فال روزانه شنبه 5 تیر 95

فال روز  شنبه 5 تیر 95

فال روز  شنبه 5 تیر 95فال روز 95/4/5   -  فال پنج چهار نود و پنج

فال روزانه فردا  شنبه 5 تیر 95| فال 5 تیر 95 فال امروز من

طالع بینی شنبه 5 تیر 95

فروردین:

باوجود اینکه امروز از احساسات‌تان خوشتان نمی‌آید، اما می‌دانید که باید آنها را ابراز کنید. ولی هنر شما در این است ک طوری آن را بیان کنید که کسی بدش نیاید. البته اگر از این کار خجالت بکشید، حل کردن مشکلات و حرکت کردن برایتان مشکل می‌شود. پس احساسات درونی خود را با کسی که بهش اطمینان دارید مطرح کنید، اما در قبال رفتاری که دارید مسئولیت پذیر باشید.

اردیبهشت:

سعی کنید خودتان را درگیر هیچ چالشی نکنید. کار شما آرام کردن اوضاع و نشان دادن یک راه منطقی برای حل وضعیت به وجود آمده است، نه این که خودتان آتش بیار معرکه شده و اوضاع را خرابتر کنید. پس فاصله تان را حفظ کرده و به یک راه حل خوب فکر کنید. احساس می کنید کسی که دوست دارید از روی قصد و غرض دارد آزارتان می دهد. کافی است کمی از وقتتان را در اختیار او بگذارید تا ببینید تنها چیزی که او می خواهد توجه شما است و هر کاری که می کند برای جلب توجه است. یادتان باشد که محبت را هرقدر هم که در کارهایتان نشان دهید کافی نیست، همانطور که تنها بیان کردن عشق بدون هیچ عملی کفایت نمی کند؛ این دو باید همراه باهم باشند.

 خرداد:

درستکاری شما بهترین اسلحه ای است که می‌توانید داشته باشید، برای اینکه وقتی دیگران قصد و نیت شما را می‌فهمند کمتر می‌توانند در مقابل شما مقاومت کنند. اما امروز اهداف شما ارتباطی با جهان مادی ندارد. برای اینکه شما می‌خواهید تجربه معنوی مهمی‌داشته باشید که به هیجانات دامن بزند. سعی نکنید جلب توجه کنید؛ به جای حرف زدن در مورد خود سعی کنید با اعمالتان خود را مطرح کنید.

 تیر:

مارگارت مید می گوید: «شک نداشته باشید یک گروه کوچک از افراد اندیشمند می توانند همه دنیا را تغییر دهند». امروز بنا را بر مهربانی بگذارید. با همه دوست باشید و موجب ناراحتی کسی نشوید. برای انجام کارهای گروهی داوطلب شوید. خوش‌بین باشید و تعداد دوستان خود را بیشتر کنید. از استعدادهای درونی خود برای انجام پروژه ها یا برای جذب فرد دلخواه خود استفاده کنید. امروز خوب است از روش های خلاقانه برای مهرورزی استفاده کنید.

 مرداد:

مثل انیکه شما این احساس را پیدا کرده‌اید که برنامه‌های قابل حل شما از کنترلتان خارج شده‌اند. قطعی کردن ملاقاتها شما را مطمئن می‌کند که هدایت کننده خوبی هستید و حرفهای دیگران را خوب می‌فهمید. بهتر است که توجه خود را معطوف به این کنید که از سوءتفاهم و سوءتعبیر دیگران جلوگیری کنید.

 شهریور:

امروز هیچ مانعی در مسیر فعالیت های شما وجود ندارد. با خیال راحت می توانید همه کارهایتان را انجام دهید. همیشه در خلال کارها، گوشه چشمی به آینده داشته باشید. امروز فرصتی برای آشنایی با فرد جدید برای شما ایجاد خواهد شد. خودتان باشید و آن را از دست ندهید. بدون هراس در مورد احساسات خود صحبت کنید اما در این امر زیاده روی نکنید. امروز می توانید شادی و هیجان زیادی به زندگی خود ببخشید.

 مهر:

امروز حال و هوایی جدی و کوشا دارید و به نفعتان است که به محیط اطرافتان دقت کنید، چرا که از آن روزهایی است که گوش کردن بیشتر از حرف زدن به کارتان خواهد آمد. درست است که از آن آدم هایی هستید که دوست دارید کارهایتان را به روش سنتی انجام دهید، ولی اگر عزیزی دارید که از شما دور است بد نیست یک گفت و گوی ویدیویی از طریق اینترنت با آنها داشته باشید و به آنها توجه کنید. امروز اوضاع با شریک زندگیتان زیاد مساعد به نظر نمی رسند، اما اگر دلخوری هم داشته باشید بهتر است امروز را سکوت کنید، چرا که فقط هیزم این آتش را بیشتر خواهید کرد. سعی کنید در مورد مشکلاتتان مطالعه کنید و یاد بگیرید چطور باید آنها را حل کنید.

آبان:

مشکلات ارتباطی خود را نمی توانید از بقیه و حتی خودتان مخفی کنید. اما امروز این فرصت را پیدا خواهید کرد تا با منطق و آرامش با عشقتان حرف بزنید و سوتفاهم ها را مطرح و با کمک هم برطرف کنید. اما این را بدانید که نباید همه جانبه خود را بی تقصیر بدانید و انگشت اشاره به سوی طرف مقابل داشته باشید. با محکوم کردن او فقط ارتباط را خراب تر می کنید. ذهنتان را باز بگذارید و صبور باشید. سریع واکنش نشان ندهید تا مسایل پیش آمده خیلی سریع از بین بروند.

 آذر:

امروز زمان آن رسیده که بیشتر به خودتان توجه نشان دهید و بیش از گذشته روی سلامت خود تاکید داشته باشید. سعی کنید از فرصت و انرژی های خوبی که امرزو کائنات برایتان در نظر گرفته، برای حضور بیشتر در کنار خانواده استفاده کنید. انرژی جسمانی شما امروز زیاد است و فرصت خوبی برای ورزش کردن یا انجام کارهای گروهی است.

 دی:

شمادر این روزها کمی‌نگران هستید و نگرانی‌هایتان بیش از روزهای قبل می‌باشد زیرا اتفاقات جدیدی در زندگی شما رخ داده است به همین دلیل در قلب تان تشویش‌های زیادی را احساس می‌کنید. قدم‌هایتان را کمی ﺁهسته تر بر می‌دارید، زیرا احساس می‌کنید باید جوانب احتیاط را بیشتر در نظر بگیرید، شما کاملا درست فکر می‌کنید، زیرا با این افکارتان و انجام این کارها شانس بیشتری را برای خود ذخیره می‌کنید.

بهمن:

امروز سرشار از انرژی و فعالیت هستید و اگر انگیزه شروع به کار برای رسیدن به هدفی را دارید حتی یک دقیقه هم وقت خود را تلف نکنید و بلافاصله دست به کار شوید. وقت آن رسیده است که رزومه کاری خود را به روز کنید و چنانچه خواهان یک موقعیت کاری بهتر هستید به جستجوی آن بروید. باید سعی کنید با موسسات و افراد برجسته ارتباط برقرار کنید تا فرصت های بهتری بیابید. وقت گذراندن با افرادی که به شما در رسیدن به اهدافتان می توانند کمک کنند را حتما در برنامه خود جای دهید. . اگر برای عشقتان برنامه ای در سر دارید بدانید که فقط با رویاپردازی نمی شود پیش رفت، باید پیش بروید و هر چند کوچک، گام بردارید. ببینید رابطه تان به کجا دارد می رود؟

اسفند:

 امروز به راحتی می توانید منظور و حرف های خود را بیان کنید، چنانچه حرفی برای گفتن به کسی دارید بهترین فرصت را در اختیار دارید. اگر می خواهید دیگران را تحت تأثیر قرار دهید بهتر است درباره موفقت هایتان بزرگنمایی نکنید و متواضع باشید، هیچکس از خودنمایی خوشش نمی آید. کافی است خودتان باشید تا نتیجه دلخواهتان را بگیرید. برای خواهر و برادرهای کوچکتر و یا فرزندانتان وقت بگذارید و با آنها تماس بگیرید و حرف بزنید، آنها حرف هایی جالب برای به اشتراک گذاشتن با شما دارند. به نفعتان است چند روزی مواظب حرف هایی که به عشقتان می زنید باشید و قبل از فکر کردن دهانتان را باز نکنید تا مبادا دلخوری و ناراحتی به وجود بیاید.

 منبع:اختصاصی مرجع فال ایران