فال روزانه یکشنبه 13 تیر 95

فال روز یکشنبه 13 تیر 95

فال روز یکشنبه 13 تیر 95 فال روز 95/4/13   -  فال سیزده چهار نود و پنج

فال روزانه فردا یکشنبه 13 تیر 95| فال 13 تیر 95 امروز من

طالع بینی یکشنبه 13 تیر 95

فروردین:

خبرهایی به شما می رسد که باعث می شوند پرونده برخی مسائل مربوط به گذشته برای همیشه بسته شود. ممکن است ادامه تلاش برای رسیدن به هدفی که مدتی است برای آن تلاش کرده اید در حال حاضر امکانپذیر نباشد و مجبور باشید برای مدتی برنامه هایتان را به تعویق بیندازید. این موضوع می تواند ناراحت کننده باشد، اما به دقت به آن فکر کنید. چه رویاهای دیگری در سر دارید؟ به این که کدام یک از رویاهایتان برای شما اهمیت بیشتری دارند و این که کدام یک از آنها به نظر قابل دسترسی می آیند خوب فکر کنید. این وضعیت می تواند یک توفیق اجباری برای شما باشد. امروز روز تعطیل و زمان تفریح است، فقط یادتان باشد زیاده روی در هیچ چیزی خوب نیست.

اردیبهشت:

شما باید مباحث و گفتگوهای جدیدی را با افراد تازه‌ای آغاز کنید زیرا این گفتگوها شما را در راهی که به تازگی در آن قدم گذاشته‌اید یاری می‌دهد. در مورد رفتارهای دیگران زود قضاوت نکنید اجازه دهید، فقط رفتارها و گفته های دیگران را در ذهن تان نگه دارید و بعد راجع به آنها نتیجه گیری کنید. زیرا همیشه برای داشتن نتیجه‌ای صحیح تر وقت بیشتری را باید هزینه کرد.

خرداد:

شما دلتان می‌خواهد همه چیز کند تر پیش برود، و قبل از شروع کردن یک کار جدید کار دیگر را تمام کنید. متاسفانه شرایط جدید شاید انقدر موافق نباشد و شاید مجبور شوید قبل از به دست اوردن آمادگی لازم پروژه بعدی را شروع کنید. شما نمی‌توانید آنچه را که باید بر پایه اعتقادات‌تان انجام دهید را پیش داروی کنید. معوق گذاشتن داوری عاقلانه است، اما لازم است که حداقل حدس و گمان بزنید. اگر خودتان انتخاب کنید، می‌توانید تا هفته بعد روشهای قدیمی‌خود را برگردانید.

تیر:

بهرام و خورشید در یازدهمین خانه تان یعنی خانه اهداف بلند مدت با هم روبررو شده‌اند و شما حتی مواقعی که برای آینده خود برنامه ریزی می‌کنید می‌توانید واقع بین باشید. اما حواستان باشد که بهرام همچنین می‌تواند بدبینی را در شما تقویت کند. اما خیلی هم نگران این موضوع نباشید زیرا تا فردا بدبینی شما کمتر می‌شود.

 مرداد:

شما معمولا در رابطه با مسائل کاری هیجان زده نمی شوید و اوضاع را با آرامش تحت کنترل دارید، اما امروز کمی صیرتان ته کشیده است و بی حوصله هستید و احساس غریبی دارید، دلتان می خواهد امروز زودتر تمام شود و به کنار دوستان و خانواده بروید. اوضاع در محل کارتان هم زیاد باب میلتان نیست، سعی کنید ساکت باشید و وقتی دیگران حرف می زنند سکوت کنید. در واقع از الان تا سه هفته آینده بهتر است این روال را حفظ کنید و با احتیاط و واضح حرف بزنید و امکان برداشت اشتباه از حرف هایتان را به حداقل برسانید. اگر می خواهید با عشقتان حرف بزنید هم بد نیست از همین روش استفاده کنید تا بتوانید از همراهی او لذت ببرید.

شهریور:

امروز وقت آن است که کمی به خودتان و کارهایتان بیندیشید. شما می توانید بی اینکه خشمگین یا احساساتی شوید به تفکر در احوال خود بپردازید. اگر کسی در زندگیتان هست که فکر می کنید به کمی ترحم و یا شانسی دوباره نیاز دارد درباره او خیلی سریع تصمیم نگیرید، به یاد داشت باشید که این روابط ما با دیگران هستند که ما را در زندگی پیش می برند. بی گدار به آب نزنید و از حس ششم قوی خود کمک بگیرید. بازی در موج ها می تواند جالب باد، اما مواظب باشید اسیر آنها نشوید. ممکن است بین زوج ها درگیری پیش بیاید و یا والدین با فرزندانشان به مشکل بر بخورند. اما خودتان را ناراحت کنید، این حالت لحظه ای است و بعد از یک خواب خوب شبانه اوضاع به حالت اولیه باز خواهد گشت.

مهر:

دیده شدن خلاقیت و توانایی هایتان توسط کسی که می تواند در پیشرفتتان به شما کمک کند باعث شادی بسیار شما خواهد شد. هرچقدر تأثیر بیشتری بتوانید روی این فرد بگذارید زندگیتان به همان نسبت بهتر خواهد شد. در مورد مذاکرات اقتصادی خیلی کوتاه نیایید، اما انعطاف پذیر هم باشید. اهمیت رسیدگی به خودتان را فراموش نکنید و حتما برنامه رسیدن به خود و پختن غذاهای خانگی برای خودتان را در نظر داشته باشید. در بهترین زمان ممکن برای شروع های تازه و همچنین تقویت روابط خانوادگی به سر می برید. گاهی لازم است در خانه بمانید و هیچ کاری نکنید و تنها از بودن در کنار همسرتان لذت ببرید و به زندگی خصوصیتان برسید.

آبان:

داشتن اعتماد به نفس سالم تحسین برانگیز است. اما امروز ممکن است به خاطر چیزهایی که فکر می کنید بهتر از دیگران می دانید، از خود راضی به نظر برسید. پس مراقب باشید که مشکل آفرینی نکنید. به نظر می رسد که امروز می توانید چیزهایی را ببینید که دیگران نمی بینند. متأسفانه این قدر زندگی تان پرمشغله شده که دیگر نمی دانید از کجا باید شروع کرد. برای این که بهترین راهکار را انتخاب کنید به دوستان تان وابسته نباشید، بلکه بهتر است به حس ششم تان اطمینان کنید.

 آذر:

امروز حس رقابتی عجیبی در وجود شما است و دوست دارید در مرکز توجه ها باشید. به پول، مدرک دانشگاهی یا این چیزهای خود نباید بنازید، بلکه با خوب حرف زدن می توانید به این هدف بزنید. در مورد موضوعات مورد علاقه جمعی که در آن حاضر هستید، حرف بزنید و سخنرانی خود را به خوبی هم مدیریت کنید تا همه توجه ها به شما جلب شود. البته خیلی هم زیاده روی نکنید

دی:

امروز روی زمین بودن و تمرکز بر کارهایتان برای شما کار آسانی نخواهد بود. دلتان می خواهد خودتان را به رویا پردازی مشغول کرده و بازیگوشی کنید، از طرفی نیز یک حس مسئولیت از درون شما را به تلاش و تمرکز وا می دارد. بهتر است امروز را بیخیال موبایل و رسانه های اجتماعی و این چیزها شوید تا بتوانید به کارهایتان برسید. بدون بالا و پایین کردن عکس های اینستاگرام هم زنده خواهید ماند. روابطتان را با همکارهایتان حفظ کنید و گول حرف های دیگران را نخورید. امروز با عشقتان راجع به رویاهای مشترک و کارهایی که دوست دارید انجام دهید حرف بزنید، سپس منطقی بودن یا نیودن آنها را بررسی کرده و اگر امکانپذیر هستند برای آنها برنامه ریزی کنید.

بهمن:

شما امروز وقتی کارهایتان را تمام کردید نمی‌توانید به راحتی وقت‌تان را برای تفریح کردن با دوستانتان تنظیم کنید. شما هنوز وظایفی دارید که حتی شاید وقتی لیست کارهای روزانه تان را چک کنید آنها را حس نکنید. همانطور که احساس گناه گردن به جز تلف کردن وقتتان هیچ کار دیگری نمی‌کند، دفاع کردن از خودتان در برابر دیگران نیز اینگونه است. فقط تا جایی که در توانتان هست کارهایتان را انجام دهید و بعد هر نگرانی که مانع لذت بردن از زمان حال می‌شود را از فکرتان بیرون کنید.

 اسفند:

با وجود این که معمولا برنامه روزانه خود را به راحتی پیش می برید، امروز هرچقدر هم سخت تلاش کنید طبق برنامه پیش نخواهید رفت. دلتان هوس آشنایی با افراد جدید و شلختگی کرده است. پس کارهای مهمتان را در اولویت قرار داده و در مورد بقیه چیزها سخت نگیرید، هر چه باشد امروز جمعه است و اگر قرار باشد فقط یک کار انجام دهید بهتر است این کار بیرون رفتن و تماشای غروب آفتاب باشد. اگر چیزی در دلتان است که مدتی است می خواهید به عشقتان بگویید ولی نمی توانید، امروز دقیقا وقتش است که با خیال راحت هر آن چه در دل دارید را به زبان بیاورید. فقط یادتان باشد ابتدا به حرف هایتان خوب فکر کنید و آنها را با دقت انتخاب کنید

 منبع:اختصاصی مرجع فال ایران