نتیجه بازی امروز پرسپولیس و سایپا 24 دی 95 خلاصه و فیلم گلها

زمان بازی پرسپولیس و سایپا 24 دی 95

ساعت بازی پرسپولیس و سایپا 24 دی 95 هفته شانزدهم لیگ برتر جام خلیج فارس

تاریخ بازی پرسپولیس و سایپا 24 دی 95+فیلم خلاصه و گلهای امروز

پرسپولیس و سایپا 24 دی 95 ( تاریخ و ساعت )

نتیجه بازی پرسپولیس و سایپا 24 دی 95 | فیلم خلاصه و گلها امروز

نتیجه و فیلم خلاصه بازی پرسپولیس و سایپا هفته شانزدهم لیگ برتر جام خلیج فارس

زمان بازی پرسپولیس و سایپا 24 دی 95 : ساعت 16:35

پخش زنده پرسپولیس و سایپا : جمعه 1395/10/24 از شبکه سه 

پیش بازی پرسپولیس و سایپا:

پرسپولیس در نیم فصل اول عملکرد بسیار خوبی داشتند و توانستند با قهرمانی آن را پشت سر بگذارند. شاگردان برانکو موفق شدند 9 دیدار را پیروز شوند، 5 تساوی کسب کنند و 1 بازی را نیز واگذار کنند، با این عملکرد 32 امتیاز کسب کردند. پرسپولیسی ها با 18 گل زده عملکرد متوسطی در خط حمله داشتند اما خط دفاع آن ها خیره کننده عمل کرده است. آن ها فقط با 5 گل خورد و 10 بازی کلین شیت قدم بلندی برای بالا بودن در جدول برداشتند.

سایپا با مربیگری حسین فرکی عملکرد ضعیفی در نیم فصل اول داشت و انتظارات را برآورده نکرد. نارنجی پوشان با کسب 2 برد، 7 تساوی و 6 باخت توانستند 13 امتیاز کسب کنند و در رده چهاردهم جدول قرار گیرند. سایپا موفق شد فقط 12 گل به ثمر برساند و 18 گل دریافت کند که عملکرد فوق العاده ضعیفی است. در صورتی که این روند در نیم فصل دوم هم ادامه پیدا کند، سایپا یکی از کاندید های سقوط به دسته یک خواهد بود.

ترکیب احتمالی پرسپولیس و سایپا:

پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، محمد انصاری، محسن ربیع خواه، حسین ماهینی، کمال کامیابی نیا، فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان، سروش رفیعی، وحید امیری، مهدی طارمی

سایپا:حامد لک، عزت الله پورقاز، سیامک کوروشی، علی زینالی، غلامرضا رضایی، علیرضا علیزاده، رضا جعفری، ایوب کلانتری، روزبه شاه علی دوست، سعید لطفی، حمدرضا خلعتبری

نتیجه بازی پرسپولیس و سایپا: سایپا صفر- پرسپولیس یک.

محرومان بازی پرسپولیس و سایپا:: -

جایگاه پرسپولیس و سایپا در جدول: پرسپولیس با ۳۲ امتیاز اول، سایپا با ۱۳ امتیاز چهاردهم

داوری پرسپولیس و سایپا: : محمدحسین زاهدی فر – سجاد طوری – محمد عطایی – کمیل غلامی – ناظر: علیرضا یزدانی

نتیجه بازی پرسپولیس و سایپا 24 دی 95 | فیلم خلاصه و گلها امروز

خلاصه بازی پرسپولیس و سایپا:  در روزی که سروش رفیعی اولین تجربه خود را در ترکیب پرسپولیس پشت سر گذاشت، سایپا دفاعی ترین شیوه ممکن برای تقابل با نفرات هجومی برانکو ایوانکوویچ را برگزید. بازی دفاعی و همراه با اتلاف وقت چیزی بود که سفیدپوشان سایپا به کمک آن به دنبال این بودند تا نیمه اول را بدون دریافت گل پشت سر بگذارند و در نهایت به این مهم هم دست پیدا کردند.

فرصت سوزی های سریالی مهدی طارمی به این بازی نیز رسیده بود و او بارها موقعیت های مناسب تیمش را هدر داد و در ادامه مصدومیت محسن ربیع خواه باعث شد تا برانکو در اقدامی جالب توجه با حضور علی علیپور در زمین، احمدزاده را در دفاع چپ به میدان بفرستد و اتفاقا شماره 10 سرخپوشان نیز عملکرد قابل قبولی در لحظاتی پایانی نیمه اول در این پست از خود به جا گذاشت.

سایپا که در نیمه اول به تک موقعیت های خود حاصل از فرار نفرات هجومی و سرعتی اش مثل غلامرضا رضایی و محمدرضا خلعتبری و ضربات راه دور ایوب کلانتری چشم دوخته بود در نهایت نتوانست راهی به دروازه بیرانوند بیابد و نیمه اول را بدون گل به رختکن رفتند تا 45 دقیقه دوم را آغاز کنند.

شرح گل بازی پرسپولیس و سایپا: 

پرسپولیس 1 سایپا 0: ( دقیقه 48، مهدی طارمی): ارسال دیدنی محسن مسلمان اینبار با ضربه پای راست طارمی از شش قدم راهی دروازه شد تا گل اول به نام پرسپولیس شود.

دقایق حساس بازی پرسپولیس و سایپا: 

 دقیقه 4: روی توپ گیری مهاجم سایپا از فرشاد احمدزاده موقعیت خوبی نصیب این تیم در شش قدم شد که ضربه نهایی راهی به چارچوب نداشت و راهی اوت شد.

دقیقه 8: روی حرکت تکنیکی فرشاد احمدزاده پشت محوطه جریمه یک ضربه ایستگاهی به سود پرسپولیس اعلام شد. این ضربه را محسن مسلمان نواخت که توپ با برخورد به مدافع حریف به کرنر برای سرخپوشان تبدیل شد.

دقیقه 21: ارسال دیدنی محسن ربیع خواه با ضربه سر ناقص مهدی طارمی راهی به دروازه نیافت و این در حالی بود که احمدزاده پشت سر این بازیکن در موقعیت بهتری قرار داشت و بابت اینکه اجازه ضربه زدن به او توسط طارمی داده نشد ناراضی بود.

دقیقه 28: مهدی طارمی فرصت ایده الی در محوطه جریمه داشت که ضربه بی دقت این بازیکن راهی به دروازه نیافت و با اختلاف به بیرون رفت.

دقیقه 30: مهدی طارمی در موقعیت مناسب در محوطه جریمه به دنبال عبور از حامد لک بود که متوقف شد. در حالی که پرسپولیسی ها اعتقاد به خطای پنالتی داشتند زاهدی فر به بازی را متوقف کرد و به طارمی بابت شبیه سازی تذکر داد.

دقیقه 42: بار دیگر ارسال از ماهینی و اینبار علی علیپور بود که بعد از جا گذاشتن مدافع مستقیم خود ضربه اش را با بیشترین اختلاف ممکن به بیرون زد.

دقیقه 54: حرکت دو نفره علی علیپور و طارمی در ادامه با پاس در عمق شماره 70 همراه شد که ضربه طارمی با برخورد به مدافع سایپا راهی کرنر شد.

دقیقه 55: اشتباه محمد انصاری در دفع توپ با کورس خلعتبری و احمدزاده همراه شد که در ادامه مدافع چپ جدید پرسپولیس این مهاجم را متوقف کرد که داور با کارت قرمز او را از زمین اخراج کرد.

دقیقه 57: حامد شیری از روی ضربه ایستگاهی دروازه پرسپولیس را تهدید کرد که شوت دیدنی این هافبک را بیرانوند به کرنر فرستاد.

دقیقه 60: با توجه به اخراج فرشاد احمدزاده پرسپولیس سومین تغییر خود در جناح چپ را بعد از تعویض صادق محرمی انجام داد و حسین ماهینی در این پست به بازی پرداخت.

دقیقه 66: خطای کامیابی نیا پشت محوطه جریمه یک کارت زرد برای این بازیکن همراه داشت که این صربه را ایوب کلانتری نواخت و که با واکنش عجیب بیرانوند توپ مهار و در ادامه یک کرنر برای سایپا شکل گرفت.

دقیقه 73: ارسال بلند محسن مسلمان برای طارمی پیش از اینکه این مهاجم را با لک تک به تک کند توسط دروازه بان سایپا مهار شد.

دقیقه 75: محسن مسلمان از پشت محوطه جریمه شانس خود را با شوتی محکم امتحان کرد که توپش با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

 نکته‌های بازی پرسپولیس و سایپا: 

 * سروش رفیعی اولین دیدار خود در ترکیب پرسپولیس را امروز انجام خواهد داد. سروش رفیعی که در نقل و انتقالات به این تیم پیوست با شماره هفت امروز در ترکیب به میدان خواهد رفت.

* حامد لک، محمدرضا خلعتبری، عزت پورقاز و ایوب کلانتری نیز به عنوان بازیکنان تازه وارد سایپا امروز برابر پرسپولیس به میدان خواهند رفت.

* سایپا تاکنون دو پیروزی به نام خود کرده است که هر دوی آنها در بازی‌های خارج از خانه بوده است. پرسپولیس تاکنون در بازی‌های داخل خانه و استایوم آزادی شکستی نپذیرفته است. 

* رامین رضاییان از پرسپولیس و سعید لطفی از سایپا به دلیل مصدومیت در این بازی در ترکیب تیم خود حاضر نیستند.

حاشیه‎های بازی پرسپولیس و سایپا: 

* پیش از شروع بازی یک دقیقه سکوت به مناسبت درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی، رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام و رییس جمهور سابق برگزار شد.

* بازیکنان پرسپولیس در هنگام حضور در زمین برای گرم کردن به شدت مورد تشویق هواداران حاضر در استادیوم قرار گرفتند. سروش رفیعی جزو بازیکنانی بود که مورد توجه هواداران قرار گرفته بود و با شعارهایی به تشویق این بازیکن تازه وارد و ملی پوش پرداخته شد.

* علیرضا بیرانوند امروز فرزند پسر خود را به ورزشگاه آورده بود و در کنار بازیکنان مراسم ابتدای بازی را برگزار کرد.

* دقیقه 24 هواداران پرسپولیس یاد و خاطره کاپیتان ابدی خود را زنده نگه داشتند و به تشویق هادی نوروزی پرداختند.

=====================

نتیجه بازی: پرسپولیس 1     سایپا  0

دانلود فیلم خلاصه بازی و گلهای پرسپولیس و سایپا 24 دی 95 

 لینک دانلود           لینک کمکی          

دانلود فیلم گل مهدی طارمی به سایپا 24 دی 95 

 لینک دانلود           لینک کمکی       

===================== 

منبع:طرفداری/نود/ورزش سه