فیلم بازی میشل پائولوچی بازیکن سابق یوونتوس مهاجم جدید پرسپولیس+بیوگرافی عکس

بیوگرافی میشل پائولوچی بازیکن سابق یوونتوس مهاجم جدید پرسپولیس

عکس میشل پائولوچی بازیکن سابق یوونتوس

فیلم بازی میشل پائولوچی بازیکن سابق یوونتوس مهاجم مدنظر پرسپولیس

میشل پائولوچی مهاجم جدید پرسپولیس+بیوگرافی و عکس

در شرایطی که با جدایی مهدی طارمی، باشگاه پرسپولیس به دنبال پرکردن جای خالی مهاجم خود است، گزارشاتی مبنی بر علاقه باشگاه پرسپولیس به مهاجم پیشین تیم یوونتوس، منتشر شد. 

امّا میشل پائولوچی، مهاجم ایتالیایی که مدنظر باشگاه پرسپولیس قرار گرفته است، متولد 6 فوریه 1986 است و 30 سال سن دارد.  پائولوچی 1 متر و 82 سانتی متر قد دارد و محصول آکادمی جوانان باشگاه یوونتوس ایتالیا ست. او از سال 2003 به عضویت تیم جوانان باشگاه یوونتوس در آمد و تا سال 2006 در این آکادمی حضور داشت و در فصل 2006-2007 که تیم یوونتوس در سری ب حضور داشت به تیم اصلی دعوت شد. 

فیلم و عکس میشل پائولوچی بازیکن سابق یوونتوس مهاجم مدنظر پرسپولیس بیوگرافی

او در همان فصل به تیم آسکولی قرص داده شد و او 10 سپتامبر 2006 در بازی مقابل آتالانتا، اولین بازی اش در سری آ را تجربه کرد. او در فصلی که در آسکولی حضور داشت، در 32 بازی برای این تیم، 6 گل در سری آ به ثمر رساند. در پایان فصل باشگاه یوونتوس این بازیکن را با مالکیت کامل به تیم اودینزه فروخت.

باشگاه اودینزه نیز این بازیکن را یک نیم فصل به آتالانتا قرض داد که در 9 بازی با پیراهن این تیم، پائولوچی موفق به زدن گلی برای این تیم نشد. در ادامه سال آینده این بازیکن به صورت قرضی در کاتانیا حضور پیدا کرد و در 26 بازی که در فصل 2009 برای این تیم سیسیلی انجام داد، موفق به زدن هفت گل برای این تیم شد.

میشل پائولوچی بازیکن سابق یوونتوس مهاجم مدنظر پرسپولیس 

پائولوچی در پایان فصل 2009 به تیم سیه نا پیوست و تا سال 2014 بازیکن این تیم محسوب می شد، امّا در طول این مدت، به تیم های یوونتوس، پالرمو و ویچنزا قرض داده شد. او در سیه نا 39 بازی انجام داد و 9 گل برای این تیم به ثمر رساند. او در ویچنزا که در لیگ های آماتور بازی می کرد، 41 بازی انجام داد و 11 گل نیز به ثمر رساند.

پائولوچی در پایان فصل 2014 راهی تیم لاتینا در سری ب شد و در حالی که یک فصل در این تیم حضور داشت با 35 بازی و 5 گل زده به حضورش در این تیم خاتمه داد. وی در پایان فصل گذشته به تیم پترولول پلویشت رومانی پیوست، تیمی که در دسته یک فوتبال رومانی بازی می کرد، او در فصل گذشته 12 بازی با پیراهن این تیم انجام داد و موفق به زدن 1 گل در فصل گذشته برای این تیم شد.

قرارداد فصل گذشته، پائولوچی با تیم پلویشت رومانی شش ماهه بود و در پایان فصل این باشگاه در صورت تمایل می تواند قرارداد این بازیکن را تمدید کند. گفتنی است پائولوچی در رده های ملی ایتالیا، زیر 17 سال، زیر 19 سال، زیر 20 سال و زیر 21 سال، مجموعا 13 بازی انجام داده و دو گل نیز به ثمر رسانده است.

دانلود فیلم بازی میشل پائولوچی مهاجم سابق یوونتوس

منبع:طرفداری