نتیجه بازی پرسپولیس و صبای قم 9 بهمن 95 فیلم خلاصه بازی و گلهای امروز

زمان بازی پرسپولیس و صبای قم 9 بهمن 95

فیلم بازی پرسپولیس و صبای قم 9 بهمن 95 هفته نوزدهم لیگ برتر جام خلیج فارس

تاریخ بازی پرسپولیس و صبای قم 9 بهمن 95+فیلم خلاصه و گلهای امروز

پرسپولیس و صبای قم 9 بهمن 95 ( تاریخ و ساعت )

نتیجه بازی پرسپولیس و صبای قم 9 بهمن 95 | فیلم گلها و خلاصه امروز

نتیجه و فیلم خلاصه بازی پرسپولیس و صبای قم هفته نوزدهم لیگ برتر جام خلیج فارس

زمان بازی پرسپولیس و گسترش فولاد 9 بهمن 95 ساعت 16:50

پخش زنده پرسپولیس و صبای قم شنبه 1395/11/9 از شبکه سه 

پیش بازی پرسپولیس و صبای قم:

صبا در هشت مسابقه اخیر برابر پرسپولیس صاحب پیروزی نشده و آمار خوبی برابر این تیم ندارد اما امیدوار است امروز به این طلسم پایان دهد و با روند مثبتی که طی دو هفته گذشته داشته، تیم برانکو را مغلوب کند و حداقل یک پله در جدول بالا برود اما در سمت مقابل سرخ‌پوشان نیز باتوجه به تساوی دیروز تراکتورسازی، نمی‌خواهند فرصت بیشتر کردن فاصله امتیازی با جدی‌ترین رقیب‌شان را از دست بدهند و در نبود بهترین گلزن‌شان به برد فکر می‌کنند.

داور: شاهین حاج‌بابایی؛ کمک‌ها: رحیم شاهین، بابک عباسقلی‌زاده و سید مهدی مرجان‌زاده / ناظر داوری: اسماعیل صفیری

 صبای قم:

محسن فروزان، میرهانی هاشمی، حنیف عمران‌زاده، امید نظامی‌پور، حمیدرضا دیوسالار، مهران امیری، سید مهدی حسینی، قاسم دهنوی، میثم مجیدی، کیوان امرایی و امید جهانبخش

سرمربی: صمد مرفاوی

 پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، الکسی پل‌یانسکی، محمد انصاری، صادق محرمی، حسین ماهینی، کمال کامیابی‌نیا، محسن مسلمان، رامین رضاییان، سروش رفیعی، وحید امیری و علی علیپور

سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

 اخطار 

مهران امیری (18) از صبا 

علی علیپور(34) - محسن مسلمان(43) از پرسپولیس 

شرح بازی پرسپولیس و صبای قم:

 بر خلاف انتظار صبای قم نه تنها بازی صرفا دفاعی را به اجرا در نیاورد، بلکه فرصت‌های فوق العاده‌ای برای رسیدن به دروازه پرسپولیس به دست آوردند که رامین رضاییان و علیرضا بیرانوند دو فرصت ایده آل حریف را مهار کردند. پرسپولیس نیز در غیاب 4 مهره اصلی خود توانست در نیمه اول مالکیت توپ را در اختیار داشته باشند و فرصت های نصفه و نیمه ای روی دروازه صبا ایجاد کردند که نتوانستند به نتیجه لازم دست یابند. مهمترین صحنه در نیمه اول را می‌توان به دفع توپ حنیف عمران زاده از روی خط دروازه پرسپولیس توسط رامین رضاییان که صبایی‌ها معتقد به گل بودند عنوان کرد و در سمت مقابل نیز پرسپولیس و برانکو خود را محق در یک پنالتی مشکوک می‌دانستند. باید دید در نهایت در 45 دقیقه نهایی این بازی چه نتیجه ای با تفکرات مربیان دو تیم در بازی نقش خواهد بست.

 شرح گلهای بازی پرسپولیس و صبای قم:

 صبای قم 0پرسپولیس یک: (دقیقه 73، حنیف عمران زاده، گل به خودی): ارسال بلند محسن مسلمان با برخورد توپ به ساق پای حنیف عمران زاده وارد دروازه صبای قم شد تا پرسپولیس به گل اول دست یابد.  

صبای قم 0 پرسپولیس 2: (دقیقه 80، رامین رضاییان): حرکت رامین رضاییان به درون محوطه جریمه با خطای مدافع صبای قم یک ضربه پنالتی نصیب پرسپولیس کرد که رضاییان مامور نواختن این ضربه شد و با ضربه ای چیپ دروازه فروزان را باز کرد.

  لحظات حساس بازی پرسپولیس و صبای قم:

 دقیقه 3: ارسال رضاییان از روی کرنر و دفع ناقص مدافعان صبا را مسلمان با شوت پای چپ زد که ضربه او با فاصله زیادی از بالای دروازه به اوت رفت.

دقیقه 5: ارسال روی شش قدم پرسپولیس با ضربه سر مهاجم این تیم همراه شد که واکنش فوق العاده بیرانوند مانع از باز شدن دروازه این تیم شد.

دقیقه 15: توقف علی علیپور در محوطه جریمه با شارژ میثم مجیدی یک صحنه مشکوک به پنالتی برای پرسپولیس شکل داد که داور اعتقادی به اعلام پنالتی نداشت و دستور به ادامه بازی داد.

دقیقه 18: ارسال کرنر روی دروازه پرسپولیس در چند رفت و برگشت با ضربات ناقص بازیکنان صبا همراه شد که در نهایت این مدافعان سرخپوش بودند که توپ را دور کردند.

دقیقه 20: ضدحمله برای صبای قم با حرکت انفرادی کیوان امرایی همراه شد که در پاس نهایی این بازیکن ناکام ماند و توپ به کرنر فرستاده شد.

دقیقه 21: ارسال کرنر برای صبای قم توسط دهنوی با ضربه سر حنیف عمران زاده همراه شد که در آستانه دروازه و گل این رضاییان بود که توپ را از روی خط بیرون کشید.

دقیقه 32: علی علیپور قصد ورود به محوطه جریمه را داشت که توسط حنیف عمران زاده روی خط هجده قدم متوقف شد تا یک فرصت ایده آل روی ضربه ایستگاهی برای سرخپوشان شکل گیرد.

دقیقه 54: سروش رفیعی بعد از دریبل بازیکن مستقیم خود فرصت مناسبی برای گلزنی وحید امیری ایجاد کرد که با پاس اشتباه این بازیکن فرصت مناسب گلزنی از دست رفت.

دقیقه 61: شوت راه دور و زمینی محسن مسلمان را محسن فروزان راهی کرنر کرد و در ادامه سرخپوشان نتوانستند از این کرنر سود ببرند.

دقیقه 65: کیوان امرایی از سمت چپ پرسپولیس صاحب فرصت شد که ضربه اش با اختلافی کم از تیرک عمودی دروازه پرسپولیس راهی اوت شد تا بهترین موقعیت صبا در نیمه دوم از دست برود.

دقیقه 69: ارسال رامین رضاییان با ضربه سر ناقص علی علیپور با اختلاف اندک به بیرون رفت.

 حواشی بازی پرسپولیس و صبای قم:

 * صبا بدون محروم پای به این بازی گذاشته اما پرسپولیس سید جلال حسینی، فرشاد احمدزاده و مهدی طارمی را دراختیار ندارد.

* علیرضا رمضانی و احمد حسن‌زاده از صبا و محسن ربیع‌خواه از پرسپولیس مصدومان دو تیم هستند.

* ترکیب صبا نسبت به بازی رفت هفت تغییر داشته که حامد لک، مسعود حق‌جو، کریم اسلامی، هاشم بیک‌زاده، پویا سیف‌پناهی و وحید علی‌آبادی از این تیم رفتند و رضا عنایتی نیز نیمکت‌نشین است.

* قاسم دهنوی پس از دو بازی دوباره به ترکیب صبا برگشته است.

* میثم مجیدی خرید جدید صبا از ابتدا بازی می‌کند اما مهرداد بایرامی روی نیمکت دیده می‌شود.

* دقیقه 24 مطابق بازی های گذشته هواداران پرسپولیس یاد و خاطره کاپیتان فقید خود را زنده نگه داشتند و به تشویق هادی نوروزی پرداختند.

=====================

نتیجه بازی: پرسپولیس 2    صبای قم  0

دانلود فیلم خلاصه بازی و گلهای پرسپولیس و صبای قم 9 بهمن 95 

 لینک دانلود           لینک کمکی         

دانلود فیلم گل به خودی حنیف عمران زاده 9 بهمن 95

 لینک دانلود           لینک کمکی      

فیلم گل رامین رضاییان به صبا 9 بهمن 95

 لینک دانلود           لینک کمکی     

===================== 

منبع:ورزش سه