نتیجه بازی بارسلونا و مونشن گلادباخ 16 آذر 95 فیلم خلاصه و گلهای دیشب

نتیجه بازی بارسلونا و مونشن گلادباخ 16 آذر 95 خلاصه و گلها

دانلود فیلم خلاصه بازی بارسلونا و مونشن گلادباخ 16 آذر 95+لینک مستقیم

گلهای بارسلونا و مونشن گلادباخ 16 آذر 95 | لیگ قهرمانان اروپا

بارسلونا و مونشن گلادباخ 95/9/16

نتیجه و فیلم خلاصه بازی و گلهای بارسلونا و مونشن گلادباخ 16 آذر 95 :

بارسلونا و مونشن گلادباخ در لیگ قهرمانان اروپا

سه‌شنبه 1395/9/16 ساعت: 23:15 / پخش زنده بازی بارسلونا و مونشن گلادباخ: شبکه ورزش

آبی اناری ها روزهای خوبی را سپری نمی‌کنند. در 7 بازی اخیرشان تنها 2 پیروزی کسب کرده اند و 3 تساوی پیاپی، نتیجه تلاش آنها در 3 بازی اخیرشان بوده است. صدرنشینی بارسا در این گروه قطعی شده و نیازی نیست آنها از ستاره های خود برای این بازی استفاده کنند ولی ممکن است لوئیس انریکه برای اینکه تیمش دوباره به روند پیروزی بازگردد، بخواهد در این بازی به طور حتم پیروز شود و بدین ترتیب از ستاره هایش استفاده کند. آبی اناری ها برای دهمین فصل پیاپی صدرنشین گروهشان شده اند که در چمپیونزلیگ رکورد محسوب می‌شود.

در سوی دیگر، مونشن گلادباخ نیز وضعیت خوبی ندارد. در 5 بازی اخیرشان، آنها 3 شکست و 2 تساوی کسب کرده اند و روزهای خوبی را سپری نمی‌کنند. با این حال در بازی پیشین در چمپیونزلیگ موفق شدند منچسترسیتی را متوقف کنند. تقابل پیشین دو تیم در آلمان با برتری 2-1 بارسلونا همراه بود و انتظار نمی‌رود در این دیدار نیز بارسا به مشکل بربخورد. بارسا برای این بازی جرمی متیو را به علت مصدومیت و نیمار و ایوان راکیتیچ را به علت محرومیت در اختیار نخواهد داشت. در آن سو نیز آلوارو دومینگز، پاتریک هرمان و دوکوره به علت مصدومیت نمی‌توانند گلادباخ را همراهی کنند.

 ترکیب بارسلونا و مونشن گلادباخ

صعود آبی و اناری ها به عنوان تیم اول این گروه قطعی شده و به همین دلیل، لوئیس انریکه به چند بازیکن اصلی اش استراحت داده است.

 بارسلونا: سیله‌سن، الکس ویدال، ماسچرانو، اومتیتی، دینیه، دنیس سوارز، اینیستا، گومس، مسی، توران، آلکاسر

مونشن گلادباخ: سومر، شولز، وسترگارد، یانشکه، کریستینسن، الودی، استروبل، داهود، هازارد، هان، کورب

رکوردشکنی مدافع بارسلونا در دیدار برابر گلادباخ: امشب بارسلونا در شرایطی در خانه به مصاف مونشن گلادباخ خواهد رفت که صدرنشینی این تیم قطعی شده است و دیداری تشریفاتی را برگزار خواهد کرد. 

اما این دیدار برابر ماسکرانو طعم ویژه ای دارد و این مدافع سیصدمین بازی خود با لباس بارسلونا را انجام خواهد داد. ماسکرانو بعد از جام جهانی 2010 و با جدایی از لیورپول به بارسا پیوست و جالب اینجاست که در این مدت حتی 1 گل هم با لباس بارسا به ثمر نرسانده است. البته ماسکرانو چند بار دروازه بارسلونا را به اشتباه باز کرده است.

 ماسکرانو در ابتدا در پست هافبک دفاعی به میدان می رفت اما کم کم به پست مدافع مرکزی منتقل شد و حالا سالهاست در کنار پیکه زج خط دفاعی بلوگرانا را تشکیل داده اند. ژاوی با 749 بازی، رکورددار انجام بیشترین بازی با لباس بارسلونا است.

بارسلونا و گلادباخ شب رکوردشکنی برای لئو مسی: پس از ال کلاسیکو، نشریات بارسلونا از این نوشتند که ممکن است لوئیس انریکه به مسی در بازی برابر گلادباخ استراحت بدهد؛ چرا که او پس از رهایی از مصدومیت، به اندازه کافی استراحت نداشته است؛ اما سرمربی بارسا روز گذشته عنوان داشت که مسی امشب از دقیقه  1 به میدان خواهد رفت.این بهترین فرصت برای مسی است تا به رکورد رونالدو در دور گروهی لیگ قهرمانان حمله کند. 

رونالدو فصل گذشته توانست 11 گل در فاز گروهی لیگ قهرمانان برای رئال به ثمر برساند. گل های او برابر مالمو و شاختار دونتسک در بازی های رفت و برگشت کمک کردند تا او به رکورد بهترین گلزن تاریخ لیگ قهرمانان در دور گروهی برسد؛ اما این رکورد امشب می تواند توسط مسی تهدید شود. 

فوق ستاره بارسا در 4 دیداری که برای بارسا در دور گروهی انجام داده، موفق به زدن 9 گل به تیم هایی چون سیتی و سلتیک شده و امشب این فرصت را دارد تا با یک هت تریک برابر گلادباخ، رکورد رونالدو را پشت سر بگذارد.

 امشب مسی همچنین بازی شماره 549 خود برای بارسلونا را انجام خواهد داد و به رکورد بازی های میگلی برای آبی اناری ها می رسد.

خلاصه بازی بارسلونا و مونشن گلادباخ:  

 آردا توران که به دلیل اشتباهش در دقایق آخرین دیدار مقابل رئال با انتقادهای زیادی روبرو شده بود، در دیدار امشب ستاره آبی و اناری ها بود و با زدن سه گل، نقشی کلیدی در این پیروزی داشت. 

گلادباخ بازی را بهتر آغاز کرد و با پرس از جلو زمین، اجازه بازی را به ستاره های بارسا نمی داد. اما تلاش بارسایی ها سرانجام در دقیقه 16 به ثمر نشست و لیونل مسی گل اول را به ثمر رساند. 

روی حرکت خوبی که خود مسی آغاز کرده بود و با یکی دو با آردا توران، ستاره آرژانتینی با ضربه ای تماشایی، دروازه را باز کرد. 

دو دقیقه بعد بارسا می توانست به گل دوم برسد اما واکنش خوب سومر روی ضربه مسی، دروازه گلادباخ بسته ماند. 

برتری بارسا تا پایان نیمه اول ادامه پیدا کرد و بازیکنان این تیم چند موقعیت خوب دیگر هم به دست آوردند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند و به این ترتیب، نیمه اول با همان یک گل به پایان رسید. 

نیمه دوم هم با برتری بارسا ادامه پیدا کرد و این بار خیلی زود به گل رسید. حرکت خوب دنیس سوارز از سمت راست و ارسال او به تیر دوم، با ضربه سر آردا توران، به گل دوم بارسا تبدیل شد. 

تنها سه دقیقه بعد، آردا حساب کار را 3-0 کرد. این بار روی پاس الکس ویدال از سمت راست بود که توران تقریبا از روی نقطه پنالتی، توانست دروازه حریف را باز کند.

بعد از این گل برای دقایقی از فشار حملات بارسا کاسته شد و تیم میهمان تا اندازه ای پیش کشید اما در دقیقه 67، باز هم این آردا بود که برای بارسا گلزنی کرد. روی ضربه نه چندان محکم آلکاسر، آردا در دهانه دروازه صاحب موقعیت شد و با یک بغل پای ساده، کار را تمام کرد. 

در دقایق باقی مانده باز هم این آبی و اناری ها بودند که موقعیت های گلزنی بهتری داشتند اما توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با نتیجه 4-0 به سود بارسا به پایان رسید.

====================== 

نتیجه بازی : بارسلونا  4   مونشن گلادباخ 0

دانلود فیلم خلاصه بازی و گلهای بارسلونا و مونشن گلادباخ 16 آذر 95

 لینک دانلود             لینک کمکی 

======================

 منبع:ورزش سه