منصور پورحیدری درگذشت+عکس و بیوگرافی

منصور پورحیدری درگذشت

فیلم آخرین وضعیت منصور پورحیدری قبل از فوت

زمان و مکان تشییع جنازه منصور پورحیدری

درگذشت منصور پورحیدری+علت مرگ

درگذشت منصور پورحیدری+علت مرگ

منصور پورحیدری فصل گذشته به عنوان سرپرست استقلال تهران در کنار تیم محبوبش فعالیت می‌کرد؛ اما در اوایل آذر ماه به دلیل شدت تنگی نفس و ابتلا به بیماری قند خون در بیمارستان بستری شد و پس از آن با وجود یکی، دو بار مرخص شدن دوباره به بستر بیماری رفت.

او پس از ماه‌ها تحت نظارت پزشک بودن، به دلیل ابتلا به بیماری سرطان، در هفته‌های اخیر حال و روز خوشی نداشت و یکشنبه گذشته (نهم آبان ماه) به دلیل شدت عفونت ریوی بار دیگر در ICU بستری و ممنوع الملاقات شد تا اینکه دقایقی قبل، این مرد بزرگ و افتخارآفرین استقلال تهران که این تیم را به قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا نیز رسانده بود، در بیمارستان ایران مهر تهران درگذشت.

===========

فیلم آخرین وضعیت منصور پورحیدری قبل از فوت

لینک دانلود            لینک کمکی

==========

بیوگرافی منصور پورحیدری:

منصور پورحیدری متولد ۶ بهمن ۱۳۲۴  درگذشت ۱۴ آبان ۱۳۹۵ بازیکن و مربی سابق فوتبال و پر افتخارترین مربی تاریخ باشگاه استقلال تهران بود. همچنین احیای باشگاه استقلال بعد از انقلاب ۵۷ و تغییر نام باشگاه به استقلال از خدمات ایشان برای منحل نشدن باشگاه بود. ۲ قهرمانی استقلال در مسابقات چهار جانبه آسیا در کارنامه ایشان می‌درخشد .وی همسر فریده شجاعی، نایب رئیس سوم فدراسیون فوتبال بود.پورحیدری مدیر فنی و سرپرست باشگاه فوتبال استقلال تهران بود.

زمان و مکان تشییع منصور پورحیدری: متعاقبا اعلام خواهد شد

آخرین عکس منصور پورحیدری قبل از مرگ

منبع:ورزش سه