فال روزانه یکشنبه 26 دی 95

فال روز یکشنبه 26 دی 95

فال روزانه یکشنبه 26 دی 95  فال روز 95/10/26 - فال بیست و شش ده نود و پنج

فال روزانه فردا یکشنبه 26 دی 95  | فال روز یکشنبه 26 دی 95  امروز من

طالع بینی روز یکشنبه 26 دی 95

فروردین:

تا موقعی که احساسات و علایق شما به علایق اطرفیانتان مرتبط می‌شود، تمرکز کردن برای مطرح کردن خود می‌تواند شما را به مسیری درست هدایت کند. خلاقیت و سازنده بودن چیز خوبی است، اما خودشیفتگی و خود پسندی به ضررتان تمام می‌شود. شما اکنون می‌توانید چیزهایی که برایتان مهم است را با دیگران در میان بگذارید؛ فقط فراموش نکنید که ممکن است حرف‌های شما در نظر دیگران زیاد مهم نباشد.

اردیبهشت:

امروز اتفاقاتی می‌افتد که بخشی از خاطرات دوران کودکی‌تان زنده می‌شود و شما برای یادآوری خاطرات گذشته آمادگی کامل دارید. اکنون مرتبط ساختن احساسات زمان حال با گذشته کار خوب و درستی است، اما باید مطمئن شوید خاطراتی که شما به یاد می‌آورید، واقعاً اتفاق افتاده باشند! علاقه شما به شاخ و برگ دادن به وقایع می‌تواند باعث بروز مشکلاتی شود که برای حل کردنشان وقت کافی ندارید.

خرداد:

امروز در حالیکه ماه وارد سومین خانه شما یعنی خانه مربوط به محیط اطرافتان می‌شود، شما توانایی فرار کردن از مکان‌های شلوغ و دیوانه کننده را ندارید. اما فقط به خاطر اینکه کمی ‌بیشتر جلب توجه کنید، یکنواختی‌های روزانه را تبدیل به نمایش‌های عاشقانه نکنید!!‌ درعوض از هوش خود استفاده کنید تا دیگران را هم گرفتار کنید. اگر شما عضو کاملی از یک تیم باشید بیشتر مورد تشویق و تحسین قرار خواهید گرفت.

تیر:

لزومی ‌ندارد درباره جایگاه و موقعیت خود زیادی مبالغه کنید؛ چرا که کمتر حرف زدن از زیادی حرف زدن بیشتر تأثیر می‌گذارد. فراموش نکنید که سستی‌ها و ضعف‌هایتان شما راگول زده و شما وسوسه می‌شوید بیشتر از آن چیزی که حس می‌کنید به خودتان اطمینان کنید و برایتان مانع ایجاد می‌کنند. مغرور بودن به خود باعث عقب گرد شما می‌شود. باوجود اینکه اگر به روشنی خود را مطرح کرده و خودتان باشید دیگران هم شما را خواهند دید.

مرداد:

حالا که ماه در نشانه شاهانه شما قرار گرفته شما نیز خیلی شاهانه رویاپردازی می‌کنید! ولی لازم است بدانید شما با افرادی که می‌شناسید همگام وهمراه هستید. اگر بخواهید با قرارگفتن در جایگاه‌هایی که دیگران هم بدانجا وابستگی دارند خودتان را بیشتر بشناسید، آنها را خوشحال‌تر نخواهید کرد. فراتر رفتن از وابستگی‌های خود و انجام دادن کارهایی که تابحال انجام نمی‌دادید بهتان کمک می‌کند عادل‌تر و با انصاف‌تر باشید.

شهریور:

وقتی که شما می‌توانید زمان دیگری را به رویا‌پردازی اختصاص دهید، اگر امروز این کار را بکنید برایتان نتیجه و ثمره‌ای نخواهد داشت. در حقیقت تجزیه و تحلیل کردن خودتان می‌تواند شما را به بن بست بکشاند. به جای ریسک کردن بهتر است توجه‌تان را روی جهان اطراف خود متمرکز کنید. داشتن نگرشی منظم و قانونمند می‌تواند مهم ترین چیز برای حفظ کردن شغلتان باشد.

مهر:

با وجود اینکه عطارد به سرعت از نشانه شما دور می‌شود، حتی بهترین برنامه ریزی‌هایتان هم ممکن است فاش شوند. سعی نکنید از موقعیت‌هایی که با آنها اشنا پنداری می‌کنید دوری کنید. حالا این می‌تواند دلیل خیلی خوبی باشد برای اینکه شما همیشه می‌خواستید دوباره در موقعیت‌هایی که فکر می‌کردید مربوطه به گذشته هستند قرار بگیرید. پس به جزئیات بیشتر توجه کنید، وگرنه ممکن است وقتی که شما این موقعیت را شناختید دوباره به عقب و جایگاه قبلی خود برگردید.

آبان:

شما امروز خیلی به اولویت‌های خود در محل کار اهمیت می‌دهید. این سخن بدین معنی نیست که بایدآرام‌تر کار کنید؛ بلکه فقط باید به چیزهای دیگری که نیازمند توجه شما هستند نیز دقت کنید. اگر افکارتان حول و حوش ضمیر ناخوداگاهتان سیر می‌کند نترسید، چراکه این کار راهی برای یافتن معنی چیزهایی که در جستجویش بودید می‌باشد.

آذر:

اگرچه شما در رویاهای خود به دوردست‌ها سفر می‌کنید، ولی اکنون باید به چیزهایی که در حال حاضر در مقابل شما وجود دارند توجه کنید. بیشتر ماندن در خانه بیشتر از آن چیزی که تصور می‌کنید بهتان آرامش می‌دهد. گپ و گفتگوی دوستانه با یکی از دوستان قدیمی‌تان می‌تواند بهتان یادآوری کند که چیزهای که شما در جستجویش هستید در خانه خودتان است!!

دی:

شما سعی می‌کنید از صحبت کردن در مورد احساسات خود طفره بروید، اما اگر ترس‌های خود را در این بحث آشکار کنید برای خود مشکل درست کرده‌اید. لزومی ‌ندارد خودتان را گول بزنید. الان بهتر است توجه خود و موضوع بحثتان را بیشتر به سمت موضوع‌هایی که طرف مقابلتان دوست دارد سوق بدهید.

بهمن:

امروز دیگران زیاد شما را درک نمی‌کنند، اما شما نیاز دارید با ساختن یک محافظ برای خود وکسی که دوستش دارید نقش خود را ایفا کنید. به جای اینکه سعی کنید با انجام دادن کارهای سخاوتمندانه گذشته را جبران کنید، با ملایم‌تر کردن نگرش‌هایتان و نشان دادن احساسات قلبی خود این کار را بکنید. پنهان کردن احساسات واقعی خود، حتی اگر با استانداردهای متعالی‌تان مغایرت داشته باشند، شما را به هیچ جا نمی‌رساند.

اسفند:

مشکلات جهان فقط با بیشتر کار کردن شما یک نفر و انجام دادن وظایفتان حل نمی‌شود! وقتی امکان خسته شدن شما در مراحل کار وجود دارد، بیشترکار کردن به جای اینکه مفید واقع شود بی فایده خواهد بود. گرایش‌های طبیعی شما به ترحم و دلسوزی کردن چیزی است که اکنون بهش نیاز دارید. فقط یادتان باشد دلسوزی کردن با افراد گرفتاری که به اندازه شما موفق نیستند برای امروز کافی است. وقتی که ماه وارد روز دوشنبه شد شما دیگر می‌توانید به کارهای خودتان برسید.