ماجرای سفر پیکسی فاکس برای عمل زیبایی به ایران +عکس

سفر پیکسی فاکس برای عمل زیبایی به ایران +عکس

ماجرای سفر پیکسی فاکس به ایران برای عمل زیبایی 

ماجرای سفر مدل و مانکن خارجی به ابران برای عمل زیبایی+تصویر

بیوگرافی پیکسی فاکس+عکس

ماجرای سفر پیکسی فاکس به ایران برای عمل زیبایی+عکس: 

پیکسی فاکس نامی است که در رتبه های اینترنتی در آخر هفته ایران جزو ترندها قرار کرفته اما وقتی درباره او تحقیق کردیم به نظر می رسد نمی توان یه ترند شدن او چندان حس خوبی داشت.

او سومین مدل است که گفته می شود طی ماه های اخیر به ایران آمده است تا به عنوان یک گردشگر، عمل زیبایی انجام دهد. خبر را یکی از مجریان شبکه بیگانه غیر مجاز اعلام کرد. مجری این برنامه در اینستاگرام خود خبر داده که همین الان ایشون در تهران حضور دارن و بالای ۸۰ هزار پوند هزینه مرده اند که خود را شبیه به زنی بکنند که در فیلم رتجر رابیت بود. شش دنده اش را درآورده و رنگ چشمانش را هم عوض کرده است.

درباره عمل جراحی زیبایی پیکسی فاکس گفته می شود او تزریق به صورت و سینه را هم در یکی از کلینیک های تهران پشت سر گذاشته است.

پیکسی فاکس | جزئیات ماجرای سفر پیکسی فاکس به ایران | عکس و بیوگرافی

پس از این ماجرا، خود او هم عکسهایی را در اینستاکرام شخصی اش از این عمل و تصویرهای ایران رونمایی کرده است. این چندمین سفر افرادی با این سابقه به ایران است. پیش از این کندی چارم و اریکا گری هم به ایران آمده بودند

پیکسی فاکس سومین مدل فیلم های آنچنانی به ایران سفر کرد وی درباره ی سفرش به ایران در صفحه ی شخصی اش عکس ها ونوشته هایی منتشر کرده است.

بر پایه این گزارش، “پیکسی فاکس” که تا کنون بیش از ۸۰ هزار پوند هزینه تغییر چهره و اندام خود کرده و رنج حدود ۲۰ عمل جراحی را متحمل شده تا به شخصیت‌های کارتونی شبیه شود، به‌تازگی در یکی از کلینیک‌های تهران چند عمل تازه داشته است!

پیکسی فاکس | جزئیات ماجرای سفر پیکسی فاکس به ایران | عکس و بیوگرافی

پیکسی فاکس صفحه اینستاگرام خود از سفر به ایران نوشته و تصاویری نیز به اشتراک گذاشته است.مسئولان ذیربط هنوز توضیح قانع‌کننده‌ای در رابطه با این سفرهای مشکوک و سریالی ارائه نکرده‌اند.

منبع:نمناک