نتیجه بازی بارسلونا و اتلتیک بیلبائو 22 دی 95 خلاصه و فیلم گلها

نتیجه بازی بارسلونا و اتلتیک بیلبائو 22 دی 95 خلاصه و گلها

دانلود فیلم خلاصه بازی بارسلونا و اتلتیک بیلبائو 22 دی 95+لینک مستقیم

گلهای بارسلونا و اتلتیک بیلبائو 22 دی 95 | جام حذفی اسپانیا

بارسلونا و اتلتیک بیلبائو 95/10/22

نتیجه و خلاصه و گلهای بازی بارسلونا و بیلبائو 22 دی 95 در جام حذفی اسپانیا

چهارشنبه 1395/10/22 ساعت: 23:45 پخش زنده بارسلونا و بیلبائو از شبکه سه

پیش بازی بارسلونا و اتلتیک بیلبائو :

 شاگردان لوئیس انریکه که در دیدار رفت و در خانه بیلبائو 2-1 متحمل شکست شدند، در حالی خود را آماده دیدار برگشت می‌کنند که پس از آن بازی مقابل ویارئال نیز با تساوی 1-1 متوقف شدند و به نظر آمادگی خوبی ندارند. بارسا در دو دیدار خود در سال 2017 موفق به کسب پیروزی نشده و حال در خانه به دنبال این است که این روند را تغییر دهد.

 آبی اناری ها که در لالیگا اختلاف زیادی با رئال پیدا کرده اند و در صورت پیروزی رئال در بازی عقب افتاده خود، اختلافشان به 8 امتیاز خواهد رسید به نظر باید تمرکزشان را روی دو جام دیگر قرار دهند و برای قهرمانی در این دو جام تلاش کنند. در چمپیونزلیگ نیز قرعه خوبی به آنها نخورده و کار سختی مقابل پاری سن ژرمن پیش رو خواهند داشت. در سوی دیگر بیلبائو نیز که موفق شد در خانه بارسا را شکست دهد، در بازی بعدی خود در خانه مقابل آلاوس متوقف شد ولی با روحیه ای بالا پا به نوکمپ خواهد گذاشت تا بتواند به دور بعد رقابت ها صعود کند.

ترکیب احتمالی بارسلونا و اتلتیک بیلبائو

بارسلونا (4-3-3):  ترشتگن | اومتیتی - پیکه - روبرتو - آلبا | بوسکتس - دنیس - اینیستا | مسی - سوارز - نیمار

اتلتیک بیلبائو (4-5-1):  ایرایزوز | بوئدا - اشیتا - لاپورته - بالنزیاگا | سان خوزه - ریکو - بنیات - ویلیامز - مونیائین |  آدوریز

وضعیت بارسلونا و اتلتیک بیلبائو

بارسلونا؛ سال 2017 برای شاگردان لوئیز انریکه به هیچ عنوان خوب شروع نشده است. بارسلونا که مدافع عنوان قهرمانی جام حذفی ست، در آغاز سال جدید به سن مامس رفت و در میان شگفتی با حساب 2-1 دیدار رفت را به بیلبائو واگذار کرد. از این لحاظ می توان شکست بارسلونا را شگفتی خواند که آن ها با مربیگری انریکه شکستی در طی 2 فصل اخیر در کوپا دل ری نصیبشان نشده بود.

اتلتیک بیلبائو؛ وضعیت باسکی ها تقریبا برخلاف بارسلوناست. آن ها که تا پیش از شروع این هفته، سه برد متوالی کسب کرده بودند، با ریسک ارنستو والورده، سرمربی خود مبنی بر استراحت دادن به برخی مهره های مهم به دیدار دپورتیوو آلاوز رفتند که در نهایت تساوی 0-0 گل حاصل کارشان بود.

نتیجه بازی بارسلونا و اتلتیک بیلبائو 22 دی 95 | خلاصه و گلها دیشب

خلاصه بازی بارسلونا و بیلبائو : 

شاگردان لوئیس انریکه که در دیدار رفت با نتیجه 2-1 مغلوب حریف شده بودند، در دیدار امشب توانستند به لطف درخشش مثلث خط حمله شان، به پیروزی برسند و راهی مرحله بعد شوند. 

همانطور که انتظار می رفت بازی با برتری بارسا آغاز شد و بازیکنان این تیم از همان دقایق ابتدایی به دنبال باز کردن دروازه حریف بودند اما دفاع فشرده و منسجم تیم میهمان، مانع از ایجاد موقعیت می شد. در مقابل بازیکنان بیلبائو هم از فرصتی برای خطرساز شدن روی دروازه بارسا استفاده می کردند. 

در دقیقه 27، سرانجام روی همکاری نیمار و سوارز، بارسا به گل رسید اما کمک داور به اشتباه این گل را نپذیرفت. 

برتری بارسا ادامه پیدا کرد تا اینکه در دقیقه 35، این تیم بالاخره به گل اول رسید. روی سماجت مسی، توپ در سمت راست محوطه جریمه به نیمار رسید و ارسال دیدنی او را سوارز با یک ضربه والی تماشایی، به گل تبدیل کرد.

 برتری بارسا بعد از این گل هم ادامه پیدا کرد و بازیکنان این تیم به دنبال زدن گل دوم در همان نیمه اول بودند اما این اتفاق رخ نداد و این نیمه با همین یک گل به پایان رسید.

 بارسا نیمه دوم را هم هجومی آغاز کرد و تنها سه دقیقه از این نیمه سپری شده بود که به گل دوم رسید. حرکت خوب نیمار در گوشه محوطه جریمه بیلبائو با خطای مدافع حریف همراه شد و داور نقطه پنالتی را نشان داد. خود نیمار پشت ضربه قرار گرفت و حساب کار را 2-0 کرد.

اما این نتیجه تنها 3 دقیقه پایدار بود و بیلبائو در دقیقه 51 یکی از گل های خورده را جبران کرد. روی یک ارسال دیدنی به محوطه جریمه بارسا بود که سابوریت با ضربه سر کار را تمام کرد. 

بعد از این گل بار دیگر بازیکنان بارسا توپ و میدان را در اختیار گرفتند و حملات زیادی روی دروازه حریف ترتیب دادند تا اینکه در دقیقه 78 به گل سوم رسیدند. روی یک ضربه آزاد بود که مسی با ضربه ای تماشایی، توپ را به گوشه دروازه فرستاد.

 در دقایق باقی مانده باز هم این بازیکنان میزبان بودند که حملات خطرناک تری روی دروازه حریف داشتند و چند بار تا آستانه زدن گل چهارم پیش رفتند اما در زدن ضربه آخر توفیقی نداشتند و به این ترتیب، بازی با پیروزی 3-1 بارسا و برتری 4-3 این تیم در مجموع دو دیدار به پایان رسید.

==========================

نتیجه بازی : بارسلونا  3  اتلتیک بیلبائو  1

دانلود فیلم خلاصه و گلهای بازی بارسلونا و بیلبائو 22 دی 95

لینک دانلود             لینک کمکی      

==========================

 منبع:طرفداری/ورزش سه