نتیجه بازی رئال مادرید و سلتاویگو 29 دی 95 فیلم گلهای دیشب و خلاصه

نتیجه بازی رئال مادرید و سلتاویگو 29 دی 95 خلاصه و گلها

دانلود فیلم خلاصه بازی رئال مادرید و سلتاویگو 29 دی 95+لینک مستقیم

گلهای رئال مادرید و سلتاویگو 29 دی 95 | جام حذفی اسپانیا

رئال مادرید و سلتاویگو 95/10/29

نتیجه بازی رئال مادرید و سلتاویگو 29 دی 95 | فیلم گلها و خلاصه دیشب

نتیجه و خلاصه و گلهای بازی رئال مادرید و سلتاویگو 29 دی 95 در جام حذفی اسپانیا

پخش زنده رئال مادرید و سلتاویگو شبکه ورزش

چهارشنبه 1395/10/29 ساعت: 23:45

پیش بازی رئال مادرید و سلتاویگو:شاگردان زیدان در شرایطی در خانه به مصاف سلتا خواهند رفت که در مرحله قبل موفق شدند با پیروزی پر گل در برنابئو، از سد سویای سخت کوش گذر کنند و حالا به مصاف تیمی می روند که در لالیگای امسال شرایط خوبی دارد و در رتبه هشتم جدول قرار گرفته است. 

ستارگانی مانند په په و گرت بیل همچنان از ترکیب کهکشانی ها دور خواهند بود و احتمال دارد زیزو از موراتا در خط حمله به جای بنزما استفاده کند. رئال مادرید که 40 دیدار متوالی را بدون شکست پشت سرگذاشته بود، بالاخره در ابتدای هفته و در خانه سویا با گل لحظات پایانی یووتیچ مغلوب این تیم شد و باید دید واکنش شاگردان زیدان به قطع شدن این روند چگونه خواهد بود. 

هر 5 تقابل آخر دو تیم با برتری قاطع رئال مادرید به پایان رسیده که در بین آن پیروزی با 7 گل برتری نیز دیده می شود و به نظر می رسد سلتا کار دشواری در برنابئو برای رویارویی با رئال داشته باشد. 

رئال مادرید برخلاف لالیگا، در جدول پرافتخارترین تیم های کوپا دل ری بعد از بارسلونا و بیلبائو در رتبه سوم قرار دارد و امسال قصد دارد بعد از 3 سال این جام را به کلکسیون افتخارات خود اضافه کند.

راه رسیدن رئال مادرید و سلتاویگو به یک‌چهارم‌نهایی 

رئال مادرید با برتری مجموع 13 بر 2 مقابل لئونسا و پیروزی مجموع 6 بر 3 مقابل سویا به این مرحله رسیده و سلتاویگو هم برای رسیدن به رئال مادرید به ترتیب از سد مورسیا و البته والنسیا گذشت.

غایبان بازی رئال مادرید و سلتاویگو:

پپه، بیل و احتمالا ایسکو و خامس رودریگس غایبان رئال مادرید هستند و در ترکیب سلتاویگو هم اورلانا، غایب برجسته‌ای است. احتمالا باز هم به رونالدو استراحت داده می‌شود.

نکات ویژه بازی رئال مادرید و سلتاویگو:

رئال مادرید تنها 5 بار پس از باخت در بازی خانگی دور رفت مرحله یک‌چهارم‌نهایی جام حذفی اسپانیا در نهایت حذف شده است.

سلتاویگو در یک دهه اخیر موفق به حذف رئال مادرید در جام حذفی اسپانیا نشده است.

رئال مادرید در صورت عدم پیروزی برای اولین بار پس از 2 سال در 2 بازی متوالی از کسب پیروزی عاجز می‌ماند.

 نتیجه بازی رئال مادرید و سلتاویگو 29 دی 95 | فیلم گلها و خلاصه دیشب

ترکیب احتمالی رئال مادرید و سلتاویگو:

رئال مادرید: کاسیا، کارواخال، واران، راموس، مارسلو، کروس، کاسیمیرو، مودریچ، ایسکو، موراتا، آسنسیو

سلتاویگو:آلوارس، مالو، کاسترو، فوئنتاس، رونکالیا،دیاس، روداخا، آسپاس، واس، بونگوندا، جیودتی

 رئال مادرید هم برای خوشحالی و هم برای ناراحتی، دلایل خودش را دارد:رئال تاکنون 7 بار با سلتا در کوپا دل ری روبه رو شده است. 4 بار در یک هشتم نهایی، 2 بار در یک چهارم نهایی  یک بار هم در نیمه نهایی. سلتا تنها یک بار موفق شده رئال را حذف کند که به یک هشتم نهایی سال 1941 بر می گردد. بازی رفت دو تیم در مادرید 2-2 مساوی شد و بازی برگشت را سلتا 3-2 پیروز شد. سلتا تا نیمه نهایی نیز صعود کرد و در نهایت با شکست از والنسیا حدف شد. 

در دیگر مصاف های دو تیم، این رئال بوده که همواره موفق عمل کرده است. آخرین بار دو تیم سال 2013 به مصاف هم رفتند که سلتا در بازی رفت 2-1 پیروز شد ولی رئال در برنابئو با پیروزی پرگل 4-0 به دور بعد صعود کرد. در آن سال رئال تا فینال نیز بالا آمد؛ ولی در نهایت مغلوب اتلتیکو شد.

نکته عجیب تر اینکه رئال جز یک بار (پیروزی 1-0 بر وایادولید در فینال)، در دیگر مواقع هرگاه در کوپا دل ری با سلتا برخورد کرده، موفق به کسب عنوان قهرمانی نشده است. باید دید اگر رئال امسال هم با شکست سلتا صعود کند، این طلسم شوم گریبانش را خواهد گرفت یا خیر.

نتیجه بازی رئال مادرید و سلتاویگو 29 دی 95 | فیلم گلها و خلاصه دیشب

خلاصه بازی رئال مادرید و سلتاویگو:  شاگردان زین الدین زیدان که در 40 دیدار پیاپی شکست نخورده بودند، بعد از اینکه نوار شکست ناپذیری شان در دیدار ابتدای هفته برابر سویا پاره شد، امشب یک باخت دیگر را تجربه کردند.

دو تیم بازی را با ضرباهنگ بالا شروع کردند و در دقایق ابتدایی موقعیت های نصفه و نیمه ای روی دروازه هم ایجاد کردند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند.

بازی با همین روند دنبال شد و هر دو تیم موقعیت های داشتند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند و به این ترتیب، نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نیمه دوم را رئال بهتر آغاز کرد و در دقایق ابتدایی بر بازی مسلط بود اما نتوانست از آنها استفاده کند. در مقابل سلتا به دنبال رسیدن به گل روی ضدحملات بود و سرانجام در دقیقه 64 به این هدف رسید.

فرار بونگوندا و ارسال او به دهانه دروازه رئال، با دفع ناقص مارسلو به یاگو آسپاس رسید و او هم با ضربه ای محکم، توپ را به قعر دروازه رئال فرستاد.

رئالی ها خیلی سریع به این گل واکنش نشان دادند و توانستند در دقیقه 69 به گل تساوی برسند. روی یک ضربه آزاد، توپ برگشتی به مارسلو رسید و ضربه سرضرب او، بعد از برخورد به مدافع حریف وارد دروازه شد.

اما این نتیجه هم پایدار نبود و سلتا در دقیقه 70 به گل دوم رسید. باز هم روی یک ضدحمله بود که پاس در عمق یاگو آسپاس به جانی کاسترو رسید و او هم با ضربه ای دقیق، توپ را از کاسیا عبور داد.

در ادامه رئالی ها تلاش زیادی برای زدن گل تساوی انجام دادند اما تلاش شان نتیجه نداشت تا رئال بازی رفت را در خانه 1-2 به سلتا واگذار کند.

==========================

نتیجه بازی : رئال مادرید  1  سلتاویگو  2

دانلود فیلم خلاصه و گلهای بازی رئال مادرید و سلتاویگو 29 دی 95

لینک دانلود             لینک کمکی     

==========================

 منبع:کاپ/ورزش سه