نتیجه بازی رئال مادرید و سویا 15 دی 95 فیلم خلاصه و گلهای دیشب 

نتیجه بازی رئال مادرید و سویا 15 دی 95 خلاصه و گلها

دانلود فیلم خلاصه بازی رئال مادرید و سویا 15 دی 95+لینک مستقیم

گلهای رئال مادرید و سویا 15 دی 95 | جام حذفی اسپانیا

مادرید و سویا 95/10/15

نتیجه و خلاصه و گلهای بازی رئال مادرید و سویا 15 دی 95 در جام حذفی اسپانیا

پخش زنده رئال مادرید و سویا : شبکه ورزش

چهارشنبه 1395/10/15 ساعت: 23:45

پیش بازی رئال مادرید و سویا:

پس  از مدتی استراحت دیدارهای نیم فصل دوم دوباره از سرگرفته می‌شود و رئال در بازی اول خود در نیم فصل دوم به مصاف سویا در کوپا دل ری خواهد رفت. شاگردان زیدان در هر 3 جام به دنبال کسب قهرمانی هستند و نتیجه گرفتن در این دیدار برای آنها از اهمیت زیادی برخوردار است. جدا از جام و جام بردن، آنها در روز 26 دی نیز باید به مصاف سویا در لیگ بروند و تحمل هرگونه شکست یا امتیاز از دست دادن در این بازی می‌تواند در تقابل دو تیم در لیگ نیز تاثیرگذار باشد. 

رئال در 5 بازی اخیر خود 3 پیروزی و 2 تساوی کسب کرده و در فرم خوبی قرار دارد. در سوی دیگر سویا نیز از 5 بازی خود، 3 پیروزی، 1 تساوی و 1 شکست کسب کرده و آنها نیز فرمی مشابه رئال دارند. با این حال در 5 بازی اخیر دو تیم، آمار و نتایج کاملا به نفع رئال است. در این 5 دیدار 4 پیروزی برای رئال و تنها 1 پیروزی برای بارسا به ثبت رسیده است. رئال برای این بازی، لوکاس واسکز، کواچیچ و بیل را در اختیار نخواهد داشت و از این جهت بسیار متضرر خواهد شد.

ترکیب احتمالی رئال مادرید و سویا:

رئال مادرید: کاسیا، ناچو، واران، مارسلو، کارواخال، کروس، مودریچ، کاسمیرو، هامس، بنزما، ایسکو

سویا: ریکو، ماریانو،رامی،  سکودرو، مرکادو، نصری، انزونزی، ویتو، سارابیا، ایبورا، وازکز

داور بازی رئال مادرید و سویا:: آقای متئو لاهوز از  والنسیا

نتیجه بازی رئال مادرید و سویا 15 دی 95 | فیلم گلها و خلاصه دیشب

خلاصه بازی رئال مادرید و سویا: : 

در شبی که زین الدین زیدان تعدادی از ستاره هایش از جمله کریس رونالدو سرخیو راموس را در فهرست نداشت، خامس رودریگس ستاره اصلی میدان بود و با زدن دو گل، کمک کرد تا تیمش به یک پیروزی پرگل برسد. 

سویا بازی را بهتر آغاز کرد و در دقایق ابتدایی توپ و میدان را در اختیار داشت اما رئالی ها خیلی زود ابتکار عمل را در دست گرفتند و در دقیقه 11 توانستند به گل برسند.

 بعد از اینکه کاسمیرو با یک حرکت خوب توپ را از انزونزی گرفت، خامس صاحب توپ شد و با یک شوت دقیق و تماشایی، دروازه حریف را باز کرد.

برتری رئال ادامه پیدا کرد و چیزی نمانده بود که مودریچ در دقیقه 15 گل دوم را به ثمر برساند اما ضربه او با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

حملات رئالی ها ادامه پیدا کرد تا اینکه سرانجام در دقیقه 29، این تیم به گل دوم رسید. روی یک ضربه کرنر بود که رافائل واران با یک پرش دیدنی و ضربه سر تماشایی، کار را تمام کرد.

بعد از این گل بازی کمی متعادل تر شد اما باز هم این رئالی ها بودند که موقعیت های بهتری روی دروازه حریف ایجاد کردند و در نهایت در دقیقه 44 به گل سوم رسیدند. خطای مرکادو روی مودریچ، یک ضربه پنالتی نصیب رئال کرد و خامس توانست برای بار دوم در این دیدار گلزنی کند. نیمه اول با همین سه گل به پایان رسید.

نیمه دوم را هم رئال بهتر آغاز کرد و چیزی نمانده بود که موراتا گل چهارم را به ثمر برساند اما نتوانست از ارسال مارسلو استفاده کند. 

سویا خیلی زود به این حمله واکنش نشان داد اما ضربه کوره ا، راهی به چارچوب دروازه رئال پیدا نکرد. 

بازی به همین شکل ادامه پیدا کرد و هر دو تیم موقعیت هایی برای گلزنی در نیمه دوم داشتند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند و بازی با همان سه گل نیمه اول به پایان رسید. 

==========================

نتیجه بازی : رئال مادرید  3   سویا  0

دانلود فیلم خلاصه و گلهای بازی رئال مادرید و سویا 15 دی 95

لینک دانلود             لینک کمکی       

==========================

 منبع:طرفداری/ورزش سه