نتیجه فیلم خلاصه بازی و گل‌های  پرتغال کرواسی 5 تیر 95 یورو 2016 

نتیجه نهایی و دانلود فیلم خلاصه بازی و گل‌های پرتغال کرواسی 5 تیر 95 یورو 2016 

فیلم خلاصه بازی  پرتغال کرواسی 5 تیر 95 یورو 2016 

گل‌های پرتغال کرواسی 5 تیر 95 یورو 2016  | جام ملت های اروپا یورو 2016

 پرتغال کرواسی 5 تیر 95 یورو 2016  95/4/5 

چاچیچ و شاگردانش عملکرد خوبی تا به اینجای کار داشته اند و حال باید دید مقابل رونالدو و یارانش چه خواهند کرد.

 پرتغال

شاگردان سانتوس با 3 تساوی به عنوان تیم سوم گروهشان به دور حذفی صعود کردند. پرتغال در مرحله گروهی به جز بازی آخر نمایش های خوبی نداشت و نتوانست نتیجه مطلوبی از این 3 دیدار کسب کند تا با صعود به عنوان تیم اول و دوم با رقبای ساده تری روبرو شود. از 7 گل اخیر پرتغال، 5 گل سهم رونالدو و 2 گل سهم نانی بوده که نشان از تاثیرگذاری و اهمیت این دو ستاره روی تیم دارد. حال باید دید کرواسی توان دفاعی خود را روی مهار رونالدو و نانی خواهد گذاشت یا مثل دیگر بازی‌ها،‌ سازمان یافته و منظم دفاع خواهد کرد.

 کرواسی

شاگردان آنته چاچیچ در مرحله گروهی یورو 2016، دو پیروزی و 1 تساوی کسب کردند و بالاتر از اسپانیا به عنوان صدرنشین گروه به دور بعد صعود کردند و حال باید مقابل پرتغال قرار بگیرد. کرواسی از تیم های خوب این دوره از رقابت‌ها تا به اینجای کار نشان داده و نتایج خوبی کسب کرده که نشان از هماهنگی و یک دستی این تیم دارد. دو تیم تا به حال 3 بار به مصاف یکدیگر رفته اند که هر 3 دیدار با شکست کرواسی و پیروزی پرتغال همراه بوده است. این دومین بار است که کرواسی به عنوان تیم اول به این دور از مسابقات می‌رسد. سال 2008 نیز آنها موفق به چنین کاری شده بودند که در یک چهارم نهایی با شکست مقابل ترکیه در ضربات پنالتی حذف شدند. باید دید امسال چه عملکردی خواهند داشت.

ترکیب دو تیم:

پرتغال: روی پاتریسیو، په په، فونته، رافائل گریرو، رونالدو، ژوائو ماریو، ویلیام کاروالیو، آندره گومش، نانی، سدریک، آدریان سیلوا

کرواسی: سوباشیچ، استرینیچ، پریشیچ، چورلوکا، راکیتیچ، مودریچ، سرنا، بروزوویچ، مانژوکیچ، بادلی، ویدا

خلاصه بازی:در این دیدار شاگردان فرناندو سانتوس نمایش حساب شده ای ارائه دادند و در نهایت توانستند با پیروزی مقابل یکی از بهترین تیم های رقابت ها، راهی مرحله بعد شوند.

 بازیکنان کرواسی بازی را بهتر آغاز کردند اما دفاع منسجم پرتغالی ها مانع نزدیک شدن آنها به دروازه روی پاتریسیو می شد. به این ترتیب، دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد.

در دقیقه 25 پرتغال صاحب یک ضربه آزاد شد و ارسال گریرو، با ضربه سر په په، اولین موقعیت جدی بازی را ایجاد کرد اما ضربه مدافع باتجربه پرتغال درون چهارچوب نبود.

چند دقیقه بعد نوبت کروات ها بود که اولین موقعیت خطرناک شان را روی دروازه پرتغال ایجاد کنند اما حرکت خوب پریشیچ، بی ثمر بود. دقایق پایانی نیمه اول هم با برتری کرواسی در مالکیت توپ همراه بود اما توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و این نیمه بدون گل به پایان رسید.

 نیمه دوم را هم کرواسی بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی، روی همکاری استرینیچ و مانژوکیچ، بروزوویچ می توانست دروازه پرتغال را باز کند اما ضربه سر او به بیرون رفت.

برتری کرواسی ادامه داشت و این تیم در دقیقه 62 هم صاحب یک موقعیت شد اما باز هم نتوانستند از این موقعیت استفاده کنند. با نزدیک شدن به دقایق پایانی، دو تیم نمایش محتاطانه تری داشتند و در نهایت بازی در 90 دقیقه بدون اینکه توپی از خط دروازه ها عبور کند، به پایان رسید.

 در نیمه اول وقت های اضافه روند بازی تغییر چندانی نکرد. توپ و میدان در اختیار بازیکنان کرواسی بود و پرتغالی ها برای زدن گل چشم به ضدحملات داشتند اما در این نیمه هم گلی به ثمر نرسید.

در نیمه دوم وقت های اضافی، بر شدت حملات کرواسی افزوده شد و این تیم چند بار تا استانه باز کردن دروازه پرتغال پیش رفت اما واکنش های خوب پاتریسیو، مانع رسیدن این تیم به گل شد.

در مقابل این پرتغال بود که در دقیقه 117، روی یک ضدحمله به گل رسید. بعد از اینکه حمله بازیکنان کرواسی دفع شد، بازیکنان پرتغال یک حمله سریع را ترتیب دادند و پاس خوب نانی، در دهانه دروازه به رونالدو رسید. ضربه رونالدو را سوباشیچ دفع کرد اما ضربه برگشتی در مقابل دروازه در اختیار کوارشما قرار گرفت و او به راحتی کار را تمام کرد.

در دقایق باقی مانده شاگردان آنته چاچیچ تلاش زیادی برای رسیدن به گل تساوی انجام دادند اما تلاش آنها بی ثمر بود و بازی با همان یک گل به سود پرتغال به پایان رسید. 

نتیجه نهایی:  پرتغال 1   کرواسی 0

 دانلود فیلم خلاصه بازی و گلهای پرتغال کرواسی   لینک دانلود

منبع:ورزش سه