مدارس کدام شهرها فردا چهارشنبه 17 آذر 95 تعطیل است؟

وضعیت تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه 17 آذر 95

اخبار تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه 17 آذر 95

آیا مدارس فردا چهارشنبه 17 آذر 95 تعطیل است؟

تعطیلی مدارس و دانشگاه ها چهارشنبه 95/9/17

تعطیلی مدارس چهارشنبه 17 آذر 95 | مدارس کدام شهرها فردا تعطیل است؟

مدارس سری بعدازظهر 6 شهر اردبیل تعطیل شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ آموزش و پرورش اردبیل طی اطلاعیه ای اعلام کرد: به علت بارش برف و برودت هوا در روز سه شنبه 16آذرماه سری بعد از ظهر در اردبیل، انگوت، گرمی و مشکین شهر تمامی مقاطع تحصیلی است.

بارش برف همچنین در سری بعداز ظهر دانش آموزان پیش دبستانی، ابتدایی و متوسطه دوره اول شهرستان نمین و پیش دبستانی و ابتدایی شهر هیر را خانه نشین کرد.

در سری قبل از ظهر هم مدارس بیله سوار، جعفرآباد، انگوت در مقطع پیش دبستانی و ابتدایی و در شهرهای گرمی، لاهرود تمامی مقاطع تحصیلی تعطیل شدند.

بارش برف در آذربایجان شرقی برخی مدارس شهرستان ها را تعطیل کرد:

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛بنابر اطلاعیه روابط عمومی آموزش و پرورش استان به دلیل بارش برف و برودت هوا  امروز سه شنبه 16 آذر ماه  در شهرستان کلیبر در شیفت بعد از ظهر پیش دبستانی و ابتدایی مدارس شهری و روستایی و در منطقه صوفیان مدارس کلیه مقاطع در شیفت بعداز ظهر تعطیل می باشد. 

مدارس کدام استان ها تعطیل است؟

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، بارش برف و سرد شدن هوا در استان اردبیل سبب تعطیلی مدارس همه مقاطع تحصیلی و مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی در بیله سوار ،انگوت و جعفرآباد در نوبت صبح امروز شد.

همچنین بر اساس گزارش اداره کل هواشناسی استان اردبیل  سامانه بارشی تا فردا در منطقه تداوم خواهد داشت و هوای سرد نیز تا شنبه آینده در منطقه حاکم خواهد بود .گفتنی است در این مدت دمای هوا در مناطق مختلف استان اردبیل زیر صفردرجه خواهد بود.

تبریز؛بارش برف در آذربایجان شرقی برخی مدارس شهرستان ها را تعطیل کرد.به دلیل بارش برف و برودت هوا امروزبعدازظهر برخی مدارس شهرستانهای استان تعطیل شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان؛از تبریز؛ بنابر اطلاعیه روابط عمومی آموزش و پرورش استان به دلیل بارش برف و برودت هوا  امروز سه شنبه 16 آذر ماه  در شهرستان کلیبر در شیفت بعد از ظهر پیش دبستانی و ابتدایی مدارس شهری و روستایی و در منطقه صوفیان مدارس کلیه مقاطع در شیفت بعداز ظهر تعطیل می باشد.مدارس سری بعدازظهر 6 شهر اردبیل تعطیل شد.

** با توجه به برودت هوا امکان تعطیلی مدارس در روز چهارشنبه 95/9/17 وجود دارد.تا این لحظه خبری درباره تعطیلی فردا چهارشنبه 17 آذر 95 منتشر نشده است.در صورت اعلام خبر جدید تعطیلی مدارس سایت بروز میشود.**