فال روزانه چهارشنبه 9 تیر 95

فال روز چهارشنبه 9 تیر 95

فال روز  چهارشنبه 9 تیر 95فال روز 95/4/9   -  فال نه چهار نود و پنج

فال روزانه فردا چهارشنبه 9 تیر 95| فال 9 تیر 95 فال امروز من

طالع بینی چهارشنبه 9 تیر 95

فروردین:

شما مدام در درون تان سئوال‌های بسیاری را از خود می‌پرسید و بدون اینکه جوابی برای آنها داشته باشید از زندگی تان دلسرد می‌شوید. برای این که از این احساس دور شوید توصیه می‌کنیم در برابر اتفاقات زندگی تان، رفتار ها و گفتار دیگران خنثی عمل کنید تا بتوانید زندگی تان را کنترل کنید. با اینکه شما طبیعتا فردی خون گرم هستید اما بهتر است تلاش کنید تا کمی خون سرد شوید، خون سرد بدین معنا که در برابر رفتار دیگران ناراحت و غصه دار نشوید.

اردیبهشت:

با وجود این که معمولا برنامه روزانه خود را به راحتی پیش می برید، امروز هرچقدر هم سخت تلاش کنید طبق برنامه پیش نخواهید رفت. دلتان هوس آشنایی با افراد جدید و شلختگی کرده است. پس کارهای مهمتان را در اولویت قرار داده و در مورد بقیه چیزها سخت نگیرید، هر چه باشد امروز جمعه است و اگر قرار باشد فقط یک کار انجام دهید بهتر است این کار بیرون رفتن و تماشای غروب آفتاب باشد. اگر چیزی در دلتان است که مدتی است می خواهید به عشقتان بگویید ولی نمی توانید، امروز دقیقا وقتش است که با خیال راحت هر آن چه در دل دارید را به زبان بیاورید. فقط یادتان باشد ابتدا به حرف هایتان خوب فکر کنید و آنها را با دقت انتخاب کنید

خرداد:

ممکن است امروز نیز به دنبال تمام کردن کارهای ناتمام دیروز باشید اما زیاد دوست ندارید امروز این کار را بکنید. حتی اگر برنامه‌ای دارید آسان نیست که امروز متمرکز باشید چرا که ذهن تان سرگردان است چرا که در حال خیال پردازی در مورد کمی‌استراحت و آرامش در میان کارتان هستید. اما بهتر است وظایف قبلی تان را انجام دهید زیرا ممکن است فردا فرصت این کار را پیدا نکنید.

 تیر:

امروز زمان آن رسیده که بیشتر به خودتان توجه نشان دهید و بیش از گذشته روی سلامت خود تاکید داشته باشید. سعی کنید از فرصت و انرژی های خوبی که امرزو کائنات برایتان در نظر گرفته، برای حضور بیشتر در کنار خانواده استفاده کنید. انرژی جسمانی شما امروز زیاد است و فرصت خوبی برای ورزش کردن یا انجام کارهای گروهی است.

 مرداد:

خبر ازدواج یا نامزدی یکی از دوستان یا آشنایانتان شما را به شدت تعجب زده خواهد کرد و خواهید فهمید که انسهان ها گاهی می توانند خیلی غیر قابل پیش بینی باشند. گاهی حس ششم شما خیلی خوب کار می کند و امروز احساس می کنیدکه پیشرفت مالی در راه است. این خیلی خوب است و طبق قانون جذب به شما کمک خواهد کرد، سعی نکنید با انرژی منفی این احساس را کنار بزنید.اگر فکر می کنید امروز با حرف هایتان می توانید به کسی کمک کنید حتما این کار را بکنید. حسابی سرتان گرم کارتان است و با انرژی برای هدفتان تلاش می کنید، به عشقتان بگویید که امروز سرتان گرم کار است، او را در انتظار نگذارید.

شهریور:

حتی اگر شما از زندگی روزمره تان راضی هم هستید، با فکر کردن و تمرکزکردن توانایی بهتر شدن را هم دارید. به جای اینکه بی هدف رویاپردازی کنید، در حالیکه با احتیاط افکارتان را به مسیری می‌کشانید که تصاویر مثبتی را در ذهتان می‌پروراند، آنها را تحت کنترل خود درآورید. شما همانگونه هستید که خودتان فکر می‌کردید، بنابراین با تغییر دادن تصویرهایی که نگرش شما را می‌سازند، روزهای بهتری داشته باشید.

مهر:

هیجانات، اشتیاقات و نیروی خلاقه شما بسیار زیاد هستند. امروز با همکاری بیشتر با اطرافیان و انرژی های آنها می توانید راه چند ساله را یک شبه بروید. فقط باید چشمانتان باز باشد. از موانعی که موجب هراس شما می شوند، عبور کنید. روحتان را رها کنید تا در جریان عادی زندگی، به جلو پیش برود. اگر ذهنتان را آزاد بگذارید، از امروز تا سه هفته دیگر شادی ها و پیشرفت هایی را شاهد خواهید بود که برای خودتان هم جای تعجب دارد. در زندگی عاطفی، اگر با عشقتان کمی مشکل دارید لازم نیست سریع به همه چیز خاتمه دهید. به همدیگر فرصت بدهید. کمی از هم دور باشید تا از هیجانات منفی فاصله بگیرید و دوباره با انرژی های خوب به همدیگر برگردید.

آبان:

ممکن است شما یک دوست و پشتیبان توانا داشته باشید که به خاطر شما کار می‌کند، و ممکن است حتی تا الان این موضوع را متوجه نشده باشید. افرد دیگر وقتی پنهانی از شما حمایت می‌کنند می‌توانند خیلی برایتان مفید باشند. وقتتان را برای فهمیدن اینکه فرشته نجات شما چه کسی است هدر ندهید، فقط خودتان را برای خبرهای خوبی که در راه است آماده کنید و با روی خوش پذیرای آنها باشید.

آذر:

علاقه شما به مستقل بودن به نهایت خود خواهد رسید و دوست دارید کارهایتان را به تنهایی پیش ببرید. امروز قادر به انجام کارهای شگفت انگیزی خواهید بود بنابراین با احتیاط به جلو پیش روید. کاری به کار دیگران نداشته باشید و تنها به ندای قلب خود گوش دهید. خوردن یک شام سبک در کنار فرد مورد علاقه تان در خانه، همان چیزی است که برای آرامش به آن احتیاج دارید. اگر آشپز ماهری هستید، دست پخت خود را به نمایش بگذارید. اگر هم وقت یا حوصله آن را ندارید، غذای خود را از بیرون سفارش دهید. زل زدن به چشم های معشوق تان بسیار جذاب تر از غذای داخل بشقاب خواهد بود.

 دی:

امروز شهامت داشته باشید و از صمیم قلب حرف بزنید. از اینکه عقاید خود را به زبان بیاورید، نترسید. هیچ انسانی بی عیب نیست. شما هم از این قاعده مستثنا نیستید. امروز بهتر است روی کارهای گروهی یا روی برنامه های خیریه وقت بگذارید. در مورد تمایلات خود هم خیلی راحت صحبت کنید و هر چه می خواهید را به عشقتان بگویید تا او نیز از خواسته های درونی شما آگاه شود. ورزش یا کمک در کارهای خانه نیز می تواند گزینه خوبی برای شما باشد.

بهمن:

امروز اختصاص دادن زمانی برای استراحت کردن امری حیاتی برای شما به حساب می‌آید، وگرنه دیگر فرصتی برای تفریح کردن نصیبتان نمی‌شود. اما حتی اگر خودتان هم متوجه بشوید که چه راهی را باید انتخاب کنید، شاید اتفاقی رخ دهد که مجبور شوید برنامه تان را تغییر دهید. با این حال نباید به خاطر چیزهای بدیهی بجنگید؛ پس عاقلانه تر این است که انرژی تان را برای چیزهای مهم تر زخیره کنید.

 اسفند:

اگر خیلی به مسایل عاطفی توجه نداشته باشید، امروز خانه برای شما حکم زندان را خواهد داشت. اما می توانید با تغییر روند و روش های رفتاری خود، همه چیز را تغییر دهید و از هم‌اکنون تا آخر تابستان شاهد رویدادهای بسیار خوب در زندگی باشید. وقتی شما نگاهتان را عوض کنید، خانه و اعضای خانواده خیلی هم دوست داشتنی و مهم خواهند بود. بهتر است در فرصت بیکاری به این فکر کنید دقیقا از دنیا و اطرافیان چه می خواهید و در زندگی به دنبال چه چیزهایی هستید! همین آگاهی ها شما را چند قدم جلوتر از موقعیت کنونی قرار خواهند داد.

منبع: اختصاصی مرجع فال ایران