نتیجه بازی امروز پرسپولیس و استقلال ( دربی 83 ) 26 شهریور 95 خلاصه و گلها

نتیجه نهایی بازی پرسپولیس و استقلال ( دربی 83 ) 26 شهریور 95

دانلود فیلم خلاصه بازی پرسپولیس و استقلال ( دربی 83 ) 26 شهریور 95+لینک مستقیم

گلهای پرسپولیس و استقلال ( دربی 83 ) 26 شهریور 95 |بازی های هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ایران

پرسپولیس و استقلال ( دربی 83 ) 95/6/26

نتیجه و خلاصه و گلهای بازی پرسپولیس و استقلال : هفته 6 ششم لیگ برتر فوتبال ایران جام خلیج فارس

جمعه 1395/05/26 ساعت: 17:00 / پخش زنده: از شبکه سه 

پیش بازی پرسپولیس و استقلال دربی 83 : دو غول پایتخت فردا در شرایطی کاملا متفاوت به مصاف هم می روند. یکی در بالای جدول و دیگری در رده سیزدهم.

استقلال با منصوریان شروع ضعیفی در لیگ شانزدهم داشته و خیلی زود از رقیب سنتی‌اش عقب افتاد.از طرفی باید به عملکرد دو تیم در داربی‌های اخیر هم اشاره کرد. استقلال ۹ بازی است که در داربی برنده نشده است، در سوی دیگر هیچ یک از بازیکنان پرسپولیس سابقه باخت در داربی را ندارند.

با این حال آنهایی که با حال و هوای داربی ها  آشنا هستند می دانند که نتیجه داربی هرگز به جایگاه دو تیم در جدول ارتباط نداشته است. در تاریخ داربی تهران وقتی فاصله دو تیم قبل از داربی بیش از ۸ امتیاز بوده تیم بالاتر هیچ وقت موفق به بردن بازی نشده است.

آمار امیدوارکننده مربی‌ها

 نتیجه داربی می تواند در سرنوشت علیرضا منصوریان تاثیر داشته باشد. سرمربی این فصل آبی‌ها می داند که باخت مقابل رقیب سنتی می تواند فرصت او در استقلال را به پایان برساند مثل همان اتفاقی که برای حمید استیلی در پرسپولیس رخ داد. با این وجود آمار منصوریان هم در تقابل با پرسپولیس عالی است. در تقابل های مربی سابق نفت با پرسپولیس او ۲ برد و ۲ مساوی داشته است.

در سوی مقابل برانکو هم ثابت کرده که "داربی باز" است. در تقابل های برانکو با استقلال او ۲ برد و یک مساوی به دست آورده است.

آخرین نتایج پرسپولیس و استقلال: تراکتورسازی صفر- پرسپولیس صفر، استقلال یک – ماشین سازی یک.

جایگاه پرسپولیس و استقلال در جدول قبل از دربی 83 : پرسپولیس با ۱۱ امتیاز اول، استقلال با ۳ امتیاز چهاردهم

بهترین بازیکن پرسپولیس و استقلال:

پرسپولیس: سیدجلال حسینی با ۲،۵ هفتم.

استقلال: امید ابراهیمی با ۳ چهلم.

بهترین گلزن پرسپولیس و استقلال قبل از دربی 83:

پرسپولیس: وحید امیری با ۲ گل

استقلال: کاوه رضایی با ۲ گل

آمار و اطلاعات ویژه بازی پرسپولیس و استقلال دربی 83 :

*در تقابل های منصوریان با پرسپولیس او ۲ برد و ۲ مساوی داشته است.

*در تقابل های برانکو با استقلال او ۲ برد و یک مساوی داشته است.

*وقتی بازی های دو تیم پیش از دربی مساوی شده دو بار پرسپولیس و یک بار استقلال برنده شده اند.

*وقتی فاصله دو تیم قبل از دربی بیش از ۸ امتیاز بوده تیم بالاتر هیچ وقت موفق به بردن بازی نشده است.

*برای اولین بار در تاریخ تیمی بدون برد به دربی می آید که استقلال است.

*برایاولین بار در تاریخ فاصله دو تیم در جدول ۱۳ رتبه است.

*هیچ کدام از بازیکنان پرسپولیس سابقه شکست در دربی را ندارند.

*علیرضا بیرانوند در ۴ بازی مقابل استقلال ۴ کلین شیت و ۴ برد کسب کرده است.

*در مجموع ٨۲ دیدار گذشته، ٢٤ پیروزی برای استقلال، ۲۱ برد برای پرسپولیس و ٣٧ بازی دو تیم نیز به تساوی انجامیده است.

*پرگل‌ترین دیدار این دو تیم دو بازی است. داربی١٦ شهریور ماه سال ١٣٥٢ است که با نتیجه ٦ بر صفر به سود تیم پرسپولیس به اتمام رسید. داربی ۸۲ را هم پرسپولیس ۴ بر ۲ برد.

*تاکنون ١۶۳ گل در ٨١ دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس ردوبدل شده است که سهم استقلال ٨۴ گل و سهم پرسپولیس ٧۹ گل بوده است.

*استقلال در ۹ داربی گذشته نتواسته در داربی پیروز شود.

*علی پروین با ٢٠ بازی بیشترین بازی را در داربی انجام داده است.

*علی پروین نیز با ٢٦ بار هدایت سرخ‌پوشان (هفت برد، شش شکست و ١٣ تساوی)، بیشترین حضور را در این دیدار سنتی به خود اختصاص داده است.

*مرحوم صفر ایرانپاک با ۷ گل بهترین گلزن داربی است. حسین کلانی با ۶ گل در رده دوم قرار دارد. مهدی هاشمی نسب، علی جباری و غلامحسین مظلومی هر کدام پنج گله اند.

*دو تیم تاکنون ۵ بار در شهریورماه مقابل یکدیگر صف آرایی کرده اند که یک پیروزی برابر استقلال و یک برد برای پرسپولیس ثبت کرده اند.

*همایون بهزادی و ایمون زاید از پرسپولیس، تنها بازیکنانی هستند که توانسته‌اند در یک بازی سه گل وارد دروازه تیم حریف کنند.

* این بازی سومین قضاوت علیرضا فغانی در داربی تهران است.

داوری بازی پرسپولیس و استقلال دربی 83 : علیرضا فغانی – رضا سخندان – محمدرضا منصوری – بیژن حیدری – ناظر: فریدون اصفهانیان    

ترکیب احتمالى پرسپولیس و استقلال در دربى 83 :

ترکیب پرسپولیس:برانکو از هفته ابتدایى تاکنون کمتر پیش آمده تغییر در ترکیب تیمش ایجاد کند و به نظر مى رسد در دیدار برابر استقلال نیز در دربى هشتاد و سوم با همان ترکیب دیدار تراکتور به میدان رود.

بر این اساس علیرضا بیرانوند درون دروازه این تیم به میدان خواهد رفت تا رکورد خیره کننده ٤ بازى بدون گل خورده مقابل آبى پوشان را ارتقا بخشد.

دروازه بان ثابت تیم ملى در دو بازى اخیر توانسته نظر کى روش را نیز به خود جلب کند، اکنون در بزرگترین آزمون فوتبالى اش قرار دارد و شاید این دیدار منتهى به اتفاقات بزرگى در زندگى شود. به همین منظور با تمرکز بالایى در آن حضور خواهد یافت.

خط دفاع پرسپولیس نیز با توجه به نمره قبولى در ٥ دیدار گذشته بدون تغییر پا به این میدان خواهند گذاشت تا آنها نیز براى رقابت هاى حساس آتى سنجیده شوند. بر این اساس محسن ربیع خواه در سمت چپ و حسین ماهینى در جناح راست دفاعى و محمد انصارى و سیدجلال حسینى در دفاع میانى عناصر این خط را تشکیل مى دهند.

باثبات ترین خطوط پرسپولیس در فاز تهاجمى و میانى است.

جایى که سه تفنگدار در کنار بهترین پاسور فصل گذشته قرار گرفته اند؛ کمال کامیابى نیا در هافبک دفاعى، محسن مسلمان در ضلع جلوى این لوزى و فرشاد احمدزاده در پست وینگر که از آنها به عنوان سه تفنگدار یاد مى شود در کنار امید عالیشاه در پست وینگر چپ قرار خواهند گرفت.

زوج خط حمله پرسپولیس را دو بازیکنى تشکیل مى دهند که سابقه گلزنى در دربى را در کارنامه دارند، مهدى طارمى که مرد همه کاره دربى قبل نام گرفته بود شاید اینبار آتش بازى جدیدى در ذهن دارد تا تمام اتفاقات ابتداى فصل را از اذهان پاک کند و على على پور که عنوان جوانترین گلزن دربى را به نام خود کرده، اینبار به دنبال باز کردن دروازه مهدى رحمتى باشد.

روى نیمکت نیز با این شرایط برانکو گزینه هاى مناسبى براى تغییر پیش روى خود دارد؛ جایى که او مى تواند با سود بردن از رامین رضاییان، احمد نوراللهى، صادق محرمى، پریمیوف، پل یانسکى و محمد آرام طبع تغییرات لازم را در ترکیب تیمش ایجاد کند.

مهدی رحمتی، هرائر مگویان، رابسون جانواریو، لئوناردو پادوانی، وریا غفوری، امید ابراهیمی، فرشید باقری، جابر انصاری، خسرو حیدری، فرشید اسماعیلی و کاوه رضایی.

گزارش و اطلاعات کامل بازی دیروز دربی 83 پرسپولیس و استقلال:

 دربی هشتاد و سوم از ساعت 17 در ورزشگاه آزادی آغاز می شود و و دو تیم استقلال و پرسپولیس برای تحقق اهداف مختلف گام به میدان خواهند گذاشت. پرسپولیس در دیدار روز جمعه این شانس را دارد تا با کسب پیروزی مجددا به صدر جدول بازگردد و نتایج خوب خود در دربی را ادامه دهد اما استقلال برای این بازی انگیزه ی متفاوتی دارد. آبی ها در لیگ شانزدهم روزهای کابوسواری را پشت سر می گذارند و به خوبی می دانند برد هفته ششم برابر پرسپولیس می تواند آن ها را به کل از بحران خارج کند. منصوریان در اولین دربی خود برابر پرسپولیسی قرار می گیرد که خاطره خوبی از بازی برابر آن ها دارد اما از سوی دیگر به خوبی می داند که باخت در این بازی شاید امضای حکم عزل او را آسان کند.

علیرضا فغانی – رضا سخندان – محمدرضا منصوری – بیژن حیدری – ناظر: فریدون اصفهانیان

 ترکیب پرسپولیس در بازی پرسپولیس و استقلال دربی 83 :

علیرضا بیرانوند، جلال حسینی، محمد انصاری، محسن ربیع خواه، حسین ماهینی، کمال کامیابی نیا، فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان، امید عالیشاه، علی علیپور و مهدی طارمی

  ترکیب استقلال در بازی پرسپولیس و استقلال دربی 83 :

مهدی رحمتی، مجید حسینی، رابسون جانواریو، هرایر مگویان، وریا غفوری، فرشید باقری، امید ابراهیمی، فرشید اسماعیلی، خسر حیدری، جابر انصاری و کاوه رضایی

 اخطارهای بازی پرسپولیس و استقلال دربی 83 :

امید ابراهیمی(13) از استقلال 

علی علیپور (22) از پرسپولیس 

شرح نیمه اول بازی پرسپولیس و استقلال دربی 83 :

دربی هشتاد و سوم بر خلاف بسیاری از دربی های قبلی هرگز تحت تاثیر استرس و فضای بازی قرار نگرفت تا اولین موقعیت گل در دقیقه 1 بازی برای پرسپولیس خلق شود. بعد از این موقعیت استقلالی ها برای دقایقی تیم برتر میدان بودند اما خط دفاعی پرسپولیس اجازه خلق موقعیت جدی به آنها نداد. در ادامه قرمزپوشان ابتکار عمل را به دست گرفتند و موقعیت های جدی زیادی را خلق کردند اما این توپ ها با بی دقتی بازیکنان این تیم تبدیل به گل نشد. پرسپولیس در استفاده از موقعیت های خود کم دقت بود تا این کم دقتی نیمه اول دربی هشتاد و سوم را تبدیل به دیداری بدون گل کند. 

دقایق حساس بازی پرسپولیس و استقلال دربی 83 : 

دقیقه 1: سانتر خوب علی علیپو از سمت راست را مدافعان استقلال به زحمت بازگرداند. توپ سوم نیز نصیب کامیابی نیا شد اما ضربه این بازیکن راهی به دروازه پیدا نکرد. 

دقیقه 8: ضربه کاوه رضایی از فاصله نزدیک به 30 متری را بیرانوند به زحمت مهار کرد اما توپ برگشتی در موقعیت آفساید به مهاجمان استقلال رسید. 

دقیقه 11: کرنر ارسالی از سمت راست به امید ابراهیمی رسید تا هافبک آبی ها با یک سانتر دقیق دروازه بان و مدافعان پرسپولیس را به زحمت بیاندازد اما توپ برگشتی نیز نتوانست دروازه پرسپولیس را باز کند. 

دقیقه 19: حرکت خوب و تاکتیکی بازیکنان پرسپولیس با پاس دقیق مسلمان به طارمی رسید اما ضربه مهاجم پرسپولیس را بازیکن استقلال برگرداند. 

دقیقه 25: ضربه ایستگاهی به دست آمده روی حرکت انفرادی مهدی طارمی از پشت محوطه جریمه را دیوار دفاعی استقلال برگرداند. توپ برگشتی در نزدیکی خط دروازه نصیب مهدی طارمی شد اما این بازیکن نتوانست از فاصله نزدیک دروازه استقلال را باز کند.

 دقیقه 29: حرکت انفرادی علیپور از سمت راست با عبور از دو بازیکن استقلال همراه شد اما پاس او را بازیکنان استقلال قطع کردند تا یک خطر جدی از بیخ گوش استقلال بگذرد.


 دقیقه 31: باز هم حرکت انفرادی طارمی را بازیکنان استقلال بیرون محوطه جریمه با خطا متوقف کردند تا ضربه ایستگاهی پرسپولیسی ها را عالیشاه به سمت دروازه استقلال بزند. این ضربه اما به دیوار دفاعی استقلال برخورد کرد و تبدیل به گل نشد.

 دقیقه 44: اشتباه حسینی موقعیت خوبی را پرسپولیسی ها ایجاد کرد اما ضربه امید عالیشاه با اختلاف به بیرون رفت. 

حواشی بازی پرسپولیس و استقلال دربی 83 :

*هواداران پرسپولیس پیش از شروع مسابقه حضور پررنگ تری در ورزشگاه داشتند که مطمئنا این موضوع به جایگاه این تیم در جدول رده بندی مربوط است.

*پیش از شروع بازی هواداران دو تیم با رو نمایی از پرچم های بزرگ صحنه های زیبایی را در ورزشگاه خلق کردند.

*مدیران عامل دو تیم پرسپولیس و استقلال در اردوی تیم خود حاضر شدند.

*کارلوس کی روش و دستیاران او برای تماشای این دیدار در ورزشگاه آزادی حاضر شدند.

*سکوهای متعلق به هواداران استقلال در این بازی پر نشد و کمتر از 20 هزار استقلال در ورزشگاه حضور دارند.

*خسرو حیدری بارها تلاش کرد تا سکوهای خالی از هوادار آزادی را تهییج کند.

*فغانی در اواسط نیمه اول به منصوریان و خرمگاه از نیمکت استقلال تذکری جدی داد تا منطقه فنی را ترک نکنند.

  نتیجه بازی دربی 83 : پرسپولیس 0  استقلال 0

دانلود فیلم خلاصه بازی و گلهای پرسپولیس و استقلال 26 شهریور 95

لینک دانلود                          لینک کمکی   

دانلود فیلم گل آفساید ولادیمیر پریموف دربی 83  بازی پرسپولیس و استقلال

لینک دانلود                          لینک کمکی   

 منبع:نود/ورزش سه/