نتیجه بازی بارسلونا و اسپانیول 28 آذر 95 فیلم خلاصه و گلهای دیشب

نتیجه بازی بارسلونا و اسپانیول 28 آذر 95 خلاصه و گلها

دانلود فیلم خلاصه بازی بارسلونا و اسپانیول 28 آذر 95+لینک مستقیم

گلهای بارسلونا و اسپانیول 28 آذر 95 | هفته شانزدهم لالیگا اسپانیا

بارسلونا و اسپانیول 95/9/28

نتیجه و فیلم خلاصه بازی و گلهای بارسلونا و اسپانیول 28 آذر 95

بارسلونا و  اسپانیول: هفته شانزدهم لالیگا اسپانیا

یکشنبه 1395/9/28 ساعت: 23:15 / پخش زنده بازی بارسلونا و اسپانیول: شبکه سه

پیش بازی بارسلونا و اسپانیول:شاگردان لوئیس انریکه مارتینس با کسب 31 امتیاز از 15 بازی در رده سوم جدول قرار گرفته اند. آنها 6 امتیاز با صدرنشین یعنی رئال مادرید فاصله دارند و برای کاهش این فاصله حداقل نیاز دارند که در این دیدارها به پیروزی برسند و امیدوار باشند که رئال در بازگشت از جام جهانی باشگاه ها امتیاز از دست بدهد. بازی معوقه رئال مقابل والنسیا خواهد بود و والنسیا نیز همواره رقیبی سخت و خطرناک برای رئال بوده است.

 اسپانیول با کسب 22 امتیاز از15 بازی وضعیت نسبتا خوبی در جدول دارد. آنها در 5 بازی اخیر خود عملکردی مشابه بارسا داشته اند و شکستی متحمل نشده اند. با این حال در تقابل های روبرو آمار کاملا به نفع بارساست. در 5 تقابل اخیر دو تیم، 4 پیروزی برای بارسا و 1 تساوی به ثبت رسیده ولی اسپانیولی ها می‌توانند به این نکته که در 6 بازی اخیر خارج از خانه متحمل شکست نشده اند خوشبین باشند.  بارسا برای این بازی جرمی متیو را در اختیار نخواهد داشت.

 ترکیب احتمالی بارسلونا و اسپانیول

نتیجه بازی بارسلونا و اسپانیول 28 آذر 95 | فیلم گلها و خلاصه دیشب

 غایبین بازی بارسلونا و اسپانیول

میزبان برای این دیدار به جز جرمی متئو که مصدوم است، غایب دیگری ندارد.

تیم میهمان هم برای این دیدار محرومی ندارد اما حضور هرنان پرز، لئو باپتیستائو و ویکتور آلوارز در این بازی به دلیل مصدومیت در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

نکات بازی بارسلونا و اسپانیول

بارسلونا در 30 بازی از 33 دیدار اخیر خانگی خود در لالیگا شکست نخورده است.

اسپانیول در هر 4 دیدار اخیر خارج از خانه خود در لالیگا موفق به ثبت کلین شیت شده است.

در 4 دیدار اخیر خارج از خانه اسپانیول در لالیگا به طور میانگین کمتر از 2.5 گل رد و بدل شده است. 

اسپانیول در 9 بازی اخیر خود در لالیگا شکست نخورده است.

در 3 بازی اخیر خانگی بارسلونا در لالیگا به طور میانگین کمتر از 2.5 گل رد و بدل شده است.

پیش بینی نتیجه بازی بارسلونا و اسپانیول

بارسلونا 2  اسپانیول 1

نتیجه بازی بارسلونا و اسپانیول 28 آذر 95 | فیلم گلها و خلاصه دیشب

خلاصه بازی بارسلونا و اسپانیول : 

در این دیدار لیونل مسی نمایش فوق العاده ای داشت و کمک کرد تا شاگردان لوئیس انریکه به یک پیروزی شیرین مقابل رقیب همشهری برسند. 

همانطور که انتظار می رفت بازی با برتری بارسا آغاز شد و مسی می توانست در دقیقه 7 روی پاس عالی لوئیس سوارز گلزنی کند اما ضربه او به کنار دروازه برخورد کرد.

 حملات میزبان ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 18، سرانجام قفل دروازه اسپانیول باز شد. روی ارسال بلند اینیستا به پشت مدافعان حریف، سوارز صاحب موقعیت شد و در حالی که توسط مدافع اسپانیول تحت فشار قرار گرفته بود، با یک شوت تماشایی، توپ را به گوشه دروازه فرستاد.

 بعد از این گل بازی تا اندازه ای متعادل تر شد اما باز هم این بارسا بود که موقعیت های خطرناک تری روی دروازه حریف ایجاد کرد؛ هرچند در نهایت در نیمه اول، توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بارسا با برتری 1-0 به رختکن رفت.

 بارسا نیمه دوم را هم هجومی آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی، می توانستند به گل برسند اما واکنش های خوب دروازه بان اسپانیول، دروازه میهمان را نجات داد.

 برتری بارسا ادامه پیدا کرد تا اینکه در دقیقه 67، روی حرکت فوق العاده مسی، بارسا به گل دوم رسید. ستاره آرژانتینی که پشت محوطه جریمه صاحب توپ شده بود، بعد از پشت سر گذاشتن چند بازیکن حریف، با ضربه ای محکم، دروازه بان حریف را به واکنش وادار کرد و توپ برگشتی را لوئیس سوارز وارد دروازه کرد. 

هنوز بازیکنان اسپانیول از شوک این گل خارج نشده بودند که بار دیگر مسی با به هم ریختن خط دفاعی این تیم، زمینه ساز گل سوم شد. این بار هم مسی چند مدافع حریف را به زیبایی جا گذاشت و در نهایت این جوردی آلبا بود که در موقعیتی تک به تک، کار را تمام کرد.

 بعد از این گل بازی کمی از تب و تاب افتاد و بازیکنان میزبان با به گردش درآوردن توپ در زمین خودی، سعی در آرام کردن بازی داشتند اما اسپانیول سرانجام روی یک غافلگیری به گل رسید. 

روی همکاری داوید لوپز و جرارد مورنو بود که لوپز با یک شوت پای چپ تماشایی، دروازه تراشتگن را باز کرد. در دقایق پایانی باز هم این بارسایی ها بودند که ابتکار عمل را در دست داشتند و در دقیقه 90، بالاخره خود مسی در این دیدار موفق به گلزنی شد.

 این بار روی همکاری با سوارز و پاس عالی او، مسی با دروازه حریف تک به تک شد و با یک ضربه ساده، کار را تمام کرد. در وقت های تلف شده هم تغییری در نتیجه ایجاد نشد و بارسا توانست با نتیجه 4-1 به پیروزی برسد.

==============================

نتیجه بازی: بارسلونا  4  اسپانیول  1

دانلود فیلم خلاصه بازی و گلهای بارسلونا و اسپانیول 28 آذر 95

لینک دانلود                 لینک کمکی        

==============================

 منبع:طرفداری/ورزش سه