برچسب ها:نتیجه بازی استقلال و ذوب آهن 9 خرداد 95,خلاصه بازی استقلال و ذوب آهن فینال جام حذفی 9 خرداد 95,گلهای بازی استقلال و ذوب آهن 9 خرداد 95,پیش بازی استقلال و ذوب آهن 9 خرداد 95,داوری بازی استقلال و ذوب آهن 9 خرداد 95,ترکیب استقلال و ذوب آهن 9 خرداد 95, استقلال و ذوب آهن فینال جام حذفی خرداد 95 ,خلاصه بازی, استقلال ,ذوب آهن, فوتبال ,فینال جام حذفی فوتبال ایران,بازی استقلال فینال جام حذفی , اخبار استقلال ,نتیجه خلاصه بازی و گل های جام حذفی فوتبال ایران,

نتیجه خلاصه بازی و گلهای استقلال و ذوب آهن فینال جام حذفی 9 خرداد 95

بازی استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان فینال جام حذفی ایران

یکشنبه نهم خرداد ماه 95 | ورزشگاه نفت و گاز خرمشهر، ساعت 21

یکشنبه 1395/03/09 ساعت: 21:00

فینال جام حذفی : استقلال - ذوب آهن

زنده از شبکه سه

از دومین قهرمان فوتبال ایران فرداشب در خرمشهر رونمایی می شود.استقلال و ذوب آهن برگزار کننده بیست و نهمین فینال جام حذفی ایران خواهند بود، فینالی که برای اولین بار در خرمشهر برگزار می شود.

قهرمانی در جام حذفی می تواند فصل را برای هر دو تیم با شیرینی به پایان برساند. ذوب آهنی که همین چند روز پیش از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد و در لیگ هم ششم شده است و استقلالی که با سومی در لیگ برتر نتوانست انتظارات هواداران را به طور کامل برآورده کند.

قهرمانی در جام حذفی علاوه بر اینکه در عملکرد یک باشگاه در طول فصل تاثیر می گذارد در سرنوشت دو مربی هم تاثیرگذار خواهد بود. از اصفهان خبر می رسد احتمال جدایی یحیی گل محمدی از ذوب آهن وجود دارد، پرویز مظلومی هم که هفته هاست خبر جدایی اش را می شنود. احتمالا قهرمانی در بازی فرداشب می تواند سرنوشت مربی قهرمان را هم تغییر دهد.

هر دو تیم برای بازی مهم فردا شب غایبانی هم دارند. خسرو حیدری و سجاد شهباززاده دو بازیکن کلیدی استقلال محروم اند و در سوی دیگر هاشم بیگ زاده و احسان پهلوان مصدوم هستند و شاید به بازی یکشنبه شب نرسند.

از طرفی دو تیم شرایطی متفاوت دیگری را هم تجربه می کنند. ذوب آهن پس از بازی در لیگ قهرمانان آسیا تیمی خسته به نظر می رسد و شاید از این بابت در گرمای خرمشهر لطمه بخورد. در سوی دیگر استقلال هم ۱۶ روز است در مسابقه ای حضور نداشته و شاید این دوری از میدان برایش مشکل ساز شود.

نتیجه این فینال در سرنوشت آسیایی این دو تیم و حتی تراکتورسازی هم موثر است. استقلال هم اکنون سهمیه حضور در پلی آف را کسب کرده و اگر قهرمان شود سهمیه نسیه خود را نقد می کند و به سهمیه مستقیم می رسید. ذوب آهن هم در صورت قهرمانی فرصت دوباره ای برای حضور در آسیا به دست می آورد. از طرفی قهرمانی استقلال باعث خواهد شد تیم چهارم لیگ، تراکتورسازی هم به سهمیه حضور در پلی آف لیگ قهرمانان برسد.

هر دو تیم، تیم های پرافتخاری در جام حذفی هستند. این دهمین فینال استقلال است. آبی ها با شش قهرمانی پرافتخارترین تیم جام حذفی محسوب می شوند. ذوب آهن هم که فصل قبل قهرمانی جام حذفی را جشن گرفت در خرمشهر پنجمین فینالش را تجربه می کند. این تیم سه بار جام را بالای سر برده که آخرینش فصل گذشته بوده. آخرین قهرمانی استقلال در جام حذفی هم در سال ۱۳۹۰ بوده است.در آن بازی پرویز مظلومی سرمربی استقلال بود.

دو تیم در مسیرشان برای رسیدن به فینال تجربه برد در ضربات پنالتی را دارند و باید دید بازی فرداشب به پنالتی کشیده می شود یا خیر؟

ذوب آهن می تواند به آمار یحیی گل محمدی امیدوار باشد که هرگز به استقلال نباخته است. در آنسو هم استقلال این فصل تیم بسیار خوبی در خارج از خانه بوده است.

این دو تیم در این فصل دوبار با هم بازی کردند. در دور رفت ذوب آهن در تهران استقلال را شکست داد و در بازی برگشت دو تیم به تساوی رسیدند.

محروم:

استقلال:خسرو حیدری و سجاد شهباززاده، ذوب آهن:-

مسیر فینالیست شدن:

استقلال: استقلال۵-شهرداری سمنان صفر، استقلال ۳- فولاد یک، نفت یک- استقلال یک( برد استقلال درضربات پنالتی ۵-۴)، تراکتورسازی یک- استقلال ۲.

ذوب آهن: ذوب آهن ۲- بادران تهران یک، گسترش فولاد صفر- ذوب آهن یک، ذوب آهن ۲- پرسپولیس صفر، ذوب آهن ۲- سپاهان ۲(برد استقلال درضربات پنالتی ۴-۱)

تعداد قهرمانی:

استقلال:۶، ذوب آهن:۳

جایگاه در لیگ:

استقلال: سوم، ذوب آهن: ششم.

تیم داوری: علیرضا فغانی با کمک سجاد طوری و حسن ظهیری

منبع:نود/ورزش سه

خلاصه کامل بازی استقلال 1-1 ذوب آهن (پنالتی 4-5)

دانلود فیلم جشن قهرمانی جام حذفی ذوب آهن

ویدئو حواشی بازی استقلال - ذوب آهن