فال روزانه یکشنبه 30 خرداد 1395

فال روز یکشنبه 30 خرداد 1395

فال روز یکشنبه 30 خرداد 1395 فال روز 95/3/30   -  فال سی خرداد سه نود و پنج

فال روزانه فردا یکشنبه 30 خرداد 1395| فال 30 خرداد 1395  فال امروز من

طالع بینی  یکشنبه 30 خرداد 1395

فروردین:

امروز فعالیتهایتان مطابق با خواسته‌تان پیش نمی‌روند. این سخن به معنی این نیست که شما کارمند بدی هستید؛ بلکه به خاطر این است که شما زیاد دوست ندارید رئیستان به شما امر و نهی کند. شما برای تعطیلات و مسافرت رفتن آمادگی کامل دارید و در نهایت شما می‌توانید ذهنتان را از مسئولیتهای قدیمی روزمره که شما را از دنیای تخیلاتتان دور می‌کند پاک کنید.

 اردیبهشت:

شما استاد ترکیب کار با لذت هستید. خیلی خوب می توانید کارهایتان را طوری انجام دهید که نوعی تفریح برایتان باشد. امروز آغاز یک دوره درخشان کاری است. از امروز تا شش ماه دیگر در یک چرخه موفقیت قرار خواهید گرفت و تخت گاز به سوی آینده ای که در انتظار آن بوده اید، خواهید رفت. از خجالت و ترس باید دست بردارید. حتی افرادی که موجب عقب ماندن شما در زندگی می شوند را نیز از زندگی خذف کنید. افراد تازه و با ایده های نو پیدا کنید.

خرداد:

امروز ممکن است فکر کنید که دیگران انعطاف پذیر نیستند، زیرا مدام مشغول انجام کارهای تکراری و روزمره هستند. به نظر می رسد که وقتی نصیحت شان می کنید، خودشان را به نشنیدن می زنند. به جای این که وقت تان را تلف کنید و وارد گفت و گوهای بی سر و ته با کسانی شوید که ذره ای علاقه به حرف های شما ندارند، بهتر است ساکت بمانید و تا وقتی چیزی از شما نپرسیده اند حرفی نزنید. وقتی می خواهید موضع تان را توضیح دهید سعی کنید خلاصه بگویید، به کار بردن واژه های اضافه فقط شرایط را پیچیده تر می کند. راهکاری که به شما پیشنهاد می شود همان سکوت طلایی است که گفتیم، یعنی ساکت بمانید و همه ی توجه تان به کارتان باشد.

تیر:

امروز ممکن است که خواسته های دوستان و همکاران تان در تعارض کامل با خواسته های شخصی شما باشد. خوشبختانه، اعتماد به نفسی که دارید باعث می شود به راحتی درباره ی احساسات تان حرف بزنید. ایمان دارید که حتماً موفق خواهید شد؛ اما گر از این فرصت برای در میان گذاشتن نقطه نظرات تان با دیگران استفاده نکنید، ممکن است فریب و نیرنگ آن ها گریبان تان را بگیرد. به جای این که سعی کنید دیگران را با عقل و منطق تان تحت تأثیر قرار دهید، بهتر است با دقت به حرف های شان گوش دهید تا ببینید چه چیزی برای گفتن دارند. طوری وارد عمل شوید که دیگر مجبور نباشید چیزی را به اطرافیان تان ثابت کنید.

 مرداد:

امروز بد نیست کمی توقف کنید و از همه کارهای در دست انجام دست بکشید و به این فکر کنید که عشق یعنی چه؟ شما به چه حسی عشق می گویید و از یک معشوق چه انتظاری دارید؟ پاسخ به این پرسش ها، تغییرات زیادی در زندگی شما ایجاد می کنند. دلیل آن این است که دیدگاه شما به مسایل تغییر خواهد کرد. اگر در زندگی عاطفی کنونی خود چندان موفق نیستید، خوب است از انرژی های امروز برای تغییر روند خود استفاده کنید. اگر می خواهید رابطه درستی داشته باشید، ابتدا باید با خودتان صادق باشید.

شهریور:

امروز هدیه ای که می‌توانید به دوستانتان بدهید این است که بهشان نشان بدهید چگونه می‌توانید با همدیگر ساعتهای به یاد ماندنی ای داشته باشید! اما برای رسیدن به این خوشی بهترین راه این نیست که در موردش صحبت کنید. از این مثال پیروی کنید؛ با انجام دادن کارهایی که حس خوبی بهتان می‌دهد و لذت بردن از کار کردن توانایی‌های خود را نشان دهید. اگر تسلیم شده و عقب نشینی کنید, آن وقت میدان را به حریف واگذار کرده اید و نشان می‌دهید که از توانایی کمتری برخوردارید. فرصتها را بقاپید؛ افراد دیگر نیز از شما تبعیت خواهند کرد.

 مهر:

همچنانکه روز آغاز می‌گردد، کارهای بسیار جدی شما نیز شروع می‌شود چنانچه در طول روز می‌فهمید که کارهای زیادی برای انجام دادن دارید و وقتی برای از دست دادن ندارید. خوشبختانه، در تعطیلات گذشته تفریح کرده‌اید و الان آماده‌اید که روی کاری که در دست دارید متمرکز شوید. هر تغییری که لازم است، در رفتار و روش خود بدهید و ومشغول به کار شوید چرا که واقعا زمانی برای هدر دادن ندارید. پس همین الان شروع کنید!

 آبان:

باوجود اینکه شما در مورد مسائل عشقی همیشه اهل عمل بوده‌اید، ولی اکنون دوست دارید کمی در محیط‌های هیجان‌انگیز قرار بگیرید. خوشبختانه ذهن شما بیشتر تجربی عمل کرده است و شما همیشه از سیر و سفر کردن در سرزمین رویاها لذت برده‌اید. اما نباید زیاد هم ریسک بکنید، رویاهای شما تحقق نمی‌یابند، مگر اینکه شما اطمینان حاصل کنید مسیری که در پیش گرفته‌اید واقعاً همان چیزی است که می‌خواسته‌اید.

آذر:

شاید شما دوست داشته باشید که فعالیتهایتان کاهش پیدا کند و آسایش بیشتری داشته باشید، اما برای داشتن روزی آرام و همراه با استراحت باید مدتی صبر کنید. همچنانکه شما در مورد آینده‌تان برنامه‌ریزی می‌کنید تمام احتمالات ممکنی که شما می‌بینید می‌تواند شما را تحریک کند، برای اینکه شما راحت‌تر هستید که با استفاده از یک روش ملموس به تنهایی عمل کنید. صحبت کردن در مورد ترسهایتان می‌تواند یاریتان کند اما کم کردن نگرانی‌هایتان به وسیله ورزش بدنی سالم نیز می‌تواند برایتان سودمند باشد.

دی:

مجاورت ناراحت کننده بین حقیقت و خیال می‌تواند برای شما کمی نگرانی به وجود آورد. یک صدای درونی به شما می‌گوید که تصمیمات مهمی را بگیرید که هدفهای شخصیتان را در آینده تحقق ببخشد. اما صدای دیگر شما را تشویق می‌کند در حالیکه وظایف مهم مربوط به آینده‌تان را فراموش کرده‌اید، آزاد بوده و از زندگی لذت ببرید. نباید یکی از این دو را انتخاب کنید؛ بلکه باید برای حد میانه آنها تلاش کنید.امروز به همه چیز با دید مثبت نگاه می کنید، اما حواس تان باشد که ممکن است در طول روز به نقطه ای برسید که نسبت به برنامه هایی که برای آینده دارید شک کنید. به نظر می رسد که امور واقعی و غیرواقعی را نمی توانید از هم تشخیص دهید. افکارتان با سرعت زیادی می آیند و می روند، اما به خاطر این که نمی توانید بر هیچ کدام از آن ها تمرکز کنید ناراحت نباشید. بدانید که تلاش برای کنترل پیچ و خم های فکری کار بیهوده ای است. در عوض بهتر است خودتان را به این جریانات بسپارید و سعی کنید از هر آن چه پیش می آید لذت ببرید.

بهمن:

شما در این روزها از بیکاری و یا شاید کم کاری که انجام می‌دادید رها شده اید و به شدت سخت کوش و فعال شده اید به همین دلیل خداوند نیز شما را یاری می‌کند و در مقام اجتماعی تان به شدت پیش رفت خواهید کرد و بیش از پیش سرتان شلوغ خواهد شد.خوشبختانه به دلیل روحیه بالا و انعطاف پذیری که دارید حتی اگر در محیط کار برایتان مشکلی پیش اید به سادگی مشکلات را کنار می‌گذارید و از پس انها بر می‌اید.

اسفند:

ممکن است شما یک دوست و پشتیبان توانا داشته باشید که به خاطر شما کار می‌کند، و ممکن است حتی تا الان این موضوع را متوجه نشده باشید. افرد دیگر وقتی پنهانی از شما حمایت می‌کنند می‌توانند خیلی برایتان مفید باشند. وقتتان را برای فهمیدن اینکه فرشته نجات شما چه کسی است هدر ندهید، فقط خودتان را برای خبرهای خوبی که در راه است آماده کنید و با روی خوش پذیرای آنها باشید.

 منبع:اختصاصی مرجع فال ایران