فیلم دستگیری دو تن از ارازل مازندرانی که کلیپی از خود را منتشر کرده بودند

کلیپ دستگیری دو تن از ارازل مازندرانی که کلیپی از خود را منتشر کرده بودند

فیلم دستگیری دو تن از ارازل و اوباش مازندرانی که کلیپی از خود را منتشر کرده بودند

دستگیری دو تن از ارازل مازندرانی + کلیپ

فیلم لحظه دستگیری ارازل و اوباش مازندرانی 

فیلم دستگیری دو تن از ارازل مازندرانی که کلیپی از خود را منتشر کرده بودند

چند وقتی می‌شود که در کانال‌های تلگرام فیلمی از قدرت نمایی اراذل و اوباش شمال کشور تولید و پخش می‌شود.

در این فیلم‌ها که موجب رعب و وحشت برخی از شهروندان استان‌های شمالی کشور شده است، حکایت از خصومت شخصی افراد شرور و سابقه دار می‌دهد که با زبان محلی اقدام به فحاشی به اراذل و اوباش دیگر می‌کنند.

اوباش‌های سابقه دار که بازیگران اصلی اینگونه کلیپ‌ها هستند، همدیگر را در فضای مجازی دعوت به دعوا می‌کنند و معلوم نیست که با اجرای چنین رفتار‌هایی به دنبال چه چیزی هستند؟

رضا عنایتی مدیر‌کل انتظامی استانداری مازندران نیز با اشاره به این مجرم از انتشار این کلیپ‌ها در فضای مجازی انتقاد می‌کند و می‌گوید: «جوان‌ها نباید از این افراد تقلید کنند. پلیس با این مسائل برخورد می‌کند. یکی از این افراد از شرورهای آمل است که مدتی است به زندان افتاده و حکم تبعید برایش صادر شده است.»

البته برخی منابع آگاه در پلیس اعلام کردند که جوانانی نیز در کلیپ‌ها هستند که جزء دست‌های اشرار محسوب نمی‌شوند و تنها به خاطر جوانی دست به ساخت چنین کلیپ‌هایی زده‌اند.

از سوی دیگر می‌توان برخی از بازیگران کلیپ‌ها را شناسایی کرد به طوری که یکی از این مجرمان مردی ٢٧ ساله و اهل آمل است که پیش از این ٤٤ بار به زندان افتاده و جرایم آدم ربایی، زورگیری، ایجاد رعب و وحشت و سرقت در پرونده دارد. او که به تازگی در عملیات مسلحانه پلیس آمل و با اصابت گلوله دستگیر شده با انتشار کلیپی از خود، دیگران را به نزاع تهدید کرده بود.

دادستان بابل امروز اعلام کرد که یکی از بازیگران این کلیپ‌ها که اراذل و اوباش مخوف استان محسوب می‌شود به اتهام محاربه و افساد فی الارض تحت تعقیب قضایی قرار گرفت و تاکنون نیز یک نفر از همدستانش دستگیر شده است.

این اراذل و اوباش با ربودن تبهکاری از منطقه گتاب و زدن قمه به وی اقدام به قدرت نمایی کرده و با انتشار فیلم آن موجبات ناامنی در منطقه را فراهم کرده است؛ این خلافکار که خود را شاه معرفی می‌کرد، ماه گذشته با رضایت شکات از زندان آزاد شده بود.

مردم در این زمان‌ها انتظار دارند تا دستگاه امنیتی به ویژه پلیس و دستگاه قضا با جدیت به جریان کلیپ‌های سریالی اراذل و اوباش پایان دهند و نتایج دستگیری آنان را از طریق رسانه‌ها در اختیارشان قرار دهند.

دانلود کلیپ ارازل

در این فیلم پلیس دو تن از ارازل مازندرانی که چند روز پیش کلیپی از خود را به نمایش گذاشته بودند را دستگیر کرد.

فیلم

/

در این فیلم لحظه دستگیری یکی از ارازل خطرناک شمال کشور را خواهید دید.

دانلود فیلم

منبع:باشگاه خبرنگاران