فال روزانه یکشنبه 20 تیر 95

فال روز  یکشنبه 20 تیر 95

فال روز  یکشنبه 20 تیر 95 فال روز 95/4/20   -  فال بیست چهار نود و پنج

فال روزانه فردا  یکشنبه 20 تیر 95| فال 20 تیر 95 امروز من

طالع بینی  یکشنبه 20 تیر 95

فروردین:

مشغله فکری امروز به شما اجازه نمی‌دهد که بیشتر استراحت کنید. درحقیقت، این مشغله فکری نمی‌گذارد که حتی به راههای ساده‌تر کردن زندگی‌تان فکر کنید. اگر به نظر می‌رسد که هیچ راه آسانی برای خارج شدن از این موقعیت دشوار وجود ندارد، خودتان را نگران نکنید. بری شما اهمیت ویژه‌ای دارد که به جای اینکه هر پیشنهاد کاری‌ای را بپذیرید، دست از کار بکشید تا ببینید که در اطرافتان چه اتفاق می‌افتد. 

 اردیبهشت:

امروز ایده ها و افکارتان را با دیگران به اشتراک بگذارید، اما هرچه دارید را رو نکنید. در مورد کار و تجارت امروز کمی وسواسی هستید و با هرکسی نمی توانید کنار بیایید، مسئله فقط پول نیست، این که چقدر از طرف مقابل خوشتان بیاید هم برایتان مهم خواهد بود، اما اشکالی ندارد، ضرری ندارد اگر گاهی اوقات کمی برای کارتان کلاس بگذارید. کمی شیطنتتان گل کرده است و بدتان نمی آید نگاهی به اطراف بیندازید، اما مواظب باشید عشقتان را ناراحت نکنید، ارزش او برای شما بیشتر از این حرف ها است. ولی خوب مجردها در این زمینه می توانند راحت باشند، ولی خوب عجله هم نکنید، آیا شخصی که امروز به نظرتان با ارزش است فردا نیز همانطور خواهد بود؟

خرداد:

امروز بین دوراهی گرفتار شده اید. از یک طرف مسوولیت های کاری شما هستند و از طرفی هم باید به مسایل شخصی و خانوادگی خود توجه بیشتری نشان دهید. تضاد میان این دو شما را عصبی می کند. بهتر این است که سنگینی وزنه به سمت کار باشد. اما تا دیروقت سرکار نمانید. سر تایم اصلی به خانه بازگردید و در کنار خانواده باشید و به نیاز آنها نیز توجه زیادی نشان دهید. محبتی که به عشق/همسرتان ابراز می کنید به خودتان نیز انرژی مضاعف می دهد و با انگیزه بیشتر کارهایتان را انجام خواهید داد.

تیر:

امروز یک چیزهایی به شما الهام می‌شود که از آینده ای در هم و برهم با خبر می‌شوید. اما آگاهی در مورد آنچه لازم است انجام دهید مانند عمل کردن به آن نیست. سعی نکنید هر کاری را امروز تمام کنید. نیازی هم نیست به خاطر ناتمام گذاشتن کارهایتان عذرخواهی کنید. فقط کارهای روزانه ی خودتان را انجام دهید و سعی کنید به بهترین نحو آن را انجام دهید.

 مرداد:

موفقیت اجتماعی شما تضمین شده است، اما یادتان باشد که آنهایی که در گذشته از شما حمایت کرده اند را فراموش نکنید. کمی تلاش کرده و سپاسگزاری خود را به آنها نشان دهید. امروز هنوز ذهنتان درگیر چیزی است که دیروز درباره یکی از اطرافیانتان فهمیده اید. چطور پیش از این متوجه نشده بودید؟ این هیچ اهمیتی ندارد، به کارهای روزانه تان بچسبید، ذهنتان را با آنها مشغول کرده و این موضوع را فراموش کنید. امروز همراه با عشقتان روزی رمانتیک و پر از تفریح و شادی خواهید داشت. اگر مجرد و در جستجوی نیمه گمشده خود هستید، امروز از آن روزهایی است که ممکن است دنیا به کام شما بگردد.

 شهریور:

آیا تصور می کنید با نادیده گرفتن مشکل می توانید آن را حل و فصل کنید! بدون شک مشکلی را که اکنون کنار بگذارید دوباره دو روز بعد سر باز می کند. پس همین امروز به آن رسیدگی و اگر ممکن است آنها را حل کنید. شهامت داشته باشید. سرتان را از زیر برف بیرون بیاورید و موقعیت ها را همان طور که واقعی هستند ببینید. این کار اصلا آسان نیست اما با کمی تمرین و صبر می توانید روی دیگر زندگی را نیز ببینید.

 مهر:

چه از لحاظ حرفه ای و چه از لحاظ مالی بیشتر از توانایی خود مسئولیت نپذیرید و یادتان باشد برای خودتان هم وقت بگذارید. امروز ممکن است عشقتان و یا یکی از دوستان خیلی نزدیکتان از نظر حال روحی زیاد میزان نباشد. بد نیست تلاش کنید تا او را از این حالت و انرژی منفی فعلی که او را در بر گرفته در بیاورید. با او به مهمانی، رستوران و یا به تماشای یک فیلم خنده دار بروید. شاید در ابتدا قبول نکرده و یا کمی بدخلقی کند، اما شما کوتاه نیایید. اگر او را از این حال و هوا در بیاورید هم او از شما ممنون خواهد شد و هم شما از کار خود لذت خواهید برد. مجردهای عزیز امروز ممکن است یک پیشنهاد ناگهانی، مثل یک خواستگاری غیر منتظره برای شما پیش بیاید.

آبان:

امروز میل رفتن به سفر و یا دیدن یک دوست نزدیک را خواهید داشت و انرژی زیادی نیز صرف پیدا کردن راه حل های ممکن برای این کار خواهید کرد. ممکن است بخواهید به سفری الهام بخش برای انجام کارهای هنری بروید. با این همه انرژی و انگیزه ای که دارید مطمئنا خواهید توانست بدون نادیده گرفتن وظایفتان این کار را هم انجام دهید. اگر مشکلی با اعضای خانواده تان دارید سعی کنید ان را بدون خشونت و ایجاد دلخوری حل کنید. اگر کسی هست که دوستش دارید وقت آن رسیده است که تمام شجاعتتان را یک جا جمع کنید و احساستان را با او در میان بگذارید. اگر چیزی را می خواهید این حق مسلم شماست که آن را به دست بیاورید.

آذر:

از امروز تا آخر تابستان فرصت های شغلی بسیار خوبی در انتظار شما است. چشمان خود را بازکنید تا همه فرصت ها را ببینید و آنها را در هوا بقاپید. این را به یاد داشته باشید که برای پیشرفت به تغییر و به‌روز شدن نیاز دارید. همه مسیایل را نه از یک منظر که از چند طرف نگاه کنید تا به طور کامل مزایا و معایب آن را پیدا کنید. اگر قرار است با مدیر خود در مورد مسایل کاری حرف بزنید، حتما خوانسردی خود را حفظ کنید. وقتی با آرامش حرف بزنید همه چیز به نفع شما خواهد شد.

دی:

امروز روزی نیست که کاملاً بدون مشکل باشد، اما باز هم روزی ملایم و آرام است. وقتی شما با مشکلی مواجه می‌شوید نگرش “من نمی توانم از پس این مشکل بربیایم” بهترین اسلحه‌تان است. عجیب اینکه بزرگترین توانایی‌های شما می‌تواند برایتان خطرساز باشد. اگر شما در قبول کردن محدودیتهایتان ناتوان هستید، اطمینان بیش از حد شما به خودتان می‌تواند مشکلی بزرگ برایتان به وجود آورد.با این که در تصمیم گیری بسیار مصمم به نظر می رسید، اما واقعیت این است که اکنون در وضعیت دشواری گیر افتاده اید. فکر می کنید که می دانید دقیقاً به دنبال چه چیزی هستید و آن چه می خواهید چندان هم پیچیده نیست، اما در واقع افکارتان آشفته اند و اولویت های تان را گم گرده اید. احساس رضایتمندی به این سادگی ها به دست نمی آید، زیرا اهدافی که شما در سر دارید با چیزی که دیگران توانایی عرضه ی اش را دارند زمین تا آسمان فرق می کند. شادی اکنون شما به این بستگی دارد که اهداف تان را اصلاح کنید و آن چه را ممکن و شدنی است در پیش بگیرید.

بهمن:

امروز وابستگی خاصی به خانه دارید و همه آرامش خود را در خانه احساس می کنید. البته از طرفی هم نمی توانید تمرکزی که می خواهید را در خانه داشته باشید. یعنی بین دو روند متفاوت گرفتار شده اید و نمی دانید کدام یک بهتر است. اما به صورت کلی، آرامش و راحتی شما امروز در خانه و میان اعضای خانواده ایجاد می شود. اگر خیلی به سلامتی خود اهمیت نمی دهید، امروز زمانش رسیده تا بیشتر روی سلامت روحی و جسمی خود تمرکز کنید. ورزش و تغذیه سالم را در دستور کار خود قرار دهید.

اسفند:

 همکاری کردن با دیگران در جهت به دست آوردن اهداف مشترکی که دارید علاوه بر هدفتان، شما را به یکدیگر نیز نزدیکتر خواهد کرد. با شراکت و کار گروهی می توانید نتایجی بسیار بهتر از آنچه که انتظارش را دارید به دست بیاورید. امروز حرف هایتان می توانند بدون آنکه منظور بدی داشته باشید دیگران را ناراحت کنند و یا بدون ین که بخواهید حرفی می زنید که بعدا از گفتن آن پشیمان خواهید شد، این ممکن است روی رابطه شما و عشقتان هم تأثیرگذار باشد، احتیاط کنید. بالاخره شجاعت گفتن آنچه مدت ها می خواسته اید به کسی که دوست دارید بگویید را پیدا خواهید کرد. ممکن است یک ملاقات هیجان انگیز و پر شور در جهت پیشبرد رابطه عاطفیتان داشته باشید.

 منبع:اختصاصی مرجع فال ایران