چیز عالی و خوب است ولی باز هم مشکلی وجود دارد، مثل اینکه مسائل احساسی حل نشده‌ای در خفا وجود دارد. به جای اینکه چشم‌هایتان را به روی این موضوع ببندید، بهترین کاری می‌توانید بکنید این است که بحثی صادقانه و با دیدی باز داشته باشید.

آذر:

امروز مقاومت کررن در برابر خرج کردن پولتان کاری درست و منطقی است، اما باید بدانید دلیلتان برای خرید نکردن چیست؟ اگر شما واقعاً می‌خاوهید پولتان را پس انداز کنید، پس صرف نظر کردن از خریدهای دلبخواهی خیلی مهم است. اما اگر شما پولتان را خرج نمی‌کنید که روزهای آنیده بتوانید بیشتر خرج کنید، پس باید قبل از اینکه این کار را بکنید خوب فکر کنید. شما فقط باید بر اساس اولویت و نیازتان محصولی را خریداری کنید.

دی:

اگر شما سعی کنید که احساسات خود را مخفی نگهداشته و ابراز نکنید، بالاخره یک روز طاقتتان تمام می‌شود و ممکن است تمام رازهای خود را فاش کنید. شاید شما خیلی نگران کسانی که دوستشان دارید هستید و نمی‌خواهید آنها را ناراحت کنید. ولی از طرف دیگر اگر احساسات خود را سرکوب کنید خودتان بیشتر ضربه خواهید خورد.

بهمن:

امروز شما خیلی عجول شده‌اید، ولی بهتر است چند روزی صبر کرده و درمورد احساسات خود حرفی نزنید. حتی اگر امروز آنچه که در فکرتان می‌گذرد را عنوان کنید، حرف‌های شما تاثیر زیادی بر دیگران نخواهد گذاشت، چرا که شما با شوخی و خنده منظور خود را بیان می‌کنید. پس باید تا موقعی که زمان مناسب فرا نرسیده نیازها و خواسته های خود را متعادل کنید. فردا که ماه به نشانه شما باز می‌گردد برای صحبت کردن در مورر مکنونات قلبی‌تان زمان مناسب تری است.

اسفند:

امروز شا بر سر دوراهی گیر کرده‌اید و این برایتان مثل یک برزخ است. در چند روز گذشته احساسات شما خیلی عمیق‌تر شده‌اند و نگه داشتن دوستی‌هایتان در وضعیتی متعادل کار خیلی سختی است. توانایی شما تا آخر هفته بیشتر می‌شود. باوجود این بهتر است که همه چیز را راحت گرفته و خودتان را برای اتفاقاتی که رخ می‌دهد آماده کنید