ماجرای محمد اسدی و بهداد سلیمی+فیلم و عکس

ماجرای محمد اسدی و بهداد سلیمی

محمد اسدی کیست؟+عکس

جزئیات ماجرای محمد اسدی و بهداد سلیمی+فیلم 

فیلم لحظه سیلی خوردن بهداد سلیمی از محمد اسدی

جزئیات ماجرای محمد اسدی و بهداد سلیمی:

بهداد سلیمی، نواب نصیر شلال و سعید محمدپور، ظهر پنجشنبه برای عیادت  از کوروش باقری به بیمارستان “پیامبر” تهران رفته بودند ولی بعد  از این عیادت و هنگام ترک بیمارستان، اتفاق عجیبی رخ داد.

وقتی سلیمی در حال ترک بیمارستان بود یک مربی، به سمت سلیمی حمله ور شد و به صورت وی سیلی زد که منجر به پاره شدن لب قوی‌ترین مرد جهان شد. البته سلیمی با رفتاری پهلوانانه از درگیری اجتناب و بیمارستان را ترک کرد.

قهرمان ورزش ایران هیچ گاه تصور این را نمی کرد که نتیجه‌ی عیادت از سرمربی تیم ملی وزنه برداری یک سیلی و لبی پاره برای او باشد!

سعید محمدپور، وزنه‌بردار المپیکی ایران که همراه بهداد سلیمی بود، با تایید حمله به بهداد سلیمی در بیمارستان “پیامبران” به خبرنگار ایسنا گفت: داخل بیمارستان یکی از مربیان خرم آباد جلوی بهداد سلیمی را گرفت و گفت “تا دیروز علیه کورش باقری مصاحبه می‌کردی و الان رفیقش شدی” و پس از آن به او حمله ور شد که بهداد سلیمی با منش پهلوانی خود هیچ برخوردی با او نکرد و حتی هیچ حرفی هم به او نزد که این نشان دهنده شخصیت بزرگ سلیمی است و خود من واقعا از این کار بهداد سلیمی خوشحال شدم.

به گزارش گل برتر GOL.IR؛ بهداد سلیمی که نسبت به این اتفاق در آن لحظه واکنش نشان نداده، قرار است از این فرد شکایت کند. او تصمیم گرفته پای شکایت خود به مراجع قانونی بایستد و عقب‌نشینی نکند؛ فردی که به دارنده مدال طلای المپیک لندن سیلی زده و باعث پاره شدن لب سلیمی شده است. اما بهداد سلیمی از چه کسی می‌خواهد شکایت کند؟

بهداد سلیمی قصد دارد از فردی به نام محمد اسدی شکایت کند؛ این فرد که حدود 40 سال دارد و جالب اینکه از جثه بزرگی هم برخوردار نیست، مربی وزنه‌برداری است. اسدی در میان اهالی وزنه‌برداری فرد شناخته‌شده است. در عین حال، او یک مربی خرم‌آبادی است و پیشرفت چندانی در این رشته نداشته است.

جالب اینکه بهداد سلیمی هم با دیدن اسدی در بیمارستان این فرد را شناخته، اما هرگز فکر نمی‌کرده که او به سوی‌ش حمله کند. او اما به سلیمی گفته «تا دیروز بر علیه باقری مصاحبه می‌کردی و حالا آمدی رفیقش شدی؟» و ضربه‌ای به وزنه‌بردار دسته فوق‌سنگین وارد کرده است.

محمد اسدی البته برای اولین بار نیست که به یک نفر حمله می‌کند و پیشتر این مربی به داراب ریاحی، نایب رئیس سابق فدراسیون وزنه‌برداری حمله کرده بود. نکته اینجاست که اسدی با تیغ موکت‌بُری ریاحی را زخمی کرده است.

اما چرا بهداد سلیمی و دو همراهش سعید محمدپور و نواب نصیرشلال هیچ نامی از محمد اسدی نبرده‌اند. ظاهرا آنها بر این باورند که اسدی با این کارها می‌خواهد خودش را مطرح کند و به همین دلیل تنها از اسدی به عنوان یک مربی نام می‌برند.

====================

دانلود فیلم سیلی خوردن بهداد سلیمی

لینک دانلود           لینک کمکی

====================

منبع:آپارات/فرارو/