نتیجه خلاصه بازی و گلهای ایتالیا سوئد 28 خرداد 95 یورو 2016

فیلم بازی ایتالیا سوئد یورو 2016 خرداد 95

دانلود بازی ایتالیا سوئد 28 خرداد 95

خلاصه بازی و گلهای ایتالیا سوئد جام ملت های اروپا یورو 2016 خرداد 95

دانلود خلاصه بازی سوئد ایتالیا  28 خرداد 95 یورو 2016

ایتالیا با برتری مقابل بلژیک با روحیه ای بالا پا به این دیدار خواهد گذاشت؛ در حالی که سوئد در دیدار اول به یک تساوی رضایت داد.

ایتالیا

شاگردان آنتونیو کونته شروع بسیار خوبی در رقابت‌ها داشتند و موفق شدند 2-0 بلژیک، یکی از مدعیان اصلی قهرمانی را شکست دهند. این در حالیست که پیش از شروع مسابقات، کمتر کسی انتظار چنین نتیجه ای از ایتالیا داشت و بسیاری معتقد بودند که این تیم قادر نخواهد بود رقابت خوبی را پشت سر بگذارد. با این حال، شروع خوب ایتالیا در رقابت‌ها، نظرات درباره این تیم را تغییر داد و باید دید آنها در دومین دیدار خود در یورو چه نتیجه ای دست پیدا خواهند کرد.  در غیاب وراتی و مارکیزیو،‌ خط میانی این تیم توسط تیاگو موتا و پارولو به خوبی جمع شده و باید دید امروز نیز آنها موفق به مهار زلاتان و یارانش خواهند شد یا نه.

سوئد

سوئد در دیدار اول خود در یورو 2016، با تساوی 1-1مقابل جمهوری ایرلند متوقف شد و حال باید مقابل تیم خوب ایتالیا قرار بگیرد.  بار دیگر نگاه‌ها به زلاتان است تا بتواند با درخشش مقابل ایتالیا، برای تیمش گلزنی کند و حتی شاید 3 امتیاز را برای آنها بدست آورد. هر چند که در مقایسه دو تیم این موضوع کمی دور از ذهن به نظر می‌رسد ولی زلاتان بارها مقابل تیم‌هایی نظیر انگلیس و آلمان موفق به چنین کاری شده و اگر ایتالیا بخواهد سوئد را دست کم بگیرد، مطمئنا ضربه سختی از آنها خواهد خورد.

ترکیب دو تیم:

نتیجه خلاصه بازی و گلهای ایتالیا سوئد 28 خرداد 95 یورو 2016

نتیجه:  ایتالیا ؟  سوئد ؟

دانلود فیلم خلاصه بازی و گل ادر >> لینک دانلود