نتیجه فیلم خلاصه بازی و گل‌های استقلال تهران استقلال اهواز یکشنبه 18 بهمن 94

نتیجه نهایی و دانلود فیلم خلاصه بازی و گل‌های استقلال تهران استقلال اهواز یکشنبه 18 بهمن 1394

فیلم خلاصه بازی استقلال تهران استقلال اهواز یکشنبه 18 بهمن 94

گل‌های استقلال تهران استقلال اهواز یکشنبه 18 بهمن 94 | هفته 19 نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران

استقلال تهران استقلال اهواز یکشنبه 94/11/18 

نتیجه فیلم خلاصه بازی و گلهای استقلال تهران استقلال اهواز یکشنبه 18 بهمن 94

استقلال هفته گذشته با ارائه یک بازی دفاعی موفق شد به یک امتیاز ارزشمند خارج از خانه برابر ذوب آهن برسد و حالا این بهترین فرصت برای شاگردان پرویز مظلومی است که با شکست استقلال اهواز بتوانند فاصله خود را با تیم های صدر جدولی بیشتر کنند. در این هفته استقلال خوزستان با سایپا بازی می کند و ذوب آهن هم به مصاف پرسپولیس می رود و این بهترین فرصت برای ایجاد فاصله در صدرجدول است.


فرق استقلال- استقلال اهواز، از زمین تا آسمان

استقلال فردا برابر تیمی بازی دارد که با ثبت آمار بدترین خط دفاع و حمله لیگ به حق در رتبه شانزدهم لیگ برتر قرار گرفته است. استقلال اهواز برای فرار از سقوط تا رتبه سیزدهم که منطقه امن جدول محسوب می شود، 10 امتیاز فاصله دارد. استقلال اهواز با توجه به 36 امتیاز باقی مانده تا پایان لیگ کار بسیار سختی برای بقا دارد. اما استقلال تا بدین جای کار با کسب 35 امتیاز در صدرجدول قرار گرفته است و این فرصت را دارد تا با پیروزی برابر استقلال اهواز اختلاف خود را با تیم های بالانشین بیشتر کند.
آمار

1-استقلال اهواز تا بدین جای کار در 5 بازی آخر خارج از خانه شکست خورده است. این تیم در این بازی ها 12 گل خورده و فقط 2 گل دریافت کرده است.

2 – استقلال اهواز در 18بازی اخیر خود تنها یک برد بدست آورده است که آن هم مربوط به هفته دوم می شود، جایی که شاگردان سیاوش بختیاری زاده موفق به برتری یک بر صفر برابر سیاه جامگان شدند. این تیم تا بدین جای کار در 4 بازی به تساوی رسیده است و در 13 بازی هم شکست خورده است.

3 – استقلال در 5 بازی آخر خانگی خود تنها موفق به کسب 9 امتیاز شده است. آبی ها صبا و سیاه جامگان را شکست داده اند اما برابر سایپا، پرسپولیس و استقلال خوزستان به نتیجه تساوی رسیده اند.

4 – استقلال اهواز در بازی های خارج از خانه آخرین تیم جدول رده بندی هستند. این تیم در 9 بازی خارج از خانه خود 7 بازی را باخته است و تنها در 2 بازی تساوی کرده است. استقلال اهواز با 19 گل خورده و 2 گل زده بدترین آمار را از خود به جای گذاشته است.

5 – استقلال اهواز در 5 بازی آخر خود تنها یک تساوی برابر ملوان بدست آورده است و برابر نفت تهران، تراکتورسازی، صبا و سیاه جامگان شکست خورده است.

6 – هرچند استقلال در پایان هفته هجدهم لیگ برتر موفق شده در رده اول جدول رده بندی قرار بگیرد اما این تیم هم اکنون در بازی های خانگی تیم چهارم است. این تیم در بازی های خانگی خود 4 برد، 4 تساوی و یک شکست بدست آورده است و در جدول بازی های خانگی پایین تر از استقلال خوزستان، صبا و سایپا قرار گرفته است.

چهره ویژه

اگر سجاد شهباززاده به دنبال آقای گلی در لیگ برتر است به طور قطع نباید فرصت گلزنی دربازی با استقلال اهواز را از دست بدهد. استقلال اهواز تا بدین جای فصل 35 گل خورده است و شهباززاده این فرصت را دارد تا با گلزنی برابر این تیم فاصله 6 گل خود را با طارمی در صدر جدول کم کند.

ترکیب  استقلال تهران و اهواز
وحید طالب لو، حنیف عمران زاده، هرائر مگویان، میثم مجیدی، میلاد فخرالدینی، روزبه چشمی، امید ابراهیمی، بهنام برزای، یعقوب کریمی، جابر انصاری، سجاد شهباززاده
استقلال اهواز

احسان مرادیان، میلاد ربانی، مکی شریفی، مهدی اسلامی،علی هلیچی، میلاد پاک‌پرور، حسین بهرامی، رضا ایار، رضا بهمئی، طالب ریکانی و حمزه خضیراوی

منبع:ورزش سه

استقلال 1 - 1 استقلال اهواز
دانلود فیلم خلاصه بازی و گل ها