فال روزانه پنج‌شنبه 3 تیر 95

فال روز پنج‌شنبه 3 تیر 95

فال روز  پنج‌شنبه 3 تیر 95فال روز 95/4/3   -  فال سه چهار نود و پنج

فال روزانه فردا  پنج‌شنبه 3 تیر 95| فال 3 تیر 95 فال امروز من

طالع بینی    پنج‌شنبه 3 تیر 95

فروردین:

امروز حوصله کارهای تکراری و همیشگی را ندارید و قوانین به نظرتان مسخره می آیند. دلتان می خواهد کارهایی جدید انجام دهید و طغیان کنید . اما یادتان باشد که این حالت شما زودگذر است، پس بهتر است امروز تصمیم های جدی نگیرید و این حس سرکشی را با کارهای کوچک مثل پشت گوش انداختن کارهای خانه ارضا کنید. مواظبروابط خود با عشقتان باشید و به یاد داشته باشید که او حامی اصلی شماست و چنانچه مشکلی بینتان پیش بیاید تمرکز شما بر روی زمینه های دیگر زندگی را بهم خواهد زد و شما را دچار مشکل خواهد کرد. این نیروی عشق است که شما را به جلو خواهد برد

اردیبهشت:

دلیلی ندارد که عجله کنید؛ امروز مثل یک قطار ابتدا سرعت حرکت تان کند خواهد بود و به تدریج سرعت خواهید گرفت. اگر از همان اول با سرعت جلو بروید ممکن است به مانع برخورد کنید، آن وقت مجبورید به عقب برگردید و همه چیز را درست کنید. باید به کلیت کاری که انجام می دهید توجه داشته باشید تا تأثیر کارتان پایدارتر باشد. بدانید که اگر درست تصمیم بگیرید پاداش بزرگی در انتظار شماست.

 خرداد:

اگرچه دوست دارید در میان دوستان تان باشید و لذت ببرید، اما شرایط طوری رقم خورده که باید از جمع خارج شوید و پیشاپیش همه حرکت کنید. به نظر می رسد که سرشار از انرژی هستید و زبان تان هم کمی تند و تیز شده است، اما نباید به دیگران نیش و کنایه بزنید. حواس تان باشد که صریح برخورد نکنید، حداقل قبل از این که حرفی بزنید به آن فکر کنید. لحن تان را نرم تر کنید تا دیگران مجبور نشوند وقتی صحبت می کنید گوش های شان را بگیرند و سعی کنند حرف های تان را نشنوند.

 تیر:

امروز شما نباید هر حرفی که به شما زده می‌شود را باور کنید، برای اینکه ممکن است کسی فکر کند که شما آنقدر زودباور هستید که هر چیزی را باور می‌کنید. اما این سخن به معنی این نیست که شما بی‌تجربه و زود باور هستید؛ بلکه بدین معنی است که شما فقط می‌توانید توانایی‌های هر چیزی که دیگران ممکن است به راحتی ازش گذشته باشند را کشف کنید. نگرش مثبت داشتن اصلاً ویژگی بدی نیست؛ فقط قبل از اینکه مشخص کنید چه جیزی بهترین است مطمئن شوید که قبلاً یک بررسی کامل رویش انجام داده‌اید.

مرداد:

امروز جسارت و انگیزه شما به نهایت می رسد، خلاقیت تان گل و ایده های کاری جدیدی به ذهن تان خطور می کند. برای رسیدن به موفقیت، دوستان تان می توانند به شما کمک کنند. اما حواستان باشد که با احتیاط قدم بردارید. دوستی دارید که نگران حال شما است، بهتر است او را ملاقات کنید و در جریان احوالات خود قرار دهید. او دوست دارد شادی شما را ببیند. اگر مجرد هستید، با دوستان صمیمی تان تماس بگیرید و به گشت وگذار بیرون از خانه بروید. اگر آنها خواستند افراد دیگری را به همراه خود بیاورند، از این کار استقبال کنید، شاید نیمه گمشده شما یکی از آنها باشد. اگر در مسائلی به مشکل برخوردید، با فردی باتجربه به گفتگو بنشینید، او زاویه دید شما را تغییر خواهد داد و در حل مشکل شما موثر خواهد بود.

شهریور:

دیگران موافق شما هستند و حتی ممکن است از روش جدیدی که برای انجام کارهایتان در پیش گرفته اید حمایت کنند اما باید روش متفاوتی کشف کنید که بتواند همه چیز را تغییر دهد. ممکن است شما توان حل همه مشکلات را نداشته باشید با این حال آنچه که امروز انجام می‌دهید می‌تواند یک نقطه شروع بسیار خوب باشد. برای هر سئوالی که از شما پرسیده می‌شود جواب “نه” تحویل ندهید؛ آنچنان عمل کنید که انگار زندگیتان بستگی به کاری که می‌کنید دارد.

مهر:

امروز کائنات هدیه بزرگی برای شما در نظر گرفته است. با مهربانی و منطقی که امروز دارید می توانید نظر اطرافیان به خود جلب کنید. حتی حکم تکیه گاه را برای آنها داشته باشید. دوستانی که به حضور شما نیاز دارند را بی نصیب نگذارید و این حس را به آنها بدهید که تنها نیستند و می توانند روی کمک های شما حساب کنند.

آبان:

برای شما بسیار مشکل است که امروز به دیگران بگویید که چه احساسی دارید و به چه می‌اندیشید، حتی اگر به روشنی میدانید که همین الان چه احساسی دارید. شما از این می‌ترسید که اگر با دیگران درباره احساسات تان صحبت کنید، ‌ناخودآگاه رازی را که نباید برای دیگری افشا شود، بروز دهید. اما اگر بخواهید تمامی افکار و اندیشه‌های خود را برای خود نگاه دارید ممکن است بسیار خشک و جدی به نظر برسید یا حتی از نظر احساسی جدا از دیگران بمانید. تمام شجاعت و جرأت خود را جمع کنید تا ترس‌های خود را پشت سر بگذارید، زیرا اگر بخواهید صبر کنید و زمان را تلف کنید بعدا برای تان بسیار سخت تر است که بخواهید از آنچه که در ذهن تان می‌گذرد صحبت کنید.

آذر:

شما امروز پاداش بلند پروازی خود را می‌بینید، ولی خبرهای جدیدی که شما امروز دریافت می‌کنید ممکن است رابطه آشکاری با کارهایی که اخیراً انجام داده‌اید نداشته باشند. درهایی که معمولاً به رویتان بسته بودند در حال باز شدن هستند و فرصتهایی زیادی به شما پیشنهاد می‌شود. اگرچه شما بسیار مشتاق و علاقه‌مند هستید، ولی زمانی که جواب مثبت دادید لازم است که سخت کار کنید.

 دی:

شما تاحدی نسبت به راهی که در حرفه خود می‌خواهید برگزینید نامطمئن هستید، برای اینکه رویاهای شما که در ظاهر حقیقی به نظر می‌رسند، درواقع غیر قابل دسترس هستند. هنگامی که شما چیزهایی را که می‌خواهید در زندگی داشته باشید اما در زمان حال آنها را ندارید می‌شمارید، تا حدودی احساس افسردگی پیدا خواهید کرد. زیاد به خودتان و دیگران سخت نگیرید؛ واقع‌بینی مهم است، اما بدبینی ابداً شما را به هیچ هدفی نمی‌رساند.

بهمن:

امروز از لحاظ عاطفی و عشقی برای شما یکی از بهترین روزهای ماه و یا حتی شاید سال خواهد بود. می توانید به راحتی حرف هایتان را انتخاب کرده و کارهای درست را انجام دهید. اما مواظب باشید که شخص مورد نظرتان نیز احساس مشابهی نسبت به شما داشته باشد وگرنه ممکن است وضعیت خجالت آوری پیش بیاید. حتی اگر از رسم و رسوم قدیمی خسته شده اید، از جر و بحث با خانواده تان درباره عقایدی که دارند خودداری کنید تا مبادا دلخوری پیش بیاید. به این پی خواهید برد که شادی حقیقی شما فقط از طریق داشته هایتان نیست و گاهی از بخشش و هدیه دادن به دیگران خواهد بود. امروز با شاد کردن کسی که دوستش دارید خودتان را نیز خوشحال کنید.

 اسفند:

 امروز زیاد انتظارات خود را بالا نبرید چرا که ممکن است با برآورده نشدن انتظاراتتان احساس سرخوردگی کنید. شما نسبت به خانواده، دوستان و همکاران خود بسیار با ملاحظه و دلسوز هستید، شما همیشه همینطور هستید، اما اطرافیان امروز بیش از همیشه متوجه این ویژگی شما و نسبت به آن قدردان هستند. این بهترین فرصت است برای اینکه از این موقعیت خود استفاده کرده و با این قدرت خود مشکلی که در خانواده وجود دارد را ختم به خیر کنید. امروز بهترین زمان برای مشخص کردن مرزها در روابط است، اگر همخانه ای جدید دارید و یا یکی از اعضای خانواده حریم خصوصی شما را رعایت نمی کند از این فرصت استفاده کرده و با صراحت در مورد این مسئله صحبت کنید.

 منبع:اختصاصی مرجع فال ایران