فیلم بازی والیبال ایران و ایتالیا المپیک 2016 ریو پنج‌شنبه 28 مرداد 95+نتیجه

فیلم بازی والیبال ایران و ایتالیا المپیک 2016 ریو پنج‌شنبه 28 مرداد 95

نتیجه بازی والیبال ایران و ایتالیا المپیک 2016 ریو

فیلم کامل مسابقه والیبال ایران و ایتالیا المپیک 2016 ریو پنج‌شنبه 28 مرداد 95

والیبال ایران و ایتالیا المپیک 2016 ریو+نتیجه و فیلم

نتیجه و فیلم بازی والیبال ایران و ایتالیا المپیک 2016 ریو 28 مرداد 95:

پنج‌شنبه 1395/05/28 ساعت: 01:30 / والیبال المپیک 2016 : ایران - ایتالیا

پخش زنده: از شبکه سه

در روزهایی که معمولا کلید واژه هایی مثل "شکست ناباورانه"، "حذف ... از المپیک"، "از مردم ایران عذر می خواهم" و "فشار مسابقات بالا بود" اخبار ورزشکاران ایرانی در المپیک ریو پیگیری می شود و پرامیدترین کاروان المپیکی ایران حس دلسردی نسبی را به وجود آورده است. تنها چند رویداد دیگر هستند که روزنه های امید را زنده نگه داشتند که یکی از اصلی ترین آن والیبال خواهد بود.

والیبالیست ها امشب رو در روی ایتالیایی قرار می گیرند که در صورت پیروزی شاید تمام اتفاقات تلخ کاروان ایران در سایه این موفقیت قرار بگیرد و به قول سرمربی آرژانتینی تیم ملی والیبال ایران شاید این بازی، "بازی سال" شود. بازی ایران و ایتالیا همیشه سرشار از نکات و جذابیت هایی بوده است که بسیاری از خاطرات شیرین طرفداران والیبال به بازی های این دو تیم برمی گردد.

ایران با تمام تیم های بزرگ دنیا بازی جدی و برابر داشته است اما دیدار با ایتالیا همیشه جذاب ترین رقابت والیبال ایران بوده است چرا که وقتی هنوز تیم طلایی ایران شکل نگرفته بود و ایتالیا همان تیم پرستاره افسانه ای محسوب می شد، کار دو تیم به ست پنجم کشیده شد و در امتیازی دراماتیک برد از چنگ ایران رفت تا آن اولین یورش والیبال کشورمان به شکست تیم های بزرگ دنیا باشد. 

والیبال ایران و ایتالیا المپیک 2016 ریو پنج‌شنبه 28 مرداد 95

نکاتی که قبل از بازی با ایتالیا یادآوری آنها خالی از لطف نیست:

دو تیم 16 بازی با هم انجام داده اند که ایران در 5 بازی برنده بازی بوده است.

2013 (لیگ جهانی): ایران 3 – ایتالیا 1، 2013 (قهرمانان قاره‌ها): ایران 3 – ایتالیا 2، 2014 (لیگ جهانی): ایران 3 – ایتالیا 1 ، 2014 (لیگ جهانی): ایران 3 – ایتالیا 0 و 2014 (قهرمانی جهان): ایران 3 – ایتالیا 1 بردهای ایران مقابل ایتالیا در سال های اخیر بوده است.

عثمانی خوانتورینا (5) و  ایوان زایتسف (9) با 72 و 71 امتیاز بهترین بازیکنان ایتالیا تا این مرحله از المپیک هستند.

در جدول 10 اسپکر برتر المپیک میلاد عبادی پور بالاتر از فیلپه لانزا و ایوان زایتسف ایتالیایی قرار دارد.

سید محمد موسوی و عادل غلامی در جمع بهترین دفاع کننده های المپیک قرار دارند، جمعی که ایتالیا در بالای جدول بازیکنی ندارد.

نقطه پر رنگ تمایز ایران و ایتالیا در سرویس است. ایوان زایتسف با 6 امیتاز مستقیم بهترین بازیکن ایتالیا در این تکنیک بوده است و خوآنتورینا، لانزا، جیانلی و بیرارلی دیگر سرویس زن های پرامتیاز ایتالیا هستند.

ایتالیا جزو معدود تیم هایی در این المپیک است که 2 لیبرو با خودش به ریو آورده که هر دو آنها ستاره های ایتالیا محسوب می شوند.

نتیجه والیبال ایران و ایتالیا در المپیک 2016 | فیلم بازی | 28 مرداد 95

 اوج ایتالیای متحول شده در المپیک

تیم افسانه ای دهه 80 و 90 میلادی نزدیک به 10 سال ناموفق را پشت سر گذاشته بود تا اینکه در 2 سال اخیر تبدیل به همان قدرت همیشگی شده است البته با اضافه شدن 3 مهره اصلی؛ سیمونه جیانلی (پاسور)، عثمانی خوآنتورینا (ستاره کوبایی الاصل) و جیان لورنزو بلنجینی (سرمربی). تیم این روزهای ایتالیا با تیمی که حریف نزدیک ایران بود تفاوت های زیادی دارد و در این المپیک فرانسه، آمریکا، برزیل و مکزیک را شکست داد تا بعد از المپیک 2004 آتن که تجربه فینال را نداشته است یک بار دیگر به مدال طلا یورش ببرد.

 نتایج ایتالیا در این المپیک:

ایتالیا 3 - فرانسه 0

ایتالیا 3 - آمریکا 1

ایتالیا 3 - مکزیک 0

ایتالیا 3 - برزیل 1

ایتالیا 1 - کانادا 3 (پس ایتالیا هم در اوج قدرت شکست پذیر است.)

دانلود فیلم کنفرانس خبری لوزانو قبل از بازی با ایتالیا 

دانلود فیلم پیش نمایش والیبال ایران و ایتالیا المپیک 2016 ریو 

والیبال با المپیک خداحافظی کرد

دیداری که همه منتظر او بودند راس ساعت 1:30 بامداد برگزار شد، ایران و ایتالیا در دور اول حذفی المپیک ریو. دیداری که به تنهایی می توانست پیروزی اش تلخی روزهای گذشته کاروان را زیر سایه بگیرد. همه از تبدیل این دیدار به "بازی سال" صحبت می کردند تا صعود به نیمه نهایی همان اتفاقی بزرگی شود که ایرانی ها در انتظارش بودند.

شروع بازی با اینکه نمایش بازیکنان ایران فوق العاده بود اما 2 ست پی در پی ایتالیا برنده بازی شد. ست اول 31 بر 29 و ست دوم 25 بر 19. سرنوشت برنده ست اول را اشتباهات فردی و بازیکنان با تجربه تیم ها مشخص می کردند که ایتالیا در این فاکتور موفق بود. ست دوم هم با اینکه 25 بر 19 به پایان رسید اما ست نزدیکی بود چرا که دو تیم تا امتیاز 15 با هم برابر پیش رفتند اما تعویض به موقع بلنجینی بازیکن تازه وارد را به زمین فرستاد تا با سرویس نتیجه را کاملا تغییر دهد.

لوزانو برای شروع ست سوم امیر غفور و مجتبی میرزاجانپور را از ابتدا وارد بازی کرد و در میانه های ست فرهاد قائمی و حمزه زرینی هم به عنوان بازیکن جایگزین وارد شدند تا آخرین تلاش های ایران برای برد انجام شود اما هیچ کدام از این تلاش ها کارساز نشد تا ایران با نتیجه 3 بر صفر و امتیازات 31 بر 29، 25 بر 19 و 25 بر 17شکست را قبول کند و رویای حضور در چهار تیم برتر المپیک در همین جا پایان بپذیرد.

نتیجه :  ایران 0  ایتالیا 3

ایران        29      19      17

ایتالیا       31      25      25

 دانلود فیلم خلاصه بازی والیبال ایران ایتالیا 28 مرداد 95 المپیک 2016 ریو > لینک دانلود

دانلود فیلم صحبتهای والیبالیستها بعد حذف از المپیک 2016 ریو >  لینک دانلود

منبع:ورزش سه/