فیلم و عکس تجمع هواداران منصور پورحیدری و همسرش مقابل بیمارستان+مکان و زمان تشییع

تجمع هواداران منصور پورحیدری و همسرش مقابل بیمارستان

فیلم تجمع هواداران منصور پورحیدری مقابل بیمارستان

عکس تجمع هواداران منصور پورحیدری و همسرش مقابل بیمارستان

مکان و زمان تشییع منصور پورحیدری

عکس و فیلم تجمع هواداران منصور پورحیدری و همسرش مقابل بیمارستان+زمان و مکان تشییع

تجمع هواداران بعد از فوت منصور پورحیدری:پس از اعلام خبر درگذشت منصور پورحیدری، پیشکسوتان فوتبال و باشگاه استقلال و همین طور هواداران فوتبال در بیمارستان ایران مهر حاضر شدند.

بهرام افشارزاده، امیدوار رضایی، کاظم اولیایی، حسن روشن، پندار توفیقی، پرویز مظلومی، بهتاش فریبا، سعید رمضانی، جمعی از مسئولان باشگاه استقلال و تعدادی از هواداران این تیم در بیمارستان ایرانمهر حاضر شدند و با خانواده پورحیدری ابراز همدردی کردند.

روشن و اولیایی در حالی که اشک می‌ریختند یکدیگر را در آغوش گرفتند و پس از ورود به بیمارستان به فرزندان پورحیدری و همسرش تسلیت گفتند.لحظه به لحظه به تعداد این افراد درمقابل بیمارستان ایرانمهر اضافه می‌شود.هوادارانی که مقابل بیمارستان حاضر شده‌اند برای درگذشت پدر استقلال اشک می‌ریزند.

تشییع جنازه منصور پورحیدری | زمان و مکان خاکسپاری | عکس و فیلم

همسر منصور پورحیدری:فریده شجاعی، همسر پورحیدری در حالی که به شدت اشک می‌ریخت بیمارستان را ترک کرد.

فرزندان منصور پورحیدری:علی، فرزند پورحیدری نیز شرایط روحی مساعدی نداشت و نتوانست با رسانه‌ها گفت‌وگو کند و پس از گذشت ساعتی بیمارستان را ترک کرد.

هواداران منصور پورحیدری:هوادارانی که خودشان را به بیمارستان ایرانمهر رسانده‌اند با سر دادن شعار “خداحافظ منصور پورحیدری” و “منصورخان بلند شو اس اسی بیقراره” با این پیشکسوت فقید وداع کردند.

تشییع جنازه منصور پورحیدری | زمان و مکان خاکسپاری | عکس و فیلم

زمان و مکان تشییع منصور پورحیدری: قرار است پیکر منصور پورحیدری صبح روز یکشنبه ۱۶ آبان در ورزشگاه شیرودی تشییع شود و سپس در قطعه نام‌آوران بهشت زهرا به خاک سپرده شود. طبق گفته مسئولان آرامگاه پورحیدری در کنار ناصر حجازی دیگر پیشکسوت فقید استقلال خواهد بود.

=================

فیلم شعار هواداران مقابل بیمارستان ایرانمهر بعد از فوت منصور پورحیدری

لینک دانلود            لینک کمکی

=================

منبع:دانلود روزانه